A legpezsgőbb

Employer branding trendek, hírek és cikkek

Kategóriák
Keresés
Blog
Horváth Ádám

Z generációsok(k), akik rárúgták az ajtót a munka világára – Employer branding szempontok, gyakornoki programokhoz

Employer branding oldalról kritikus, megértjük-e mik a Z generáció mozgatórugói és megtaláljuk-e az emberi hangot azokkal a fiatalokkal, akiket be szeretne vonzani a munkáltató. A cégeknek a különbségek helyett az együttműködési pontok megtalálása a fő fókusz. Három terület kiemelkedő, ahol a jelenleg legvonzóbb munkahelyek megnyerik a Z generációs tehetségekért folytatott versenyt: rugalmas munkavégzés, valódi mentoring és képzett vezetők, illetve élményalapú kiválasztás.

Tovább olvasom »
Az employer branding nemcsak a HR feladata, hanem az egész szervezet együttműködését igényli. Egy jól kidolgozott és következetesen megvalósított stratégia segíthet abban, hogy a vállalat ne csak a legjobb tehetségeket vonzza, hanem hosszú távon is megtartsa őket. Az employer branding hozzájárul a vállalati kultúra erősítéséhez, növeli a munkavállalói elköteleződést és csökkenti a lemorzsolódást. 
Blog
Szörcsök Szilvia

Employer brandinget szeretnénk, mert a recruitment már nem elég!

Az employer branding nemcsak a HR feladata, hanem az egész szervezet együttműködését igényli. Egy jól kidolgozott és következetesen megvalósított stratégia segíthet abban, hogy a vállalat ne csak a legjobb tehetségeket vonzza, hanem hosszú távon is megtartsa őket. Az employer branding hozzájárul a vállalati kultúra erősítéséhez, növeli a munkavállalói elköteleződést és csökkenti a lemorzsolódást. 

Tovább olvasom »
Blog
Takács Bíborka

Fontos szakmai mérföldkő employer branding területen: idén először állt össze a HR Toplista

Az APEX és az M Lista közös gáláján a Brandfizz Employer Branding nyerte el a HR Toplista ügynökségi első helyezését és az ezzel járó „Az Év HR Kommunikációs Ügynöksége” címet. 🏆 Nemcsak nekünk, hanem az egész #EmployerBranding szakmának is fontos mérföldkő ez, hiszen a PR-, reklám- és média ügynökségek mellett idén először a HR kommunikációs ügynökségek is összesített listán mérethették meg magukat a kreatív szakmában. ✨ Olvasd el a sajtó beszámolóban a részleteket.

Tovább olvasom »
Blog
Bagoly Ágnes

2024 Employer Branding trendjei: fogyasztói márka, kulcsember bevonás, szinergia tartalékok, AI

A 2024-es évben is elhoztuk az Afterfizz keretein belül az év Employer Branding trendjeit, kihívásait a World Employer Branding Dayről. Az idei évben: fogyasztói márka, kulcsember bevonás, szinergia tartalékok, AI került a központba. A 2024-es év nem a nagy változások éve, hanem sokkal inkább a megtartásra és elköteleződés területre vetíti a fókuszt.

Tovább olvasom »

Szakértői cikkek

Ismerd meg a #TeamBrandfizz szerzőit

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.