Brandfizz

Balluff Elektronika Kft.

Employer branding a rendezvények tükrében Balluff események és állásbörzék

Balluff employer branding esettanulmány
  • Partner:

    Balluff Elektronika Kft.

  • Szektor:

    Gyártás, szenzortechnika, ipari és gyári automatizálás

  • Létszám:

    1000-1200

  • Célcsoport:

    Fehérgalléros mérnök

  • Projekt időtartama:

    2021. január - 2022. június

  • Lokáció:

    Veszprém és Budapest

  • EVP:

    Munka-magánélet egyensúly, szakmai közösség, támogató légkör, biztonság és stabilitás

  • Élménypontok:

    Toborzás, egyetemi kapcsolatok, employer branding rendezvények

  • Üzleti igény

    A fejlesztési terület bővítése 30 fővel, és a Balluff márkaismertségének növelése.

  • Megoldás

    Egy versenytársi körkép és egy belső felmérés alapján létrehoztuk az EVP-ket, azaz a munkáltatói értékígéreteket, amelyek egyszerre határozták meg a Balluff munkáltatói márkáját, továbbá kiindulópontként szolgáltak az eseményekhez.

  • Eszközök

    Dedikált portfólió, amely a szakmai előadások témáit tartalmazta az egyetemek számára. 7 online és 1 személyes megjelenés a Pannon Egyetemen, az egyik fejlesztőmérnök előadásában.

  • Megoldás

    A szakmai brandépítés kickoffja egy a fejlesztési területnek szervezett storytelling workshop volt. Összesen 10+ kolléga vett részt az eseményen és 7 inspiráló történet hangzott el, amelyek a szakmai brand hitelességének alapját adták.

  • Eszközök

    Az itt született történeteket kommunikáltuk a Balluff közösségi média felületein, karrieroldalon, ATL kampányokon, offline megjelenéseken, belső kommunikációban, állásbörzéken és eseményeken is. A történetek mögött szereplő kollégákat egy 2021 júniusában szervezett egész napos fotózáson és forgatáson készült 120 képen, 22 animáción és 5 videón mutattuk be.

  • Megoldás

    Létrehoztuk a Balluff fejlesztőmérnök reggeli programsorozatot. Az esemény célja, hogy a fejlesztőmérnök terület iránt érdeklődőknek – a kellemeset a hasznossal összekötve – adjunk lehetőséget a Balluff megismerésére: munka előtt, egy finom reggeli társaságában vegyél részt a szakmai tudásmegosztáson.

  • Eszközök

    Online formában hoztuk el a fejlesztőmérnök kollégák előadásait. Azóta sorozatunk 4. része is sikeresen lezajlott, így összesen 100+ érdeklődőhöz juttatjuk el rendszeresen megjelenő hírlevelünket, amelyben legfrissebb eseményeink és aktuális álláslehetőségeink is helyet kapnak.

  • Megoldás

    Ha fejlesztés, akkor Balluff! – Üzenetünket 10 ambassador aktív részvételével, négy budapesti és egy veszprémi állásbörzén mutattuk meg.

  • Eszközök

    Az állásbörzékre egyedi stand designt terveztünk, melyen olyan kollégákat tüntettünk fel, akinek a Balluff felé vezető útja az adott egyetemről indult. Különböző szenzorokkal, ajándéktárgyakkal és egyedi dossziéval vártuk az érdeklődőket.

  • Megoldás

    A Balluff 2022-ben tovább erősítette magyarországi jelenlétét és Veszprém, illetve Csetény után Budapesten nyitotta meg új irodáját. Az irodamegnyitó lokális külső kommunikációjáért a Brandfizz felelt.

  • Eszközök

    Az eseményen 6 videót, 178 fotót készítettünk, valamint PR-kampányunk révén a Balluff 18 online sajtóplatformon jelent meg.

Balluff employer branding esettanulmány
Balluff employer branding esettanulmány
Balluff employer branding esettanulmány
Balluff employer branding esettanulmány
Balluff employer branding esettanulmány
Balluff employer branding esettanulmány
  • 85

    shares (organic)

Eredmények

  • 30

    Fejlesztőmérnök csatlakozott a Balluffhoz másfél év alatt

  • 298

    Fotó

  • 11

    Videó

  • 108

    Fejlesztőmérnök reggeli résztvevő

Foglalj időpontot

Brandfizz iroda
  • Foglalj időpontot

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.