Brandfizz

Gentherm Hungary Kft.

Karrier magas fokon EVP koncepció

Gentherm employer branding esettanulmány
  • Partner:

    Gentherm Hungary

  • Szektor

    Autóipar

  • Létszám:

    480

  • Célcsoport:

    mérnök, IT fejlesztő, logisztikus, közgazdász, operátor

  • Projekt időtartana

    2022. augusztus - 2023. október

  • Lokáció:

    Pilisszentiván

  • EVP

    Karrier magas fokon

  • EVP building blocks:

    Azonos fokon veled, együtt komfortos, hatás magas fokon, hosszútávú útitársak

  • Élménypontok

    Toborzás, megtartás, külső & belső kommunikáció

  • Üzleti igény

    Brand ismertség növelése Pilisszentiváni és budapesti régióban toborzási és megtartási fókusszal.

  • Megoldás

    EVP ernyőkoncepció alkotása és lokális employer branding stratégia létrehozása. Az EVP koncepció megalkotásakor célunk volt a cégprofilhoz és a termékeinkhez való kapcsolódás és a vezetők bevonása. Az értékek életrekeltésében és kihangosításában a kollégák voltak segítségünkre.

  • Eszközök

    Social media kommunikáció: Facebook oldal újraindítása, hirdetéskezelés, LinkedIn platform és TikTok csatorna létrehozása, folyamatos tartalomgyártás. Minden kommunikációs anyagon EVP-k és konzisztens hangvétel használata.

    A social kommunikáció el- és újraindulását ünneplő belsős launch esemény fotófallal és a kollégákat bevonó helyszíni aktivitásokkal (posztolj közös képet a csapatoddal, oszd meg kedvenc TikTok trendjeidet). Ambassador portréfotózás 15 résztvevővel

    150+ helyszíni mood fotó készítése

    Follow my day videó, amely egy Genthermes projektvezető napját kíséri végig. Vállalati imázsfilm 4 vezető bevonásával. Külső kommunikációs rövid és belső kommunikációs hosszabb vágat, amely az onboarding folyamat során használható.

    Mérnök toborzást támogató position branding tartalmak: 3 munkakör videós bemutatása 15+ részt vevő kollégával. 130+ mérnök és onboarding fókuszú mood fotó.

    Négy hónapos óriásplakát-kampány Pilisszentivánon. Kreatív offline és online belső kommunikációs tartalmak aktualitásokhoz kötődően.

    Kétnapos Műegyetemi Állásbörze jelenlét: 16 m² egyedi tervezésű stand fényelemekkel,
    5+ helyszínen kipróbálható termék,
    10+ fő ambassador résztvevő,
    222 regisztrált jelölt.

Eredmények

  • 35

    elkötelezett munkáltatói márka nagykövet

  • 6

    munkáltatói márka értékígéretet közvetítő videó

  • 4

    óriásplakát

  • 15+

    kreatív belső kommunikációs anyag

  • 409 799

    3 felületen 5 hónap alatt, 10 149 karrier oldal látogatóval

Foglalj időpontot

Brandfizz iroda
  • Foglalj időpontot

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.