Keretrendszerünk segítségével strukturálhatod éves céljaidat, melyekkel megalapozhatod munkaerő megtartáshoz kapcsolódó employer branding stratégiádat.
Az munkaerő megtartást segítő employer branding eszközök feltérképezése abban segít, hogy átgondold, vajon mennyire tapasztalják meg a saját munkavállalóid a munkáltatói értékígéreted.
Miután felméred az employer branding eszközeidet, kiválaszthatod azt a hármat, amelyeknek a fejlesztése a leginkább fontos számodra.
Idén nyolcadik alkalommal indul háromnapos Employer Brand Akadémia kurzusunk, melynek kapcsán bemutatjuk saját készítésű munkaerő megtartás élménytervezőnket.
A képzés során számos hasonló eszközzel és feladattal megismerkedhetsz. Olyan HR-es, marketinges és PR-os szakemberek számára ajánljuk, akik házon belül szeretnék megvalósítani a munkáltatói márkaépítés alapjait és szeretnének gyakorlati példákon keresztül, stratégiai tervezést, valamint integrált szemléletet elsajátítani.
Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.