Merkbau
Építőipar, kereskedelem
650 fő
kékgallér, mérnök és irodai dolgozók
2 évad
8 lokáción, köztük Kiskunhalason és Budapesten
Az építés a mi világunk. Te vagy a mi világunk
650 fős építőipari, magyar családi vállalkozásként tartanunk kellett a versenyt a nagyobb multikkal. Olyan toborzási stratégia kialakítása és megvalósítása, ami a célcsoportok tartalomfogyasztási szokásaihoz igazodik. A Merkbau, mint munkáltató ismertebbé válása a munkaerőpiacon a leendő munkavállalók felé.
Erre a célra készült az „Elviszlek magammal” stílusú, két évados videósorozat Merkautó: beszélgetések négy keréken. Kampányunk 100%-ban a Merkbau vezetői és munkatársai bevonásával valósult meg.
A vezetőség a családias légkört úgy is meg tudta tartani 30 év elteltével, hogy közben 650 fősre duzzadt a cég.
Ezeket az értékeket szerettük volna kihangosítani leendő munkavállalóink felé az online csatornákon.
Elindítottuk a Merkbau saját social media toborzási csatornáit először Facebookon és Linkedinen.
174 kolléga vett részt munkavállalói élmény felmérésben.
Közel 50 kolléga osztotta meg karrier történetét social media posztokban, videókban.
6 hosszabb formátumú beszélgetős epizódot forgattunk (2022 tavaszán az első évadot (3 epizód) majd 2023 tavaszán a második évadot (3 epizód), 2-2 kékgalléros, mérnök és irodai dolgozó kollégánk került párba valamelyik igazgatósági taggal és elvitték egy körre a Merkautót.
Elindult a Merkbau Instagram oldala is.
Mérhetővé tettük a teljes social media toborzási folyamatot az első poszt megnézésétől a jelentkezésig.
87 kreatív anyagot teszteltünk a Facebook, Instagram, Linkedin hirdetési felületeken, és addig optimalizáltuk a hirdetéseket, amíg igazán hatékonnyá váltak.
Belső kommunikációs kampányunkat a munkatársak felé a BlueColibri felületén, a 3 videó premier vetítése 650 meghívott résztvevőnek a Merkbau bálon, 24 db ajándék Merkautó rendszámtáblával, valamint moziposztereken keresztül folytattuk.
HR KOMM - Bronz minősítés, Toborzási kampány kategóriában, Merkautó: beszélgetések négy keréken videósorozat
Elérés, (2021: 118.345 | 38x növekedés)
Karrieroldal látogató
(2021: 2108 | 41x növekedés)
Karrieroldal forgalomforrás (social mediáról)
(2021: 11% | az 5. helyről az 1. helyre került.)
Jelentkezők (social mediaról)
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."
Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.