Fiege employer branding esettanulmány
  • Partner:

    FIEGE Szállítmányozási és Logisztikai Kft.

  • Szektor:

    Raktárlogisztikai szolgáltatások

  • Létszám:

    Több mint 600 fő

  • Célcsoport:

    Kék- és fehérgalléros munkavállalók

  • Projekt időtartama:

    6 hónap

  • Lokáció:

    Budapest, Hegyeshalom, Szigetszentmiklós

  • EVP:

    Több, mint munkahely

  • EVP building blocks:

    Több, mint csapat Több, mint feladat Több, mint biztonságos Több, mint elfogadó

  • Fejlesztett élménypontok:

    Toborzás, elkötelezés, megtartás

  • Üzleti igény

    A FIEGE Magyarországon 3 telephelyen jelenlévő vállalat, a három lokáción két célcsoportból – kék- és fehérgalléros - összesen 200 fős toborzási igénnyel 2022-ben.

  • Megoldás

    Integrált Employer Branding program kialakítása munkavállalói szükségletekre alapozva, külső és belső kommunikációs csatornák aktivizálásával, EVP alkotással.

  • Eszközök

    Vezetői workshop: Vezetői workshopot tartottunk a 13 fős management számára, ahol a vezetők megismerkedtek az employer branding üzleti hatásaival.

    Munkavállalói szükségletek és élmények felmérés és EVP validációs kutatás 6 perszóna csoport szerint végeztünk kvalitatív és kvantitatív kutatást 30 munkavállalói élménypont mentén.

    Social Média menedzsment: Aktivizáltuk a FIEGE online toborzási csatornáit, Facebookon, LinkedInen és Instagramon, vizuális keretrendszert, 15 db vizuális sablont, külső kommunikációs irányelvet és tartalomtervet készítettünk a célcsoportokra szabva. Google keresőszó kampányt indítottunk a FIEGE karrieroldalra koncentrálva.

    EVP Storytelling workshop: Nagykövet programok indítottunk, melynek első lépéseként 4 órás történetmesélés tréninget szerveztünk 22 kollégának a 4 EVP érték mentén. Saját, valós történeteket gyűjtöttünk, amik megmutatták mit jelentenek ezek az értékek a mindennapokban.

    EVP életrekeltés az ambassadorok segítségével: Fotózást szerveztünk, ahol a 22 nagykövetről összesen 66 fotót készítettünk. A történetmesélési tréningen megírt történeteket és fotókat felhasználva 22 db animációt és 22 db statikus vizuált készítettünk el a social média felületekre.

    Videóforgatás: Videókat készítettünk, 4 vezető és 4 kékgalléros kolléga bevonásával, melyekben bemutattuk a telephelyeket, a juttatási csomagot, illetve a munkafolyamatokat és a kollégák személyes élményeit a céges értékekről.

Fiege employer branding esettanulmány
Fiege employer branding esettanulmány

Eredmények

  • 22

    elkötelezett nagykövet

  • 622

    Karrieroldal látogató

  • 1059

    Releváns jelentkező

  • 85

    db poszt és 1893 poszt like

  • 347 661

    elérés és 13 050 karrieroldal átkattintás

  • + 341

    követő Facebookon

Foglalj időpontot

Brandfizz iroda
  • Foglalj időpontot

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz
Brandfizz képzés

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista
Brandfizz képzés
Brandfizz képzés

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz
Brandfizz képzés

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist
Brandfizz képzés
Brandfizz képzés

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz
Brandfizz képzés

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
Brandfizz képzés
Brandfizz képzés

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.