Frissítsd fel szakmai tudásod Magyarország egyetlen Employer Branding blogján.

Öt díjat zsebelt be a Brandfizz a rangos HR szakmai díjátadón

Szerző: Tóth Boglárka Katalin

Öt díjat zsebelt be a Brandfizz a rangos HR szakmai díjátadón

A hat jelölésből ötöt díjra váltott a Brandfizz Employer Branding Kft. a hétfő esti HRKOMM Awardon. A munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó ügynökség és ügyfelei vitték el az employer branding stratégia, a közösségi média alapú HR kommunikáció és a toborzási kampány kategóriák díjait is.

elolvasom »
Kutatás: Nem csak a fizetés a fontos a kékgallérosok számára

Kutatás: Nem csak a fizetés a fontos a kékgallérosok számára

Szerző: Novák Gréta

A stabil, biztonságos munkakörnyezet a fizetésnél is fontosabb a magyar kékgalléros munkavállalók számára. Szakmai tréningre és karácsonyi bulira kevésbé érdemes költeni, mert ezeknek minimális a megtartóereje a körükben, a visszajelzés és a teljesítményalapú értékelés viszont kulcsfontosságú – derült ki egy átfogó, közel 1000 kékgalléros megkérdezésével készült kutatásból.

Elolvasom »
A hónap Employer Branding vezetője – Komlósi Gabriella

A hónap Employer Branding vezetője – Komlósi Gabriella

Szerző: Tóth Boglárka Katalin

Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat, amelyben elismerjük a Hónap Employer Branding vezetőit.

Elolvasom »
#WorldEBDay2019 – Milyen tanulságokkal tértünk haza Lisszabonból? II. rész

#WorldEBDay2019 – Milyen tanulságokkal tértünk haza Lisszabonból? II. rész

Szerző: Zvezdovics Anita

A World Employer Branding Day harmadik alkalommal került megrendezésre, idén májusban Lisszabonban. Beszámolónk első részéből kiderült, milyen erőforrásokat vonnak be a cégek, ha employer brandingről van szó. Kiderült, miért nem érdemes kampányként kezelni a munkáltatói márkaépítést, valamint az is, miért kulcsfontosságú a kollégák és a vezetők bevonása. Folytatjuk beszámolónkat és megosztjuk, milyen tanulságokkal tértünk haza […]

Elolvasom »

Szerkesztői ajánlás

Munkáltatói márkaépítés 2017-ben: már az ókorban megírták!

Szerző: Horváth Ádám

Munkáltatói márkaépítés 2017-ben: már az ókorban megírták!

Ma már üzenetekkel telefaragott kőtáblák helyett táblagépen faragott üzenetekkel bombázzák a (jó esetben) gondosan szegmentált tehetség-célcsoportokat.

elolvasom »

Még több EB

Hogy lesz a karrieroldal látogatóból elkötelezett jelölt?

Hogy lesz a karrieroldal látogatóból elkötelezett jelölt?

Szerző: Szörcsök Szilvia

Idén Lisszabonban gyűlt össze a szakma élvonala a World Employer Branding Day-en, hogy a világ legjobb employer branding gyakorlatait lessék el egymástól. Míg a korábbi években a vezetők elkötelezése, az integrált szemlélet és EVP-k voltak a középpontban, idén egyértelműen az implementáción volt a hangsúly. Méghozzá a minél gyorsabb, hitelesebb és innovatívabb megoldásokra láthattunk példákat. Egyértelműen […]

Elolvasom »
#WorldEBDay2019 – Milyen tanulságokkal tértünk haza Lisszabonból? I. rész

#WorldEBDay2019 – Milyen tanulságokkal tértünk haza Lisszabonból? I. rész

Szerző: Zvezdovics Anita

A World Employer Branding Day harmadik alkalommal került megrendezésre, idén májusban Lisszabonban. Huszonöt előadó állt színpadra és osztotta meg azokat a tanulságokat, „best practice”-ket, amelyek  beváltak. Inspiráló előadásokat hallgathattunk, most pedig két részes beszámolónkban megosztjuk a tanulságokat, amikkel hazatértünk.

Elolvasom »
A hónap Employer Branding vezetője – Szilvási Gábor

A hónap Employer Branding vezetője – Szilvási Gábor

Szerző: Tóth Boglárka Katalin

Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat, amelyben elismerjük a Hónap Employer Branding vezetőit.

Elolvasom »
A hónap Employer Branding vezetője – Lázár Gábor

A hónap Employer Branding vezetője – Lázár Gábor

Szerző: Tóth Boglárka Katalin

Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat.

Elolvasom »
Ambassador közösség építése már az első naptól? – 3 világszínvonalú módszer

Ambassador közösség építése már az első naptól? – 3 világszínvonalú módszer

Szerző: Balogh Blanka

Mars, DHL, Netflix – mindannyian ismerjük ezeket a márkákat és nagy valószínűséggel kerültünk már kapcsolatba velük  fogyasztóként vagy felhasználóként. Idén májusban mégis teljesen más okból álltak ezen cégek HR és Employer Branding vezetői egy színpadon: hogy munkáltatói márkájuk építéséről osszanak meg gondolatokat azzal a 760 szakemberrel, akik részt vettek a 2019-es World Employer Branding Day-en […]

Elolvasom »
Élményekkel vonzzák be a tehetségeket a világ legnagyobb cégei

Élményekkel vonzzák be a tehetségeket a világ legnagyobb cégei

Szerző: Zvezdovics Anita

A jó fizetés, a juttatások és a kiváló munkakörnyezet már alap, a világ legismertebb márkái élményekkel versenyeznek a legkiválóbb tehetségekért, amiket nemcsak a munkahelyi folyamatokba, hanem a toborzás-kiválasztásba is beépítenek – derült ki a világ legnagyobb munkáltatói márka konferenciáján, a lisszaboni World Employer Branding Day-en.

Elolvasom »
Facebook-story és 360 fokos videó: így toboroznak a topcégek

Facebook-story és 360 fokos videó: így toboroznak a topcégek

Szerző: Tóth Boglárka Katalin

A világ legnagyobb cégeinek vezetői gyűltek össze Lisszabonban, hogy megosszák egymással a legújabb módszereket a legkiválóbb munkaerő toborzására, megtartására és a jövő munkahelyére vonatkozóan. Íme, a legfrissebb trendek a munkáltatói márka legnagyobb nemzetközi szakmai rendezvényéről, a World Employer Branding Day-ről.

Elolvasom »
Az alaposan átalakult az online álláskeresés

Az alaposan átalakult az online álláskeresés

Szerző: Zvezdovics Anita

Az online álláskeresés folyamata drasztikusan lerövidült és átalakult: manapság már nem elég néhány jól célzott hirdetés ahhoz, hogy a cégek megtalálják a legkiválóbb munkaerőt, ennél sokkal kifinomultabb megoldásokra van szükség. A legújabb digitális toborzási és kiválasztási megoldásokba a világ legnagyobb munkáltatói és márkaépítési konferenciáján, a World Employer Branding Day-en engedtek bepillantást a terület szakértői.

Elolvasom »
Employer brandinggel a szállodaipari fluktuáció ellen

Employer brandinggel a szállodaipari fluktuáció ellen

Szerző: Tóth Boglárka Katalin

Egyre több hazai szálloda ismeri fel, hogy a vendéglátásban tapasztalható óriási fluktuációra az integrált employer branding stratégia adhat hatékony megoldást. A tapasztalatok szerint az egyszeri kampányok nem működnek, a munkáltatói márkaépítést az üzleti stratégiába integrálva lehet hatékonyan megvalósítani.

Elolvasom »
A hónap Employer Branding vezetője – Túri Péter

A hónap Employer Branding vezetője – Túri Péter

Szerző: Tóth Boglárka Katalin

Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat.

Elolvasom »
A hónap Employer Branding vezetője – Turmezey Luca

A hónap Employer Branding vezetője – Turmezey Luca

Szerző: Tóth Boglárka Katalin

Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel.

Elolvasom »
Ahol tényleg Te számítasz

Ahol tényleg Te számítasz

Szerző: Jurecska Andrea

Élményalapú munkáltatói márkaépítés – stratégiai alapokon az NN Biztosítónál VUCA világban élünk: minden folyamatosan, gyorsan változik körülöttünk (volatility), bizonytalanság (uncertainty), komplexitás (complexity) és többértelműség (ambiguity) jellemzi a környezetünket. A globális változásokkal a munka világa, a munkavégzési és álláskeresési szokások is átalakultak.

Elolvasom »
A világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most

A világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most

Szerző: Horváth Ádám

Nem azt éljük meg, hogy a világ felgyorsult, hanem hogy a világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most. Sok más mellett erről is beszél Horváth Ádám, a Brandfizz Employer Branding Kft. társalapítója az Adatra fel! konferencián.

Elolvasom »
A pénzen túl…Ezzel töltsd meg a munkavállalói élménycsomagot!

A pénzen túl…Ezzel töltsd meg a munkavállalói élménycsomagot!

Szerző: Zvezdovics Anita

Az eredeti cikk 2018. szeptember 13-án jelent jelent meg  a hrpwr.hu-n. A munkaerő-piaci sürgetettség közepette a cégek azonnal szeretnének valamit tenni a munkáltatói márkájuk fejlesztése érdekében. A kétségbeesett próbálkozás közepette jönnek is a jobbnál jobb ötletek: legyünk kutyabarát munkahely, vegyünk babzsákot és Ps4et, vezessük be a távmunkát, csináljunk Facebookot.

Elolvasom »
Elon Musk és a SpaceX: az employer branding nem rakétakilövés

Elon Musk és a SpaceX: az employer branding nem rakétakilövés

Szerző: Zvezdovics Anita

Elon Musk idén napvilágra került, munkavállalóinak írt levele és a Falcon Heavy Nap körüli pályára állítása két, a világ számára meghatározó, munkáltatói márka szempontjából is példaértékű eseményt jelentett. Musk leveléből kiderült, hogy a vezetők iránymutatása a cég munkáltatói márkájának alapja. A Falcon Heavy sikeres startjának pedig több olyan employer branding vetülete is van, amire talán […]

Elolvasom »
Megtartó szép üzenet

Megtartó szép üzenet

Szerző: Zvezdovics Anita

Májusban megkezdte a képzést a HVG Akadémia, az első két témakör az agilis toborzás és a vállalatimárka-építés. A projekt különlegessége, hogy az Akadémián oktatók integrált szemléletet tanítanak. Gyenis Ágnes készített a témában interjút Blaski Judittal és Zvezdovics Anitával. (forrás: HVG 2018/21 száma)

Elolvasom »
Munka vagy szórakozás? Élményekkel a hatékonyságnövelés érdekében

Munka vagy szórakozás? Élményekkel a hatékonyságnövelés érdekében

Szerző: Szörcsök Szilvia

Beismerem, eddig nem voltam nagy rajongója a szakmai prezentációknak. Főleg, ha azok 15 percnél hosszabbak voltak. Valahogy mindig az unalmas egyetemi előadások és corporate meetingek érzetét keltették bennem. Az idei World Employer Branding Day-en viszont történt valami, ami megváltoztatta előítéleteimet.

Elolvasom »
Minek az employer branding, ha a robotok úgyis elveszik a munkánkat?

Minek az employer branding, ha a robotok úgyis elveszik a munkánkat?

Szerző: Horváth Ádám

Ez a cikkem a Forbes oldalán jelent meg 2018. április 26-án, eredeti formában elérhető itt. A vállalatok toborzási, elkötelezési és megtartási nehézségei egyre több vezető figyelmét irányítják a munkáltatói márkaépítésre (employer branding). Jobb megfontoltan haladni és mérlegelni négy szempontot, mielőtt fejest ugrunk. A cégek rövidtávon rendre túlbecsülik, hosszú távon viszont alul becsülik az employer branding […]

Elolvasom »
3 friss employer branding tipp, amit már holnap felhasználhatsz

3 friss employer branding tipp, amit már holnap felhasználhatsz

Szerző: Horváth Ádám

Ez a cikkem a HRPW oldalán jelent meg 2018. május. 11.-én, eredeti formában elérhető itt. Idén Prágában került megrendezésre a munkáltatói márkaépítés legjelentősebb globális eseménye, a World Employer Branding Day. Már két hónappal a rendezvény előtt kikerült a „Minden jegy elkelt” tábla, így teltház várta a Google, az Adidas és a többszörösen világ legjobb munkahelyének […]

Elolvasom »
Employer branding: nem minden arany, ami fénylik?

Employer branding: nem minden arany, ami fénylik?

Szerző: Zvezdovics Anita

Rövid távon lehet csak sikeres az a cég, amelynek munkáltatói márkája kizárólag a jelöltek lépre csalását szolgálja. Mire figyeljenek az álláskeresők? Kutasi Judit készített a témában interjút Zvezdovics Anita és Horváth Ádám employer branding szakértőinkkel. (forrás: HVG Karrier Plusz)

Elolvasom »
SpaceX: a világűrbe kilőtt munkáltatói márka

SpaceX: a világűrbe kilőtt munkáltatói márka

Szerző: Horváth Ádám

Miközben ezeket a sorokat olvasod Elon Musk meggypiros Tesla Roadstere másodpercenként 11 km-t megtéve száguld, hogy elliptikus Nap körüli pályára álljon, legtávolabbi szakaszán elérve a Mars Nap körüli pályáját. A Falcon Heavy sikeres startjának ugyanakkor több employer branding vetülete is van, amire talán elsőre nem is gondolnál.

Elolvasom »
Milyen a jó employer branding Mikulás csomag?

Milyen a jó employer branding Mikulás csomag?

Szerző: Zvezdovics Anita

A Mikulásról tudjuk, hogy nagyvonalú és jótevő, van zsákjában minden jó…, de most nem Szent Miklósról, hanem a vállalatok employer branding Mikulásairól lesz szó. Vajon ők mivel töltik meg a munkavállalók csomagjait? Mivel legyen tele a munkavállalói élmény: pénzzel, cafetériával, vagy valami mással?

Elolvasom »
World Employer Branding Day 2018 Ajánló

World Employer Branding Day 2018 Ajánló

Szerző: Novák Gréta

A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán feltesszük az első kérdést leendő partnereinknek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találjuk szembe magunkat. Régóta foglalkoztatott már minket az a kérdés, mit tehet a HR akkor, amikor a vezetők azonnali megoldást várnak a munkaerő megtartás és toborzás hatékonyságának növelésében, de ehhez valójában egy employer branding varázspálcára lenne szükség.

Elolvasom »
Mi a HR szerepe, amikor egy employer branding varázspálcára lenne szükség? Miért és hogyan váljunk Világítótoronnyá?

Mi a HR szerepe, amikor egy employer branding varázspálcára lenne szükség? Miért és hogyan váljunk Világítótoronnyá?

Szerző: Zvezdovics Anita

A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán feltesszük az első kérdést leendő partnereinknek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találjuk szembe magunkat. Régóta foglalkoztatott már minket az a kérdés, mit tehet a HR akkor, amikor a vezetők azonnali megoldást várnak a munkaerő megtartás és toborzás hatékonyságának növelésében, de ehhez valójában egy employer branding varázspálcára lenne szükség.

Elolvasom »
A BRANDetlenség ellenszere!

A BRANDetlenség ellenszere!

Szerző: Horváth Ádám

Hogyan képes az Integrált Employer Branding fenntartható üzleti eredményeket generálni a vállalatok számára? Fogorvos vagy fájdalomcsillapító a megoldás? És merre tart a munkáltatói márka szakma világszinten?

Elolvasom »