Az Integrált Employer Branding Stratégia alkotás során az employer branding üzleti igényből kiindulva feltérképezzük az üzleti célokat és elvárásokat a vezetők bevonásával. Ezt követően munkavállalói élmény diagnózist és versenytárs elemzést végzünk a munkáltatói érték ígéret csomag meghatározása érdekében. Az adatokra alapozott munkáltatói márka stratégia mérhető üzleti eredmények előkészítéséhez segít hozzá.
Ezt követően a vezetőséggel közös értésben fogalmazzuk meg a lokálisan releváns, versenytársakhoz képest megkülönböztető, és a célcsoport számára nem csak vonzó, de egyben hiteles munkáltatói értékcsomagot (employer value proposition – EVP). Ezt követi a megtervezett EVP életre keltésére, fenntartására, és fejlesztésére vonatkozó Kreatív Employer Branding Stratégiai Tervezés, amikor minden munkavállalói élménypontba az érintettekkel közösen, az EVP-t erősítő employer branding eszközöket építünk be, amikkel az egész életciklust fejlesztjük a három alap cél, a bevonzás, elkötelezés, és megtartás hatékonyságának érdekében, üzleti eredményességi mérőszámok alapján.
A Kivitelezési, – Büdzsé, – & Erőforrás terv készítésekor az employer branding stratégiába ágyazott eszközökhöz riportstruktúrát rendelünk, monitorozva az employer branding akciók megtérülését az üzleti igények ismeretében. Tesszük ezt a szervezeten belüli érintettek bevonásával, akiknek nemcsak feladata, de addigra célja is lesz az erős munkáltatói márka megléte a cég üzleti működésének érdekében. Az ezt követő fázisok a kialakított, 6 hónapnál rövidebb időszakra vonatkozó stratégia magvalósítására, és további, középtávú célokat támogató tervezésre vonatkoznak.
vezetők elkötelezése Employer Branding stratégia alkotásra, változás management terv, üzleti célokat támogató Employer Branding eredményességi mérőszámok
memetkai kvalitatív és kvantitatív kutatási riport, EVP-alkotásra és Employer Branding stratégiai irányokra vonatkozó konklúziók
szervezeten belül releváns, versenytársakhoz képest megkülönböztető és célcsoport számára vonzó & hiteles munkáltatói érték ígéret csomag, EVP kézikönyv
munkavállalói élmény ciklusba ágyazott ‹6 hó időszakra vonatkozó Employer Branding terv és taktikai eszköztár
Employer Branding terv akcióihoz kapcsolt, az eredményességi mérőszámokkal összehangolt riport struktúra, kivitelezés előkészítéséhez projekt management támogatás
rövid távú eredményeket hozó Employer Branding akciók kivitelezése
célcsoport specifikus, EVP-hezés Employer Branding stratégiába integrált tartalom terv, megjelenési és kivitelezési eszköz csomag
‹6 hó időszakra vonatkozó, toborzási, elkötelezési és megtartási célokat támogató Employer Branding stratégiai terv kivitelezési projekt management
›6 hó időszakra vonatkozó, elkötelezési és megtartási célokat támogató Employer Branding stratégia kialakítása, kivitelezési projekt management támogatás
›6 hó időszakra vonatkozó, toborzási célokat támogató Employer Branding stratégiai kialakítása, kivitelezési projekt management
Az, hogy a potenciális vagy meglévő munkavállaló mit gondol, hall és oszt meg a cégről, mint munkahelyről, hatalmas jelentőséggel bír manapság.
A Brandfizznél minden nap megkérdőjelezzük, hogy a cégek problémái a munkaerőhiányból fakadnak. A munkahelyek versenyképességének kulcsa a megváltozott munkaerő-piaci körülményekhez való rugalmas alkalmazkodó képesség; a megkülönböztető munkáltatói értékígéret és munkavállalói élmény csomag meghatározása és vonzóvá tétele a célcsoport számára. Mindezt üzletileg eredményes, fenntartható módon.
Ennek megvalósításához a munkavállalói élmény ciklus fejlesztésén alapuló Integrált Employer Branding Stratégiát építünk és Mérhető Employer Branding Kivitelezésben nyújtunk támogatást.
Szeretnél kitűnni a tömegből és a cég számára megfelelő mennyiségű és minőségű tehetség érdeklődését hatékonyabban felkelteni? Megtaláljuk, milyen csatornákon és milyen eszközökkel érhetsz el eredményeket, és azokat hogyan mérheted! Abban is segítünk, hogy üzleti eredmények mentén indulj, mérjük, hova jutottál, és mi a megtérülés, valamint az ennek fényében meghatározott következő cél.
Az employer branding eszközeivel jobban menne az elkötelezés? A munkavállalói élményciklus élménypontjaiba integrált employer brand ötletekkel segítünk az elkötelezésben. Munkáltatói márkád elég meggyőzővé tesszük ahhoz, hogy a megfelelő jelölt ne csupán kimondja az IGEN-t, de lojális munkatárssá is váljon. Mindezt segítjük, hogy bizonyítottan elérd a kapcsolódó mérőszámok alapján.
Az employer branding eszközeivel jobban menne a megtartás? Sorra veszünk mindent: az első munkanaptól a teljes karrier úton, irodai hangulaton és környezeten át, a tréningeken, céges eseményeken és csapatépítőkön keresztül a vezetőkkel való kapcsolat, teljesítményértékelések és előléptetésekig. Megmutatjuk, hogy a szervezeti élmény és az ehhez kapcsolt erős munkáltatói márka motiválja az értékes munkaerőt, és azt is, mik ennek az indikátorai számodra.
Az EVP tehát az alap, amire az employer branding eszközeit, ötleteit, csatornáit használva építkezhetünk. Az employer branding eszközeivel az EVP-t fordítjuk le kreatív üzenetekké, vizuális megjelenésekké, üzenet csomagokká és akciókká. Ezeket az egész munkavállalói életciklus folyamatba integráljuk, ami ott kezdődik, hogy valaki először hall a cégről és azután is tart, ha valaki felmondott és elment a cégtől.
Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.