Brandfizz

Országos Munkáltatói Márka Felmérés
2024

Légy az elsők között, aki megkapja az eredményeket, hogy adatalapon tervezhesd az employer branding stratégiádat!

A kitöltésért küldünk egy employer branding AI eszköztárat és exkluzív 50%-os kedvezményt a Brandfizz online kurzusára.

Iránytű a jobb munkahelyekhez Magyarországon.
Hiánypótló benchmark információk* célirányos tervezéshez és vezetői döntéshozáshoz.

*2023-ban 406 cégvezető, HR és marketing vezető, illetve munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó szakértő részvételével, 301 hazai cégtől és 13 iparágból gyűjtöttünk országos felmérésünkben adatokat.

Szakmai partnereink

Pezsgő szakmai partnereinkkel együtt járulunk hozzá a jobb munkahelyekhez Magyarországon.

#Wellbeing #LeadershipDevelopment #ESG #Event #CandidateExperience #IndustryBranding

Három exkluzív ajándékkal köszönjük meg a részvételed

1 1.) A Brandfizz Compass iránytű

Az idei 55+ oldalas átfogó riportot elsők között fogod megkapni ősszel a megadott e-mail címedre. Ez segítségedre lesz abban, hogy a jelenlegi piaci turbulenciában célirányosan tudd fejleszteni a vállalat belső és külső munkáltatói márkáját. Iránytű a jobb munkahelyekhez Magyarországon.

22.) Employer Branding AI Eszköztár

Már nem csak sült halként fogsz fülelni, amikor az AI szóba kerül egy megbeszélésen.

Azonnal felhasználható útmutatókat és tippeket küldünk neked az AI használatához az employer branding területén. Ismerd meg a legújabb trendeket és gyakorlati példákat!

33.) Exkluzív 50%-os kedvezmény a Brandfizz Employer Branding online kurzusra

A képzés komplex ismereteket nyújt az integrált employer branding alapkövektől a mérhető eredményekig, és segít fenntartható EB stratégiát kialakítani.

  • 5 óra 21 perc videós anyag
  • 29 db letölthető segédanyag

Iránytű munkaerővel kapcsolatos stratégiai döntésekhez

A vállalatok a gazdasági környezet turbulenciával és a munkaerőhiánnyal egyszerre küzdenek. A felmérés ehhez ad munkaerőpiaci iránytűt vállalati benchmark alapján. Adatok priorizált tervezéshez és vezetői döntéshozáshoz a hatékony toborzás, elkötelezés és megtartás érdekében.

  • Mekkora az éves employer branding budget egyes iparágakban?
  • Roadmap tervezéshez tudnod kellene mit terveznek a hazai vállalatok munkáltatói márkaépítésben?
  • Hogyan mérik a cégek az employer branding eredményességét, milyen KPI-okat használnak mások?
  • Mik a legnagyobb üzleti kihívások munkaerő-toborzásban, elkötelezésben és megtartásban?
  • Évtervezés releváns benchmark adatokkal hatékonyabban menne?
  • Kinek a feladata az employer branding és hova riportál szervezeten belül?
  • Döntéshozáshoz: mit terveznek a versenytársak iparáganként és célcsoportonként, és mi a prioritás munkáltatói márkaépítésben?

Tudd meg a választ a piacot foglalkoztató kérdésekre!

Töltsd ki a kérdőívet és legyél az elsők között, aki megkapja az eredményeket, hogy adatalapon tervezhesd az employer branding stratégiádat!

Segítünk bevonzani, elkötelezni és megtartani a számodra fontos munkaerőt. Munkáltatói márka mérhető eredményekkel.

Már több mint 40 000+ munkavállaló minden napjára vagyunk hatással.

Zvezdovics Anita és Horváth Ádám

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.