Célunk, hogy a munkáltatói márkaépítés iránt elkötelezett HR szakemberek, az Employer Brand Akadémia elvégzésével, azonnal alkalmazható tudást, eszköztárat és gyakorlati tapasztalatot szerezzenek. Az Integrált Employer Branding Stratégia területén szerzett tudásukkal mérhető üzleti eredmények elérésére lesznek képesek.
1. képzési nap: 2024 október 25. (péntek)
2. képzési nap: 2024 november 8. (péntek)
3. képzési nap: 2024 november 22. (péntek)
Az Integrált Employer Branding Stratégia prioritásai, erőforrás igényei majd eredményei is láthatóvá válnak a felállított mérési rendszereknek és a folyamatos monitorozásnak köszönhetően.
Az employer branding nem öncélú projektekként, hanem az üzleti célok elérését támogató, tervszerű folyamatként fog működni. Számszerűsített célokkal, időzítéssel.
A vezetők és a kollégák számára is érthetővé válik, hogy mi az, és miért fontos az employer branding, és mi a benne elfoglalt szerepük.
A jelölt,- és munkavállalói élmény szemlélet és az optimalizált munkáltatói értékígéret csomag (EVP) létrehozása révén relevánssá és vonzóbbá válik a leendő és már meglévő munkavállalói számára.
Azonnal beépíthető Employer Branding Eszköztárat kap a rövid távú toborzási és megtartási hatékonyság növeléshez.
A jelölt,- és munkavállalói élmény szemlélet és az optimalizált munkáltatói értékígéret csomag (EVP) létrehozása révén relevánssá és vonzóbbá válik a leendő és már meglévő munkavállalói számára.
A piacról nem megvásárolható tudásra tesz szert, ami bevethető az éves tervezés során, vagy a megvalósításkor.
Az előadások 09 – 17 óráig tartanak.
A jelölt,- és munkavállalói élmény szemlélet és az optimalizált munkáltatói értékígéret csomag (EVP) létrehozása révén relevánssá és vonzóbbá válik a leendő és már meglévő munkavállalói számára.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése.
Kivitelezés a gyakorlatban: bizonyított módszerek, amelyekkel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát.
Az Employer Brand Akadémia szakmai tartalmáért Zvezdovics Anita és Horváth Ádám, a Brandfizz Employer Branding alapítói felelnek. A páros tagjai Magyarország legkeresettebb employer branding előadói, szakmai cikkek népszerű szerzői. Az első hazai szakemberek, akik munkáját nemzetközi szinten is jegyzik, elismerik, díjazzák. Ádám és Anita az Európai Employer Brand Szövetség (EAEBA) elnökségében is képviselik a hazai munkáltatói márka szakmát.
Kettejük két évtizedes munkáltatói márka tapasztalatát és pezsgő energiáit felhasználva, megszerzett tudásodat azonnal alkalmazni tudod toborzási hatékonyság növeléshez és a kollégák megtartásához. Anitától és Ádámtól azt a gondolkodást tanulhatod el, ami a World Employer Branding Day színpadáig repítette őket 2017-ben és 2018-ban is. Meghívott vendégeik segítségével számos iparágból gyűjthetsz friss ötleteket, működő megoldásokat, amiket akár másnap ki is próbálhatsz.
Zvezdovics Anita, Brandfizz Employer Branding, Chief Fizz Offizzer
Horváth Ádám, Brandfizz Employer Branding, Chief Sparkle Offizzer
Szörcsök Szilvia, Brandfizz Chief Client Director
Novák Gréta, Brandfizz Empoyer Brand Research Sparkle Manager
Hegedüs Dóra, Brandfizz Chief Client Director
Pintér Martina
Employer Branding & University Relations specialist – BOSCH
Szabó Zita
University Relations and Intern Program Lead EMEA – Eaton
Seibert Evelin
HR Specialist – WHC Holding Kft.
Szigeti Barbara
HR Director – TESCO Magyarország
Jelentkezz az employer branding képzésre 20% kedvezménnyel!
Jelentkezés a 2024. őszi szemeszterre
2024. október 25. , 2024.november 8. , 2024. november 22.
Részvételi díj Teljes ár: 349 900 + Áfa
Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.