Öt díjat zsebelt be a Brandfizz a rangos HR szakmai díjátadón

Öt díjat zsebelt be a Brandfizz a rangos HR szakmai díjátadón

Öt díjat zsebelt be a Brandfizz a rangos HR szakmai díjátadón

A hat jelölésből ötöt díjra váltott a Brandfizz Employer Branding Kft. a hétfő esti HRKOMM Awardon. A munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó ügynökség és ügyfelei vitték el az employer branding stratégia, a közösségi média alapú HR kommunikáció és a toborzási kampány kategóriák díjait is.

Az eredeti cikk az alábbi portálokon is megjelent:

            

Az idei, harmadik alkalommal megrendezett HRKOMM Awards díjátadón 24 kategóriában 96 nevező közül díjazták többek között a szakma legkiemelkedőbb toborzási, kiválasztási kampányait, onboarding folyamatait és employer brandig megoldásait, valamint sok más hr kommunikációhoz, employer brandinghez kötődő aktivitást. Az ismert hr és kommunikációs szakemberekből álló zsűri 51 pályamunkát juttatott a döntőbe, amelyek közül a legjobbakat a hétfő esti gálán díjazták. 

A döntőbe jutott pályamunkák közül a legtöbbet, összesen hatot a Brandfizz Employer Branding Kft. készített, a hat jelölésből pedig ötöt sikerrel díjra is váltott az ügynökség.

Employer branding stratégia kategóriában arany díjat vihetett haza a Brandfizz és az NN Biztosító. A társaság számára készített stratégia célja az volt, hogy megmutassák az NN globálisan meghatározott értékei mögötti hiteles személyes történeteket, amelyeket munkavállalói élményeszközökkel adtak át a munkavállalók számára. A munkáltatói márkastratégia felépítését az Y és Z generáció fogyasztói szokásaihoz igazították és az élményalapú rendszerek fejlesztésére fókuszáltak. Kommunikációjuk középpontjában az inspiráció volt.

Szintén elismerést kapott az NN számára készített közösségi média alapú toborzási aktivitás, melynek célja az NN online jelöltélményének növelése és önálló, álláshirdetési platformoktól független csatorna kiépítése volt. A zsűri bronz minősítéssel díjazta az NN saját közösségi média alapú toborzási aktivitását, amely az Y és a Z generáció elérésében adott segítséget. Az NN dolgozók legemlékezetesebb pillanatait feldolgozó Inspire Challenge videókampányt pedig közel félmillióan látták.

Az Accor hotellánc új employer branding stratégiáját szintén a Brandfizz készítette, amit a szakmai zsűri ezüst díjjal jutalmazott. A stratégia célja a globális nagyvállalat tizenkilenc magyarországi szállodájának (pl. Sofitel, Novotel, Ibis, Mercure) munkáltatóként történő pozícionálása, illetve láthatóságának növelése volt. Az Accornál nagyköveti program indult, valamint az anyavállalat által kommunikált munkáltatói értékek lokális tartalommal való feltöltésébe is bevonták a kollégákat. Az employer branding stratégia azt támogatja, hogy az Accor hotelek még jobb munkahellyé váljanak.

A Brandfizz Accor hotellánc számára készített toborzási kampánya szintén ezüst díjat kapott a zsűritől. Az integrált employer branding stratégiába illeszkedő online toborzási kampány célja az volt, hogy a globális „Feel Welcome, Feel Valued” értékígéretet lokálissá tegyék és megmutassák a munkavállalói célcsoportoknak a kollégák munkájának értékességét, ezzel téve vonzóvá az Accort a munkaerőpiacon. Ezt vezetői bevonással, ambassador-közösség kialakításával, employer brand frissítéssel és munkáltatói márkatartalmak fejlesztésével érték el.

Az Ernst & Young globális tanácsadócég számára készített toborzási kampányt bronz elismerést kapott a versenyen. A hr kommunikációs aktivitás célja az integrált employer branding stratégia bevezetésén belül az emberi, megközelíthető, ugyanakkor professzionális arculat megerősítése volt. A kampánnyal olyan integrált munkáltatói márka kiépítését tűzték ki célul, mellyel az EY releváns lesz a tanácsadó szakma lehetőségeit kevésbé ismerő Y és Z generáció számára, és amellyel a budapesti tehetségek mellett a vidéki egyetemek hallgatóit is meg tudják szólítani.

Ha véleményed van, kommentelj bátran a Facebook oldalunkon, vagy írj nekünk közvetlenül!

Felveszem a kapcsolatotAjánlatot kérekNews Fizz

Copyright: Az oldal teljes tartalma, mind az írott, mind a képi tartalmak szerzői jogvédelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). A Brandfizz előzetes írásbeli engedélye nélkül bárminemű terjesztésük, utóközlésük és felhasználásuk (különösen kereskedelmi céllal) szigorúan tilos. Ennek megszegése azonnali jogi intézkedést von maga után.

Copyright © 2016-2020 Brandfizz. Minden jog fenntartva.
Copyright notice. The written and visual contents of this page are protected by copyright. You may not, except with our express written permission, distribute or commercially exploit the content, otherwise the necessary legal steps will be taken immediately.

Copyright © 2016-2020 Brandfizz. All rights reserved.