Merkbau

Merkbau Merkautó videósorozat – toborzási kampány

Merkbau munkáltatói márka esettanulmány
  • Partner:

    Merkbau

  • Szektor:

    Építőipar, kereskedelem

  • Létszám:

    600 fő

  • Célcsoport:

    Kék- és fehér gallérosok egyaránt

  • Projekt időtartama:

    4 hónap

  • Lokáció:

    Kiskunhalas, Budapest

  • EVP:

    Nem szóbeszéd. Alap.

  • Üzleti igény

    Olyan toborzási stratégia kialakítása és megvalósítása, ami a célcsoportok tartalomfogyasztási szokásaihoz igazodik. A Merkbau, mint munkáltató ismertebbé válása a munkaerőpiacon a leendő munkavállalók felé.

  • Megoldás

    „Elviszlek magammal” videósorozat leforgatása a Merkautó kampány keretében, 100%-ban a Merkbau vezetői és munkatársai bevonásával.

  • Eszközök

    1 nap alatt a 3 részes Merkautó videósorozat leforgatás 3 fő vezető és 3 fő munkatárs részvételével, 1 autóban, 45 kérdés megválaszolása.

    Összesen a kampányba 172 munkatárs bevonása, akik a storytelling workshopon, forgatáson, fotózáson való részvétellel járultak hozzá.

    Social media kampány keretében 7 db videó és 19 db ambassador tartalom megosztása a 4 célcsoportot megcélozva, implementálva a Merkbau EVP-ket.

    Belső kommunikációs kampány a munkatársak felé a BlueColibri felületén, a 3 videó premier vetítése 650 meghívott résztvevőnek a Merkbau bálon, 24 db ajándék Merkautó rendszámtábla, valamint moziposzterek a videókban szereplő munkatársakkal.

Merkbau munkáltatói márka esettanulmány elérhető a közösségi média oldalakon.
Merkbau munkáltatói márka esettanulmány plakátok

Elnyert díjak

  • 2022

    HR KOMM - Bronz minősítés, Toborzási kampány kategóriában, Merkautó: beszélgetések négy keréken videósorozat

Eredmények

  • 135 000

    Videómegtekintés

  • 25 700

    Átkattintás a karrier oldalra

  • 40 000

    ember elérése

  • 101

    Leadott jelentkezés

Foglalj időpontot

  • Foglalj időpontot

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.