Nincs ma unalmasabb módja elkezdeni egy cikket, mint hogy “a vírus…”. Fél éve beszélünk már róla, milyen problémákat okozott a vírus – ideje arról is szólnunk, mi az, amit csak felszínre hozott. Mert a HR szakmában alapvetően ez a helyzet: nem újítanunk kell, hanem szégyenletes lemaradásokat behoznunk.

Frissítsd fel szakmai tudásod Magyarország egyetlen Employer Branding blogján.
VideoEBlog

A hónap Employer Branding Világítótornya – Szekeres Szabina
Szerző: Kovács Kata
Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat, amelyben elismerjük a Hónap Employer Branding vezetőit és Employer Branding Világítótornyait.

Díjazták a legütősebb hazai munkáltatói márkákat
Szerző: Novák Gréta
Büszkék vagyunk rá, hogy partnereink arany és ezüst minősítést is kaptak az Employer Branding Awardon. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is, hiszen a koronavírus okozta gazdasági és társadalmi kihívások közepette még fontosabbá vált a munkáltatói márkák szerepe, egy jó márka pedig stabilitást és megbízhatóságot sugároz a meglévő és leendő munkavállalók felé.

Voices of Industry – Employer brandinggel a koronavírus ellen
Szerző: Horváth Ádám
Immár negyedik éve szerepelhetünk az Employer Brand International kiadványában. A Voices of Industry eBook idei száma azokról a legfontosabb kezdeményezésekről szól, amelyek a munkáltatói márkán keresztül elősegítik a világjárvány kezelését a vállalatok számára.
Szerkesztői ajánlás

Szerző: Horváth Ádám
Munkáltatói márkaépítés 2017-ben: már az ókorban megírták!
Ma már üzenetekkel telefaragott kőtáblák helyett táblagépen faragott üzenetekkel bombázzák a (jó esetben) gondosan szegmentált tehetség-célcsoportokat.
Még több EB

A hónap Employer Branding vezetője – Boglár Katalin
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat, amelyben elismerjük a Hónap Employer Branding vezetőit.

KISS Employer Branding! What to keep, improve, stop and start?
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
employerbranding; munkáltatóimárka; video; webinar; EAEBA

Reboarding – Amit mindenkinek tudnia kell a visszatérés kapcsán
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
vezető; munkaadó; employerbranding; munkáltatóimárka; belső kommunikáció; video; webinar;reboarding

Miről kommunikáljunk a COVID-19 idején social felületeinken?
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
vezető; munkaadó; employerbranding; munkáltatóimárka; belső kommunikáció; video; webinar

Belső kommunikációval a vállalat stabilitásáért Koronavírus idején – európai employer branding expertek válaszolnak
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
vezető; munkaadó; employerbranding; munkáltatóimárka; belső kommunikáció; video; webinar

Internal communication in the times of Covid-19 – How to create the certainty in these uncertain times?
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
vezető; munkaadó; employerbranding; munkáltatóimárka; belső kommunikáció; video; webinar

A hónap Employer Branding vezetői – Kaszab Stella és Németh Mihály
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat, amelyben elismerjük a Hónap Employer Branding vezetőit.

Employer Branding MA és HOLNAP
Szerző: Horváth Ádám
vezető; munkaadó; employerbranding; munkáltatóimárka; belső kommunikáció; video; webinar

Employer Branding Today – International panel discussion with experts
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
vezető; munkaadó; employerbranding; munkáltatóimárka; belső kommunikáció; video; webinar

Reflektorfény a vezetőkön: hogyan készíts belső kommunikációs videót?
Szerző: Horváth Ádám
vezető; munkaadó; employerbranding; munkáltatóimárka; belső kommunikáció; video; webinar

Munkahelyi közösségépítés és információáramlás koronavírus idején
Szerző: Zvezdovics Anita
vezető; munkaadó; employerbranding; munkáltatóimárka; munkaltatoimarka; belső kommunikáció

A munkaadók “jávorszarvas tesztje”: a Te munkáltatói márkád túl fogja élni?
Szerző: Horváth Ádám
jávorszarvas; vezető; munkaadó; employerbranding; munkáltatóimárka; munkaltatoimarka; online recruitment
![Válságmenedzsment és elkötelezés koronavírus idején – [LETÖLTHETŐ SEGÉDANYAGGAL]](https://brandfizz.hu/wp-content/uploads/2020/03/Anita-LIVE.jpg)
Válságmenedzsment és elkötelezés koronavírus idején – [LETÖLTHETŐ SEGÉDANYAGGAL]
Szerző: Zvezdovics Anita
A Koronavírus idején a magyarországi szervezetek és munkáltatók olyan kihívásokkal találkoznak, amivel még soha. Ebben szeretnénk Titeket minél jobban segíteni ma is. Zvezdovics Anita a Brandfizz társalapítója, Chief Fizz Offizzere, az EAEBA elnökségi tagja Facebook LIVE bejelentkezésében válságmenedzsment és elkötelezés kapcsán adott konkrét tippeket és tanácsokat a koronavírus idejére. Cikkünkben olvashatjátok az összefoglalót, megtaláljátok a […]

5+1 okos tipp, hogy hatékonyabb legyen az otthoni munkavégzés
Szerző: Horváth Ádám
Már a Te cégednél is home office-ból dolgoztok? Összecsúsznak a nappalok és az esték, nehézséget okoz a time management vagy az online csapatmunka? Vezető vagy, és nem tudod, hogyan szervezd meg az otthoni munkavégzést? Íme 3 könnyen beépíthető belső kommunikációs minta, amit azonnal használni tudsz.
![Voices of Industry [Letölthető Ebook] – Three questions you should be asking to build a strong employer brand in 2020](https://brandfizz.hu/wp-content/uploads/2020/02/image.png)
Voices of Industry [Letölthető Ebook] – Three questions you should be asking to build a strong employer brand in 2020
Szerző: Horváth Ádám
Immár negyedik éve szerepelhetünk Magyarországról egyedüliként az Employer Brand International “Voices of Industry” kiadványában. Az Ebookban a világvezető employer branding szakemberei nyilatkoznak arról, hogy mi lesz 2020-ban a meghatározó, hogy hatékony munkáltatói márka stratégiát és akciókat tervezzenek. Olvasd el cikkünket és töltsd le az Ebookot, amely több mint 40 szakember cikkét foglalja össze!

Make your people smile on Monday morning! – Exclusive interview with Johann Driessens
Szerző: Szörcsök Szilvia
Exclusive interview with Johann Driessens (Global Emerging Employer Branding Leader of the Year, 2018 & CEO of Branded.Careers)

A hónap Employer Branding vezetője – Zaharia Gabriella
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat, amelyben elismerjük a Hónap Employer Branding vezetőit.

Kutatás: Ez kell a magyar programozóknak
Szerző: Novák Gréta
Még mindig óriási a kereslet a programozók iránt hazánkban, ennek ellenére az álláshirdetések kis része tudja csak hatékonyan megszólítani a munkát kereső fejlesztőket. Kutatásunk szerint a magyar fejlesztők számára fontosabb, hogy a pozícióban alkalmazandó technológiák szerepeljenek a hirdetésben, mint a juttatások, utóbbinál azonban a ’versenyképes fizetés’ kifejezés taszítja őket. Fontos még, hogy a cég termékei […]

Horváth Ádám: A legtöbb cég rövidtávon rendre túlbecsüli a képességeit
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
Horváth Ádám, a Brandfizz társalapítója és Chief Sparkle Offizzere nyilatkozott az Üzletem.hu interjújában kollégák motiválásáról, 2020-as tervekről, valamint arról, mire sajnálja az időt, és mire nem sajnálja a pénzt. Szerdahelyi Csaba írása.

Öt díjat zsebelt be a Brandfizz a rangos HR szakmai díjátadón
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
A hat jelölésből ötöt díjra váltott a Brandfizz Employer Branding Kft. a hétfő esti HRKOMM Awardon. A munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó ügynökség és ügyfelei vitték el az employer branding stratégia, a közösségi média alapú HR kommunikáció és a toborzási kampány kategóriák díjait is.

Kutatás: Nem csak a fizetés a fontos a kékgallérosok számára
Szerző: Novák Gréta
A stabil, biztonságos munkakörnyezet a fizetésnél is fontosabb a magyar kékgalléros munkavállalók számára. Szakmai tréningre és karácsonyi bulira kevésbé érdemes költeni, mert ezeknek minimális a megtartóereje a körükben, a visszajelzés és a teljesítményalapú értékelés viszont kulcsfontosságú – derült ki egy átfogó, közel 1000 kékgalléros megkérdezésével készült kutatásból.

A hónap Employer Branding vezetője – Komlósi Gabriella
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat, amelyben elismerjük a Hónap Employer Branding vezetőit.

#WorldEBDay2019 – Milyen tanulságokkal tértünk haza Lisszabonból? II. rész
Szerző: Zvezdovics Anita
A World Employer Branding Day harmadik alkalommal került megrendezésre, idén májusban Lisszabonban. Beszámolónk első részéből kiderült, milyen erőforrásokat vonnak be a cégek, ha employer brandingről van szó. Kiderült, miért nem érdemes kampányként kezelni a munkáltatói márkaépítést, valamint az is, miért kulcsfontosságú a kollégák és a vezetők bevonása. Folytatjuk beszámolónkat és megosztjuk, milyen tanulságokkal tértünk haza […]

Hogy lesz a karrieroldal látogatóból elkötelezett jelölt?
Szerző: Szörcsök Szilvia
Idén Lisszabonban gyűlt össze a szakma élvonala a World Employer Branding Day-en, hogy a világ legjobb employer branding gyakorlatait lessék el egymástól. Míg a korábbi években a vezetők elkötelezése, az integrált szemlélet és EVP-k voltak a középpontban, idén egyértelműen az implementáción volt a hangsúly. Méghozzá a minél gyorsabb, hitelesebb és innovatívabb megoldásokra láthattunk példákat. Egyértelműen […]

#WorldEBDay2019 – Milyen tanulságokkal tértünk haza Lisszabonból? I. rész
Szerző: Zvezdovics Anita
A World Employer Branding Day harmadik alkalommal került megrendezésre, idén májusban Lisszabonban. Huszonöt előadó állt színpadra és osztotta meg azokat a tanulságokat, „best practice”-ket, amelyek beváltak. Inspiráló előadásokat hallgathattunk, most pedig két részes beszámolónkban megosztjuk a tanulságokat, amikkel hazatértünk.

A hónap Employer Branding vezetője – Szilvási Gábor
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat, amelyben elismerjük a Hónap Employer Branding vezetőit.

A hónap Employer Branding vezetője – Lázár Gábor
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat.

Ambassador közösség építése már az első naptól? – 3 világszínvonalú módszer
Szerző: Balogh Blanka
Mars, DHL, Netflix – mindannyian ismerjük ezeket a márkákat és nagy valószínűséggel kerültünk már kapcsolatba velük fogyasztóként vagy felhasználóként. Idén májusban mégis teljesen más okból álltak ezen cégek HR és Employer Branding vezetői egy színpadon: hogy munkáltatói márkájuk építéséről osszanak meg gondolatokat azzal a 760 szakemberrel, akik részt vettek a 2019-es World Employer Branding Day-en […]

Élményekkel vonzzák be a tehetségeket a világ legnagyobb cégei
Szerző: Zvezdovics Anita
A jó fizetés, a juttatások és a kiváló munkakörnyezet már alap, a világ legismertebb márkái élményekkel versenyeznek a legkiválóbb tehetségekért, amiket nemcsak a munkahelyi folyamatokba, hanem a toborzás-kiválasztásba is beépítenek – derült ki a világ legnagyobb munkáltatói márka konferenciáján, a lisszaboni World Employer Branding Day-en.

Facebook-story és 360 fokos videó: így toboroznak a topcégek
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
A világ legnagyobb cégeinek vezetői gyűltek össze Lisszabonban, hogy megosszák egymással a legújabb módszereket a legkiválóbb munkaerő toborzására, megtartására és a jövő munkahelyére vonatkozóan. Íme, a legfrissebb trendek a munkáltatói márka legnagyobb nemzetközi szakmai rendezvényéről, a World Employer Branding Day-ről.

Az alaposan átalakult az online álláskeresés
Szerző: Zvezdovics Anita
Az online álláskeresés folyamata drasztikusan lerövidült és átalakult: manapság már nem elég néhány jól célzott hirdetés ahhoz, hogy a cégek megtalálják a legkiválóbb munkaerőt, ennél sokkal kifinomultabb megoldásokra van szükség. A legújabb digitális toborzási és kiválasztási megoldásokba a világ legnagyobb munkáltatói és márkaépítési konferenciáján, a World Employer Branding Day-en engedtek bepillantást a terület szakértői.

Employer brandinggel a szállodaipari fluktuáció ellen
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
Egyre több hazai szálloda ismeri fel, hogy a vendéglátásban tapasztalható óriási fluktuációra az integrált employer branding stratégia adhat hatékony megoldást. A tapasztalatok szerint az egyszeri kampányok nem működnek, a munkáltatói márkaépítést az üzleti stratégiába integrálva lehet hatékonyan megvalósítani.

A hónap Employer Branding vezetője – Túri Péter
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat.

A hónap Employer Branding vezetője – Turmezey Luca
Szerző: Tóth Boglárka Katalin
Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel.

A legjobb employer branding ügynökségeket összefogó szövetség alakult Budapesten
Szerző: Horváth Ádám
Január 28-án Budapesten megalakult a European Association of Employer Branding Agencies (EAEBA) nevű európai employer branding szövetség. A munkáltatói márkaépítésre specializálódott európai ügynökségek szervezetének alapítói között, illetve elnökségében magyar ügynökség, a Brandfizz is képviselteti magát.

Voices of Industry – a digitalizáció szerepe a világszínvonalú munkáltatói márkaépítésben
Szerző: Horváth Ádám
Immár harmadik éve szerepelhetünk Magyarországról egyedüliként az Employer Brand International kiadványában. A Voices of Industry eBook idei száma a vezetői elkötelezést vizsgálja a munkáltatói márkaépítésben.

3 things to put on your employee experience wish list to Santa
Szerző: Zvezdovics Anita
Here comes the million-dollar question: are you still busy shooting image videos, or do you exactly know what is on the actual wish list of your employees for company Christmas, that is more than just the money?

Ahol tényleg Te számítasz
Szerző: Jurecska Andrea
Élményalapú munkáltatói márkaépítés – stratégiai alapokon az NN Biztosítónál VUCA világban élünk: minden folyamatosan, gyorsan változik körülöttünk (volatility), bizonytalanság (uncertainty), komplexitás (complexity) és többértelműség (ambiguity) jellemzi a környezetünket. A globális változásokkal a munka világa, a munkavégzési és álláskeresési szokások is átalakultak.

A világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most
Szerző: Horváth Ádám
Nem azt éljük meg, hogy a világ felgyorsult, hanem hogy a világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most. Sok más mellett erről is beszél Horváth Ádám, a Brandfizz Employer Branding Kft. társalapítója az Adatra fel! konferencián.

A pénzen túl…Ezzel töltsd meg a munkavállalói élménycsomagot!
Szerző: Zvezdovics Anita
Az eredeti cikk 2018. szeptember 13-án jelent jelent meg a hrpwr.hu-n. A munkaerő-piaci sürgetettség közepette a cégek azonnal szeretnének valamit tenni a munkáltatói márkájuk fejlesztése érdekében. A kétségbeesett próbálkozás közepette jönnek is a jobbnál jobb ötletek: legyünk kutyabarát munkahely, vegyünk babzsákot és Ps4et, vezessük be a távmunkát, csináljunk Facebookot.

Elon Musk és a SpaceX: az employer branding nem rakétakilövés
Szerző: Zvezdovics Anita
Elon Musk idén napvilágra került, munkavállalóinak írt levele és a Falcon Heavy Nap körüli pályára állítása két, a világ számára meghatározó, munkáltatói márka szempontjából is példaértékű eseményt jelentett. Musk leveléből kiderült, hogy a vezetők iránymutatása a cég munkáltatói márkájának alapja. A Falcon Heavy sikeres startjának pedig több olyan employer branding vetülete is van, amire talán […]

Employer Branding: 5 másolható trend a világ élvonalából
Szerző: Zvezdovics Anita
A hazai cégeknek nem érdemes egyben lemásolnia a nagy nemzetközi cégek employer branding gyakorlatait, de ezekből leszűrhető néhány olyan stratégiai fontosságú tipp, amelyet érdemes átvenni.

Szélmalom vs. világítótorony: hogyan lehet eredményes az employer branding?
Szerző: Zvezdovics Anita
A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán felteszem a kérdést cégek vezetőinek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találom szembe magam.

Megtartó szép üzenet
Szerző: Zvezdovics Anita
Májusban megkezdte a képzést a HVG Akadémia, az első két témakör az agilis toborzás és a vállalatimárka-építés. A projekt különlegessége, hogy az Akadémián oktatók integrált szemléletet tanítanak. Gyenis Ágnes készített a témában interjút Blaski Judittal és Zvezdovics Anitával. (forrás: HVG 2018/21 száma)

Munka vagy szórakozás? Élményekkel a hatékonyságnövelés érdekében
Szerző: Szörcsök Szilvia
Beismerem, eddig nem voltam nagy rajongója a szakmai prezentációknak. Főleg, ha azok 15 percnél hosszabbak voltak. Valahogy mindig az unalmas egyetemi előadások és corporate meetingek érzetét keltették bennem. Az idei World Employer Branding Day-en viszont történt valami, ami megváltoztatta előítéleteimet.

Minek az employer branding, ha a robotok úgyis elveszik a munkánkat?
Szerző: Horváth Ádám
Ez a cikkem a Forbes oldalán jelent meg 2018. április 26-án, eredeti formában elérhető itt. A vállalatok toborzási, elkötelezési és megtartási nehézségei egyre több vezető figyelmét irányítják a munkáltatói márkaépítésre (employer branding). Jobb megfontoltan haladni és mérlegelni négy szempontot, mielőtt fejest ugrunk. A cégek rövidtávon rendre túlbecsülik, hosszú távon viszont alul becsülik az employer branding […]

3 friss employer branding tipp, amit már holnap felhasználhatsz
Szerző: Horváth Ádám
Ez a cikkem a HRPW oldalán jelent meg 2018. május. 11.-én, eredeti formában elérhető itt. Idén Prágában került megrendezésre a munkáltatói márkaépítés legjelentősebb globális eseménye, a World Employer Branding Day. Már két hónappal a rendezvény előtt kikerült a „Minden jegy elkelt” tábla, így teltház várta a Google, az Adidas és a többszörösen világ legjobb munkahelyének […]

A digitalizáció szerepe a világszínvonalú munkáltatói márkaépítésben – Voices of Industry
Szerző: Novák Gréta
Immár második éve szerepelhetünk az Employer Brand International kiadványában – Magyarországról egyedüliként. A Voices of Industry eBook idei második száma a digitalizáció szerepét vizsgálja a munkáltatói márkaépítésben.

Employer branding: nem minden arany, ami fénylik?
Szerző: Zvezdovics Anita
Rövid távon lehet csak sikeres az a cég, amelynek munkáltatói márkája kizárólag a jelöltek lépre csalását szolgálja. Mire figyeljenek az álláskeresők? Kutasi Judit készített a témában interjút Zvezdovics Anita és Horváth Ádám employer branding szakértőinkkel. (forrás: HVG Karrier Plusz)

Voices of Industry – Az employer branding szakma globális hangja
Szerző: Horváth Ádám
Immár második éve szerepelhetünk az Employer Brand International kiadványában – Magyarországról egyedüliként. A munkáltatói márka szakma világszervezete minden esztendőben kiadja a Voices of Industry eBookot, amit most egy kattintással letölthetsz a cikk végén.

SpaceX: a világűrbe kilőtt munkáltatói márka
Szerző: Horváth Ádám
Miközben ezeket a sorokat olvasod Elon Musk meggypiros Tesla Roadstere másodpercenként 11 km-t megtéve száguld, hogy elliptikus Nap körüli pályára álljon, legtávolabbi szakaszán elérve a Mars Nap körüli pályáját. A Falcon Heavy sikeres startjának ugyanakkor több employer branding vetülete is van, amire talán elsőre nem is gondolnál.

Milyen a jó employer branding Mikulás csomag?
Szerző: Zvezdovics Anita
A Mikulásról tudjuk, hogy nagyvonalú és jótevő, van zsákjában minden jó…, de most nem Szent Miklósról, hanem a vállalatok employer branding Mikulásairól lesz szó. Vajon ők mivel töltik meg a munkavállalók csomagjait? Mivel legyen tele a munkavállalói élmény: pénzzel, cafetériával, vagy valami mással?

World Employer Branding Day 2018 Ajánló
Szerző: Novák Gréta
A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán feltesszük az első kérdést leendő partnereinknek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találjuk szembe magunkat. Régóta foglalkoztatott már minket az a kérdés, mit tehet a HR akkor, amikor a vezetők azonnali megoldást várnak a munkaerő megtartás és toborzás hatékonyságának növelésében, de ehhez valójában egy employer branding varázspálcára lenne szükség.

Mi a HR szerepe, amikor egy employer branding varázspálcára lenne szükség? Miért és hogyan váljunk Világítótoronnyá?
Szerző: Zvezdovics Anita
A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán feltesszük az első kérdést leendő partnereinknek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találjuk szembe magunkat. Régóta foglalkoztatott már minket az a kérdés, mit tehet a HR akkor, amikor a vezetők azonnali megoldást várnak a munkaerő megtartás és toborzás hatékonyságának növelésében, de ehhez valójában egy employer branding varázspálcára lenne szükség.

Elon Musk és az employer branding. Felsővezetők nélkül nem lehet munkáltatói márkát építeni
Szerző: Zvezdovics Anita
Elon Musk egy nemrég napvilágra került, munkavállalóinak írt levele újabb megerősítés volt számomra: a vezetők elkötelezése, iránymutatása a cég munkáltatói márkájának, employer brandjének alapja. A megvalósításához pedig nem kell minden vezetőnek Elon Musknak lennie, mindenesetre inspirálódhatunk tőle.

Social employer branding: mi az első lépés a fenntartható sikerekhez?
Szerző: Horváth Ádám
Áprilisban Magyarországra érkeztek az employer branding szakma nagyjai, és két felejthetetlen napot töltöttek Budapesten, átadva nekünk tudásukat, tapasztalataikat, bekapcsolva Magyarországot is a nemzetközi employer branding vérkeringésébe.

Ott voltam a szakma világsztárjai között! – Y generációs beszámoló a World Employer Branding Dayről
Szerző: Samu Lilla
Mintha ma lett volna, hogy a Corvin Moziban közel 400 employer brand vezető sereglett össze a világ 40 országából a World Employer Branding Day alkalmából.

HR szakmából az üzleti stratégia részévé vált az Employer Branding
Szerző: Horváth Ádám
40 országból közel 400 szakember látogatott el Budapestre 2017. április 27-én a World Employer Branding Day alkalmából.

A BRANDetlenség ellenszere!
Szerző: Horváth Ádám
Hogyan képes az Integrált Employer Branding fenntartható üzleti eredményeket generálni a vállalatok számára? Fogorvos vagy fájdalomcsillapító a megoldás? És merre tart a munkáltatói márka szakma világszinten?

Munkáltatói márkaépítés 2017-ben: már az ókorban megírták!
Szerző: Horváth Ádám
Ma már üzenetekkel telefaragott kőtáblák helyett táblagépen faragott üzenetekkel bombázzák a (jó esetben) gondosan szegmentált tehetség-célcsoportokat.