Merkbau

Merkbau Merkautó videósorozat – toborzási kampány

Merkbau munkáltatói márka esettanulmány
  • Partner:

    Merkbau

  • Szektor:

    Építőipar, kereskedelem

  • Létszám:

    650 fő

  • Célcsoport:

    kékgallér, mérnök és irodai dolgozók

  • Projekt időtartama:

    2 évad

  • Lokáció:

    8 lokáción, köztük Kiskunhalason és Budapesten

  • EVP:

    Az építés a mi világunk. Te vagy a mi világunk

  • Üzleti igény

    650 fős építőipari, magyar családi vállalkozásként tartanunk kellett a versenyt a nagyobb multikkal. Olyan toborzási stratégia kialakítása és megvalósítása, ami a célcsoportok tartalomfogyasztási szokásaihoz igazodik. A Merkbau, mint munkáltató ismertebbé válása a munkaerőpiacon a leendő munkavállalók felé.

  • Megoldás

    Erre a célra készült az „Elviszlek magammal” stílusú, két évados videósorozat Merkautó: beszélgetések négy keréken. Kampányunk 100%-ban a Merkbau vezetői és munkatársai bevonásával valósult meg.

  • Eszközök

    A vezetőség a családias légkört úgy is meg tudta tartani 30 év elteltével, hogy közben 650 fősre duzzadt a cég. Ezeket az értékeket szerettük volna kihangosítani leendő munkavállalóink felé az online csatornákon. Elindítottuk a Merkbau saját social media toborzási csatornáit először Facebookon és Linkedinen.

    174 kolléga vett részt munkavállalói élmény felmérésben.

    Közel 50 kolléga osztotta meg karrier történetét social media posztokban, videókban.

    6 hosszabb formátumú beszélgetős epizódot forgattunk (2022 tavaszán az első évadot (3 epizód) majd 2023 tavaszán a második évadot (3 epizód), 2-2 kékgalléros, mérnök és irodai dolgozó kollégánk került párba valamelyik igazgatósági taggal és elvitték egy körre a Merkautót.

    Elindult a Merkbau Instagram oldala is. Mérhetővé tettük a teljes social media toborzási folyamatot az első poszt megnézésétől a jelentkezésig.

    87 kreatív anyagot teszteltünk a Facebook, Instagram, Linkedin hirdetési felületeken, és addig optimalizáltuk a hirdetéseket, amíg igazán hatékonnyá váltak.

    Belső kommunikációs kampányunkat a munkatársak felé a BlueColibri felületén, a 3 videó premier vetítése 650 meghívott résztvevőnek a Merkbau bálon, 24 db ajándék Merkautó rendszámtáblával, valamint moziposztereken keresztül folytattuk.

Merkbau munkáltatói márka esettanulmány elérhető a közösségi média oldalakon.
Merkbau munkáltatói márka esettanulmány plakátok

Elnyert díjak

  • 2022

    HR KOMM - Bronz minősítés, Toborzási kampány kategóriában, Merkautó: beszélgetések négy keréken videósorozat

Eredmények

  • 4.497.124

    Elérés, (2021: 118.345 | 38x növekedés)

  • 86.456

    Karrieroldal látogató
    (2021: 2108 | 41x növekedés)

  • 40,5%

    Karrieroldal forgalomforrás (social mediáról)
    (2021: 11% | az 5. helyről az 1. helyre került.)

  • 733

    Jelentkezők (social mediaról)

Foglalj időpontot

Brandfizz iroda
  • Foglalj időpontot

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz
Brandfizz képzés

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista
Brandfizz képzés
Brandfizz képzés

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz
Brandfizz képzés

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist
Brandfizz képzés
Brandfizz képzés

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz
Brandfizz képzés

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
Brandfizz képzés
Brandfizz képzés

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.