Balluff Elektronika Kft.
Gyártás, szenzortechnika, ipari és gyári automatizálás
1000-1200
Fehérgalléros mérnök
2021. január - 2022. június
Veszprém és Budapest
Munka-magánélet egyensúly, szakmai közösség, támogató légkör, biztonság és stabilitás
Toborzás, egyetemi kapcsolatok, employer branding rendezvények
A fejlesztési terület bővítése 30 fővel, és a Balluff márkaismertségének növelése.
Egy versenytársi körkép és egy belső felmérés alapján létrehoztuk az EVP-ket, azaz a munkáltatói értékígéreteket, amelyek egyszerre határozták meg a Balluff munkáltatói márkáját, továbbá kiindulópontként szolgáltak az eseményekhez.
Dedikált portfólió, amely a szakmai előadások témáit tartalmazta az egyetemek számára. 7 online és 1 személyes megjelenés a Pannon Egyetemen, az egyik fejlesztőmérnök előadásában.
A szakmai brandépítés kickoffja egy a fejlesztési területnek szervezett storytelling workshop volt. Összesen 10+ kolléga vett részt az eseményen és 7 inspiráló történet hangzott el, amelyek a szakmai brand hitelességének alapját adták.
Az itt született történeteket kommunikáltuk a Balluff közösségi média felületein, karrieroldalon, ATL kampányokon, offline megjelenéseken, belső kommunikációban, állásbörzéken és eseményeken is. A történetek mögött szereplő kollégákat egy 2021 júniusában szervezett egész napos fotózáson és forgatáson készült 120 képen, 22 animáción és 5 videón mutattuk be.
Létrehoztuk a Balluff fejlesztőmérnök reggeli programsorozatot. Az esemény célja, hogy a fejlesztőmérnök terület iránt érdeklődőknek – a kellemeset a hasznossal összekötve – adjunk lehetőséget a Balluff megismerésére: munka előtt, egy finom reggeli társaságában vegyél részt a szakmai tudásmegosztáson.
Online formában hoztuk el a fejlesztőmérnök kollégák előadásait. Azóta sorozatunk 4. része is sikeresen lezajlott, így összesen 100+ érdeklődőhöz juttatjuk el rendszeresen megjelenő hírlevelünket, amelyben legfrissebb eseményeink és aktuális álláslehetőségeink is helyet kapnak.
Ha fejlesztés, akkor Balluff! – Üzenetünket 10 ambassador aktív részvételével, négy budapesti és egy veszprémi állásbörzén mutattuk meg.
Az állásbörzékre egyedi stand designt terveztünk, melyen olyan kollégákat tüntettünk fel, akinek a Balluff felé vezető útja az adott egyetemről indult. Különböző szenzorokkal, ajándéktárgyakkal és egyedi dossziéval vártuk az érdeklődőket.
A Balluff 2022-ben tovább erősítette magyarországi jelenlétét és Veszprém, illetve Csetény után Budapesten nyitotta meg új irodáját. Az irodamegnyitó lokális külső kommunikációjáért a Brandfizz felelt.
Az eseményen 6 videót, 178 fotót készítettünk, valamint PR-kampányunk révén a Balluff 18 online sajtóplatformon jelent meg.
shares (organic)
Fejlesztőmérnök csatlakozott a Balluffhoz másfél év alatt
Fotó
Videó
Fejlesztőmérnök reggeli résztvevő
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."
Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.