KUKA Hungária Kft.
Gyártás
1700 fő
produktív, mérnök, adminisztratív
toborzás, ambassador közösség, belső kommunikáció
265 kolléga bevonásával munkavállalói szükséglet- és élménykutatást végeztünk.
Az eredményben megjelenő erősségeket értékekké (EVP) formáltuk.
Az értékeinkkel összhangban, a 3 célcsoportunkra szabott toborzási kampányt alakítottunk ki.
21 kolléga bevonásával létrehoztuk a külső toborzási kampányunkat, és elindítottuk ambassador programunkat.
A Közös Utazás Közös Ambíció szervezetfejlesztési program keretében 4, csak kollégákból álló belső munkacsoport alakult meg.
100%-ban a kollégák bevonásával dolgozunk azon, hogy a KUKA még jobb munkahellyé váljon.
A 4 munkacsoport 4 vezető bevonásával, több mint 50 kolléga részvételével működik.
A belső, elkötelezettségi felmérés eredményei alapján új célokat tűztünk ki magunk elé, hogy a KUKA még jobb munkahellyé váljon! A 3 különböző telephelyen dolgozó, közel 1700 munkatárs sokrétű igényeire szegmentált, és célcsoportspecifikus megoldások kellettek. 2022-ben 100%-ban kollégáink bevonásával, hiteles üzenetekkel 200 új munkavállalót szerettünk volna üdvözölni a KUKA csapatában Budapesten, Taksonyban, és Füzesgyarmaton.
Célunk volt, hogy kollégáink bevonásával határozzuk meg a külső toborzási üzeneteket, így született meg az Okos Robotok Intelligens Emberek mottónk. Kollégáink visszajelzései alapján feltérképeztük a belső fejlesztendő területeinket is, amelyeket a Közös Utazás Közös Ambíció szervezetfejlesztési programunk fog össze.
Tone of voice
Interjúsegédlet
Nagyköveti tartalmak a közösségi médiában
Értékek beépítése a külső kommunikációba
40+ megvalósított aktivitás
negyedéves összefoglalók, belső kommunikáció az intraneten, nyomtatott hirdetményekben
4 munkacsoport vezetőinek videós összefoglalója az elért eredményekről és következő éves célokról
8 órányi csapatépítés
névre szóló elismerő ajándék és oklevél
fővel teljesítettük túl a 200 fős recruitment célt
Karrier oldal látogató
elérés social media oldalakon
2022. HRKOMM – ÁTFOGÓ EMPLOYER BRANDING STRATÉGIA
2022. HRBEST – TALENT ATTRACTION
Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.