Genesys

Employer branding Podcast: GENESYS FM: Don’t talk so cloud!

  • Partner:

    Genesys Cloud Services Hungary Kft.

  • Szektor:

    K+F

  • Munkavállalók létszáma:

    250+

  • Célcsoport:

    IT

  • Projekt időtartama:

    2023

  • Lokáció:

    Budapest

  • Fejlesztett élménypontok:

    jelölt elkötelezés, munkavállalói élmény, kulcsember megtartás, employee branding

Employer branding Podcast: GENESYS FM: Don’t talk so cloud!
  • Üzleti igény:

    Magyarországon több mint 40 000 cég és 600+ startup tevékenykedik, nagy a verseny az IT tehetségekért. A Genesys Cloud Services Hungary legfontosabb célkitűzése az volt, hogy releváns alternatívát nyújtson az IT szektor legjobb munkáltatói mellett, és 200 főre bővítse létszámát 2024-re. A toborzáson felül a 2021-ben alakult csapatukból közösséget kívántak formálni, és létrehozni egy olyan közös, alulról szerveződő projektet, amelyet a csapat szívvel-lélekkel végezhet és magáénak érezhet.

  • Megoldás:

    Az employer branding stratégia egyik részeként a Genesys podcast sorozatot indított, melynek címe: "GENESYS FM: Don’t talk so cloud!". A podcast sorozat célja, hogy a legmodernebb és gyakran bonyolultnak tűnő IT technológiákról eloszlassák a felhőket. A podcast célja a toborzási folyamat során a jelöltek elkötelezése, azáltal, hogy ízelítőt kapnak leendő kollégáikról, a céges kultúráról és magáról a technológiáról. Nem mellékesen a podcast készítése a kollégákat összekovácsoló projektnek bizonyult. Mivel az ő kezükben volt az adás témák kiválasztása és maga a produkció is, a részvétel növelte a munkavállalók összetartását, magabiztosságát és kommunikációs készségeit is.

  • Eszközök:

    Egyedi és vonzó podcast tartalomkoncepció kreatív kidolgozása.
    A résztvevő kollégák számára felkészítő tréningeket szerveztünk, hogy javítsák történetmesélési készségeiket.
    Az epizódok professzionális vágása és hangmarketingje.
    Megjelenés Spotify, Apple Music, Soundcloud platformokon a podcast széles körű elérhetősége érdekében.
    Aktív közösségi média (Facebook & LinkedIn) jelenlét és promóció.
    Karrieroldalra terelt jelentkezőforgalom.

  • Eredmény

    A teljes hallgatóság 40,16%-a 28-34 év közötti senior célcsoportból került ki.
    457 515 social media elérés.
    5 118 átkattintás a karrieroldalra.
    991 adás hallgató az első 3 hónapban.
    1,4% fluktuáció csökkenés.
    92% Great Place To Work trust index.

Vassy Attila (Genesys Hungary, VP of R&D Digital and AI, Site Lead)

„Vezetői szemmel érdekes volt látni, hogy kezdetben az introvertált mérnökök alig jelentkeztek a beszélgetésekre. Majd valami átfordult, híre ment a kollégák között, hogy tényleg a szakmai tartalmon van a hangsúly és a Genesys szakértőjeként ülhetnek a mikrofonhoz. A kollégák körében nagyon sikeres lett, már ezért megérte szerintem, jó volt látni, hogy megmozgatta a közösséget.”

Eredmények:

  • 457 515

    social media elérés

  • 5 118

    átkattintás a karrieroldalra

Elnyert díjak:

HRKOMM 2023 Shortlist

Great Place to Work

Foglalj időpontot

Brandfizz iroda
  • Foglalj időpontot

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.