MUNKAERŐ MEGTARTÁS ÉLMÉNYTERVEZŐ

Employer Branding 3 lépésben

Mit tartalmaz az élménytervező?

🎉 Ingyenesen letölthető és nyomtatható tervezőt és azonnal beépíthető munkaerő megtartáshoz kapcsolódó employer branding eszközöket.
🎉 A jelenlegi munkavállalóid minden olyan élménypontját, mely a munkaerő megtartásra hatással lehetnek.
🎉 Segítő kérdéseket, amelyek alapján könnyen meg tudod tervezni munkaerő megtartás stratégiádat.

Az alábbi lépéseken keresztül fogod megtervezni az éves employer branding stratégiádat:

01
Éves cél meghatározása

Keretrendszerünk segítségével strukturálhatod éves céljaidat, melyekkel megalapozhatod munkaerő megtartáshoz kapcsolódó employer branding stratégiádat.

02
Eszközök feltérképezése

Az munkaerő megtartást segítő employer branding eszközök feltérképezése abban segít, hogy átgondold, vajon mennyire tapasztalják meg a saját munkavállalóid a munkáltatói értékígéreted.

03
Stratégia tervezés & priorizálás

Miután felméred az employer branding eszközeidet, kiválaszthatod azt a hármat, amelyeknek a fejlesztése a leginkább fontos számodra.

Saját eszközzel jelentkezik az Employer Brand Akadémia!

Idén nyolcadik alkalommal indul háromnapos Employer Brand Akadémia kurzusunk, melynek kapcsán bemutatjuk saját készítésű munkaerő megtartás élménytervezőnket.

A képzés során számos hasonló eszközzel és feladattal megismerkedhetsz. Olyan HR-es, marketinges és PR-os szakemberek számára ajánljuk, akik házon belül szeretnék megvalósítani a munkáltatói márkaépítés alapjait és szeretnének gyakorlati példákon keresztül, stratégiai tervezést, valamint integrált szemléletet elsajátítani.

Munkaerő megtartás

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.