Mazars employer branding esettanulmány
  • Partner:

    Mazars

  • Szektor:

    Pénzügyi szektor

  • Létszám:

    185

  • Célcsoport:

    pénzügyi tanácsadó szakemberek

  • Projekt időtartama:

    2,5 hónap

  • Lokáció:

    Budapest

  • EVP:

    A kiválóság útja, A jövő irodája, Támogató légkör, A megvalósítás szabadsága

  • Fejlesztett élménypontok:

    Belső kommunikáció, elkötelezés, megtartás

  • Üzleti igény

    Globális EVP lokalizálás és márkaismertség növelése budapesti régióban a vezetők és a kollégák bevonásával.

  • Megoldás

    Lokális employer branding stratégia alkotása a globális EVP keretrendszeren belül.

  • Eszközök

    EVP validálás és lokalizálás: online belső felmérés az új EVP-kről - asszociációk, inputok és konkrét példák begyűjtése, majd a narratívák véglegesítése.

    A menedzsment bevonása: a 4 lokális EVP-t 4 felsővezető mutatta be videós formában - saját szavaikkal fogalmazták meg, hogy miként élik meg őket és mit tesznek értük vezetőként a munkájuk során.

    EVP challenge: a kollégák megszavazták, hogy melyik értéket kik testesítik meg leginkább a szervezetből. Az EVP Championok személyre szabott oklevelet és az adott értékhez kapcsolódó ajándékot kaptak.

    Minden EVP-hez kapcsolódóan 5 kolléga, összesen 20 EVP Champion beszélt a kamerák előtt arról, hogy miként élik meg az adott EVP-t a mindennapjaik során. 2 hetes Facebook reach verseny: cél a kollégák bevonása és aktivizálása, valamint az organikus elérés növelése. A videók a Mazars belső kommunikációs felületein is debütáltak.

Mazars employer branding esettanulmány
Mazars employer branding esettanulmány
Mazars employer branding esettanulmány

Eredmények

  • 44

    senior kolléga töltötte ki az online belsős felmérést

  • 4

    EVP videó a lokális EVP-khez kapcsolódva

  • 20

    EVP Champion

  • 11 106

    Facebook reach (organikus)

  • 14 324

    Facebook impression (organikus)

  • 6071

    videólejátszás (organikus)

  • 85

    megosztás (organikus)

Foglalj időpontot

Brandfizz iroda
  • Foglalj időpontot

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.