NN Biztosító employer branding esettanulmány
VISSZA AZ ÖSSZES ESETTANULMÁNYHOZ NN Biztosító Igaz emberek igaz történetei Partner: NN Biztosító Zrt. Szektor: Biztosítás Lokáció: Magyarország, Budapest Időtartam: 2018 január – 2019 február
Esettanulmányainkból megtudhatod hogyan építünk munkáltatói márkát
VISSZA AZ ÖSSZES ESETTANULMÁNYHOZ NN Biztosító Igaz emberek igaz történetei Partner: NN Biztosító Zrt. Szektor: Biztosítás Lokáció: Magyarország, Budapest Időtartam: 2018 január – 2019 február
VISSZA AZ ÖSSZES ESETTANULMÁNYHOZ Finshape Hungary Kft. Finshape – Local EVP based company intro video Partner: Finshape Hungary Kft. Szektor: Fintech Létszám: 141 fő Célcsoport:
VISSZA AZ ÖSSZES ESETTANULMÁNYHOZ FIEGE FIEGE Kft. Több, mint munkahely program Partner: FIEGE Szállítmányozási és Logisztikai Kft. Szektor: Raktárlogisztikai szolgáltatások Létszám: Több mint 600 fő
VISSZA AZ ÖSSZES ESETTANULMÁNYHOZ Knorr-Bremse R&D Center Hogyan toborozzunk 100 mérnököt? Okos Kamionok Tech MeetUp Partner: Knorr-Bremse R&D Center Szektor Motor Vehicle Manufacturing Létszám: 500
VISSZA AZ ÖSSZES ESETTANULMÁNYHOZ Balluff Elektronika Kft. Employer branding a rendezvények tükrében Balluff események és állásbörzék Partner: Balluff Elektronika Kft. Szektor: Gyártás, szenzortechnika, ipari és
VISSZA AZ ÖSSZES ESETTANULMÁNYHOZ Mazars Mazars lokális EVP kampány Partner: Mazars Szektor: Pénzügyi szektor Létszám: 185 Célcsoport: pénzügyi tanácsadó szakemberek Projekt időtartama: 2,5 hónap Lokáció:
VISSZA AZ ÖSSZES ESETTANULMÁNYHOZ Merkbau Merkbau Merkautó videósorozat – toborzási kampány Partner: Merkbau Szektor: Építőipar, kereskedelem Létszám: 600 fő Célcsoport: Kék- és fehér gallérosok egyaránt
VISSZA AZ ÖSSZES ESETTANULMÁNYHOZ SK Battery Manufacturing Jelölt szállító toborzási rendszer 3 hónap alatt Partner: SK Battery Manufacturing Szektor Zöldmezős, gyártás Létszám: 100 fő Bővülési
VISSZA AZ ÖSSZES ESETTANULMÁNYHOZ EY Magyarország JournEY Accelerator Online Course Summer Camp 2021/22 Partner: EY Magyarország Szektor: BIG4 – Üzleti tanácsadás Létszám: Több mint 600
VISSZA AZ ÖSSZES ESETTANULMÁNYHOZ NI Zoom in NI lokalizált perszóna kampány Partner: NI Hungary Szektor Gyártási szektor Létszám: 1500 fő Célcsoport: Technikus, operátor, mérnök, IT
VISSZA AZ ÖSSZES ESETTANULMÁNYHOZ Qualysoft Programozz lokális toborzó kampány Partner: Qualysoft Informatikai Zrt. Szektor: IT Létszám: 300 fő Célcsoport: Budapesten kívüli Senior IT szakemberek Lokáció:
Partner: Mazars Kft. Sector: Financial Advisory Presence in Hungary: for 29 years Nationality: French Number of employees: 150 Location: Budapest Project timeframe: March 2019 –
Company overview-the starting point of the employer branding strategy The past few decades NN brought a lot of exciting times and employer branding development to
Accor Check-In Day: Attracting students the right way in Hungary–a local employer branding strategy Organising a recruitment event with more than 140 student registrations, and
SK Battery Manufacturing Case Study: Greenfield Employer Branding-Engaging Online Recruitment Partner: SK Battery Manufacturing (SKBM) Sector: Manufacturing Hungarian market presence: 2019 Nationality: South-Korean Number of
Céljaink Az együttműködésünk első szakaszában könnyedén felfigyeltünk arra, hogy az NN-nél az összpontosítás és a hangsúly az embereken van és itt nem csak a biztosítottakra
ADJ HOZZÁ! – KÖZÖS TÖRTÉNETEINK EREJE-sikeres employer branding stratégia a storytelling eszközével Integrált Employer Branding stratégia felépítése és céljai A Mazars-al közös munkánk során fő
HALADJUNK EGYÜTT, LÉPÉSELŐNYBEN! Partner: H1 Systems Mérnöki Szolgáltatások Kft.Szektor: mérnöki szolgáltatásokMagyar piaci jelenlét: 27 éveNemzetiség: MagyarLétszám: 80+Lokáció: A cég országszerte végzi projektjeit, budapesti központtal rendelkezikProjekt időtartama: 2019 augusztus – folyamatban Az integrált
0-RÓL 100-RA GYORSÍTOTT EMPLOYER BRANDING STRATÉGIA Employer branding stratégia célja az SKBM Manufacturingnél: Abból kiindulva, hogy az SK Battery Manufacturinggel még a kezdetek előtti fázisban
Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.