Mazars_Munkatarsas
  • Partner:

    Mazars

  • Szektor:

    Pénzügyi szektor

  • Magyar piaci jelenlét:

    185

  • Célcsoport:

    A szervezet minden tagja (belső).

  • Lokáció:

    Budapest

  • Projekt időtartama:

    2023. augusztus - 2024. április

  • Üzleti igény

    A kollégákat szerettük volna kiszabadítani az audit szezon mókuskerekéből olyan tartalommal, amely nem csak inspiráló és érdekes, de lehetőséget teremt arra, hogy a szakmán kívül is jobban megismerjék egymást, mint embert.

  • Megoldás

    A 30-35 perces beszélgetések célja, hogy a szakmán túl is jobban megismerjük kollégáinkat, mint magánembereket, hiszen az adások résztvevői nem szakmai, hanem izgalmas, személyesebb fókuszú kérdésekre válaszolnak őszintén.

  • Mi a Munka/társas?

    A Mazars hazai történelmének első podcastja, amely kifejezetten csak mazars-os munkatársak számára elérhető. A podcast saját, egységes arculatot kapott a Mazars brand-hez igazítva. Statikus és animált grafikai anyagok (borítóképek, fejlécek, GIF-ek, profilképek és beharangozó vizuálok) készültek minden epizódhoz, a résztvevő kollégákat pedig egyedi, logózott bögrékkel ajándékoztuk meg. Mindkét forgatási napon fotóztuk is az adásfelvételeket: 150+ kép készült a szereplőkről belső kommunikációs és social media felhasználásra.

  • Hogyan épül fel egy adás?

    Minden adásban három különböző területen dolgozó, senior vagy vezető pozíciót betöltő mazars-os munkatárs beszélget, akik előtt egy pakli kérdéskártya áll. A kérdéseket a kollégák küldték be, amikkel ők élesben találkoznak először. A műsor háziasszonya Nyerges Dóra HR vezető.Az adások privátak, így csak link birtokában, a szervezet tagjai számára érhetők el: hanganyagként SoundCloud-on, videós formátumban pedig YouTube-on. Az adások háromhetente követik egymást, az új részekről belsős hírlevélben tájékoztatjuk a kollégákat.

  • Mik a játékszabályok?

    Sorban haladva húzzák a kérdéskártyákat a szereplők: minden kártyán két kérdés található, amiből egyet kell kiválasztani és őszintén megválaszolni. Egyszer van lehetőség passzolni (ha egyik kérdésre sem tud/szeretne válaszolni, új kártyát húzhat), valamint egyszer meg lehet tréfálni egy másik szereplőt, és neki szegezni azt a kérdést, amit eredetileg a húzónak kellene megválaszolnia.

Mazars_Munkatarsas
Mazars_Munkatarsas
Mazars_Munkatarsas

Eredmények

  • 208

    percnyi adás

  • 150+

    fotó

  • 46 %-os

    megtekintési arány a teljes szervezetben

  • 97

    kérdéskártya

  • 18

    szereplő kolléga

  • 6

    epizód

Foglalj időpontot

Brandfizz iroda
  • Foglalj időpontot

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.