Szerezd be az új belépő élménytervezőt!

Az új belépő élménytervező abban lesz segítségedre, hogy a leendő munkavállalóid elkötelezéséhez szükséges employer branding eszközöket 3 lépésben. megtervezd, majd a végén priorizált lista alapján megtudd, melyek szükségesek az eredményes és hatékony elkötelezéshez.

Mit tartalmaz az új belépő élménytervező?

🎉 Ingyenesen letölthető és nyomtatható tervezőt és employer branding eszközöket.

🎉 Új munkavállalóid elkötelezéséhez tartozó élménypontokat 3 lépésben megtervezd, és a végén priorizált listád alapján megtudd, mely pontok, amik a legnagyobb hatással lesznek a folyamatra.

🎉 Segítő kérdéseket, amelyek alapján könnyen meg tudod tervezni a toborzási módszereket, és vállalatod munkáltatói értékígéretére szabva tudod a munkaerő toborzás hatékonyságát növelni.

Az alábbi lépéseken keresztül fogod megtervezni a 2022-es új munkaerő belépési stratégiádat:

01
Határozd meg a munkáltatói értékígéreted.

Keretrendszerünk segítségével strukturálhatod éves céljaidat, melyekkel megalapozhatod munkaerő toborzási stratégiádat.

02
Térképezd fel, hogyan élik meg munkáltatói értékígéreted az új belépők.

A munkaerő toborzási employer branding eszközök feltérképezése abban segít, hogy átgondold, vajon mennyire tapasztalják meg a jelöltek a munkáltatói értékígéreted.

03
Melyik a 3 legfontosabb terület, amelyet fejleszteni szeretnél?

Miután felméred a munkaerő toborzási employer branding eszközeid, kiválaszthatod azt a hármat, amelynek a fejlesztése a legnagyobb üzleti hatást éri el.

Saját eszközzel jelentkezik az Employer Brand Akadémia!

Idén nyolcadik alkalommal indul háromnapos Employer Brand Akadémia kurzusunk, melynek kapcsán bemutatjuk saját készítésű munkaerő toborzás élménytervezőnket.

A képzés során számos hasonló employer branding eszközzel és feladattal megismerkedhetsz. Olyan HR-es, marketinges és PR-os szakértők számára ajánljuk, akik házon belül szeretnék megvalósítani a munkáltatói márkaépítés alapjait gyakorlati példákon keresztül, stratégiai tervezést, valamint integrált szemlélettel sajátítanák el.

Munkaerő elkötelezés

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.