Talpraesett egyetemista vagy, aki felelősségteljes és a vezetők “jobbkeze” tud lenni? Imádnád az ügynökségi pezsgést a város legjobb panorámájával a BME-től vagy Corvinustól 5 percre? Szeretnél részt venni egy cég pénzügyi adminisztrációjának, irodamenedzsmentjének és HR folyamatainak működtetésében? Álmodból felkeltve is simán összeállítasz egy Clockify riportot majd elintézed a Kifli beszerzést? Még a pincérnek is megjegyzed, ha van egy typo a menülapon?
Ha “MEGOLDOM” a mottód és nem csak a jól bevett gyakorlatokat szeretnéd hónapról hónapra ismételni, akkor csatlakozz Európa legpezsgőbb munkáltatói márka laboratóriumához!
Légy Te a #TeamBrandfizz Finance & People Care Offizzere és pezsdítsd fel karriered egyetem mellett!
A részmunkaidős Finance & People Care Offizzer pozíció nálunk egy átfogó feladatkört takar: pénzügyi és HR célokat támogató fókusszal is segíted a cégműködést biztosító projekteket. A cég alapítóival és vezetőivel dolgozol szorosan együtt azon, hogy hónapról-hónapra minden a tervezett prioritás szerint, megfelelő minőségben és időben megvalósuljon.
Azon dolgozunk, hogy valóban jobb legyen az embereknek a munkahelyükön eltöltött idő. Jelen pillanatban projektjeinkkel több mint 60.000 munkavállaló élményére vagyunk hatással. És ez csak a kezdet. A továbblépéshez az kell, hogy pénzügyeink, irodánk és csapatunk körül is rendben menjenek a dolgok. Együtt, a stabil háttértámogatásoddal messzebre juthatunk.
A Brandfizz alapítói: Anita (chief fizz offizzer) és Ádám (chief sparkle offizzer). Mindkettőjük kapcsolata az employer brandingel több, mint 10 éve kezdődött (még jóval a Tinder korszak előtt). Vállalati és ügynökségi oldali hátterüket összekapcsolva itthon egyedülálló, specializált tudást hoznak létre a Brandfizzben. Izgalmas résztvenni ebben az utazásban.
Velük már dolgoztunk
Sokrétű üzleti, HR és pénzügyi folyamatokat támogató gondolkodásmód.
A Brandfizzben kiépülő rendszereken keresztül lehet az egész vállalatra hatásod. Képzeld el, hogy egy olyan cégnél telnek a mindennapjaid, amelyik fennállása óta minden évben növekedett… ráadásul a cég két tulajdonosával és vezetőivel dolgozol majd együtt nap mint nap! Na, jól hangzik? Ha unod az egy vagyok a sok közül életérzést és valami pezsgőbbre vágysz, csatlakozz hozzánk!
Finance Fizz: A pénzügyi folyamatokban hozzád fog tartozni a számlák iktatása, bejövő költség számlák rendszerezése, excelbe feltöltése, drive mappákba mentés, havi MŰISZ-es elszámolás menedzsmentje, jelenléti ívek elkészítése, postázás. Hogy rendben menjenek a pénzügyek.
Offizz Management: Az iroda management területén felelős leszel a Brandfizz ügyfeleinek, csapatának és alvállalkozóinak nyilvántartásáért, illetve a beszerzésért, valamint az előfizetések működtetésért. Kezedben lesz nemcsak az iroda eszközök, de a kávé és prosecco utánpótlás beszerzése is.
People Care: A havi csapat megbeszélések és negyedéves csapatépítők gazdája leszel. Te fogod összefogni az agenda vagy program összeállítását, a büdzsét és szervezést is. Rendszeresen működtetett köszi kártya és elismerés rendszerünk, a Világítótorony díj felelőse leszel. A rendszeres események naptári bejegyzéseinek kezelése és a belső kommunikációs emailek összeállítása is a Te feladatod lesz, valamint számítunk Rád a Szabitervező kezelésében, tréningek szervezésében is. Ügyélprojekt allokáció utókövetése, policyk frissítése: ebből készítesz riportokat az extended board számára. A toborzási folyamatban és új belépők integrálásában is részt fogsz venni, valamint a kilépők leszerelésében is. Munkádból a csapatunk minden nap meg fogja tapasztalni a gondoskodást.
SHARP: csak a lényegről szól, érthető, betalál
PUMPED: ki van pattintva, jól néz ki, benne van a fizz
ACTION: reálisan megvalósítható, priorizált, tudom mit kell csinálni
RELEVANT: a valódi problémára válaszol
KEEN: feltárja, észleli és lereagálja a szükségleteket
LATEST: a szakma világszintű élmezőnyéből irányítja a hazai trendeket
EFFECTIVE: eredményes, van hatása, mérhető
Jelentkezz!
Keressük a hozzánk hasonló, a munkája iránt elkötelezett és lelkes csapattagokat. Ha kérdésed van, szólíts meg minket bátran élőben, a social felületeken, vagy írj ránk itt: sparkle@brandfizz.hu.
Rajtunk nem múlik, hogy felfrissítsd a karriered, és rajtad?
amit figyelembe fogunk venni a kiválasztás során.
Az ország legeredményesebb employer branding projektjein pöröghetsz
Projektjeinkben az itthon fellelhető legizgalmasabb ügyfelekkel és rendkívül komplex munkáltatói márka projekteken dolgozunk. Van köztük 80 fős IT fejlesztő startup és 1500 fős nagyvállalatok is. Mindegyik egyedi és egyformán fontos számunkra. 2022-ben 10 díjat nyertünk és a szakmában a legeredményesebb ügynökség lettünk.
Personal Sparkle Plan
Egyedi fejlődési Passportot alakíthatsz ki egy dedikált szakmai mentor segítségével, hogy sikeres lehess és támogassunk egyéni céljaid elérésében.
Szakmai képzések
Ingyenesen vehetsz részt az Employer Brand Akadémián, vezetőképzésünkben powered by Flow, akár a World Employer Branding Day-n Lisszabonban, betekinthetsz Európa legjobb ügynökségeibe exchange programunk keretén belül és hozzáférést kapsz a Webuni felületén elérhető képzéseinkhez. Ezeken kívül online toborzási hatékonyság, kreatív szövegírás, Photoshop, Facebook Ads, project management és még hosszú a lista, amiből guruvá válsz majd.
TeamFizz
Negyedévente csapatépítő TeamFizz eseményeket szervezünk, voltunk már együtt vitorlázni Tihany partjainál, ugráltunk együtt trambulin parkban, bejártuk a Bartók Béla út legjobb helyeit és fergetegeset buliztunk az 6. szülinapunkon.
Employee Experience with Sparkle
Egy kérdés: szerinted milyen lehet egy olyan cégnél dolgozni, aki csak és kizárólag abból él, hogy munkavállalói élményt fejleszt?
A legpezsgőbb csapat a #TeamBrandfizz
Magyarország első Employer Brandingre specializálódott ügynöksége vagyunk, egyúttal a téma legkeresettebb hazai előadói. Pezsgő csapatunk minden tagjának a szakma a szívügye. Katt ide és ismerd meg a jövendőbeli Offizzer kollégáidat!
Home offizz lehetőség
Belépésed napján kapsz laptopot, amivel bárhonnan adagolhatod a Sparkle-t. Hetente pedig 2-3 napot találkozunk az Offizzban.
Offizz perks
Coffizzunkban a kávénk díjnyertes és fröccsnek valót is mindig találsz. Ha pedig elég kitartóan kérdezősködsz, eláruljuk miért van egy plüss csirke a sütőben.
Prémium Offizz lokáció egy prémium csapatnak
A 11. kerületi Szent Gellért téren van az iroda, mi csak úgy hívjuk „Offizz”. A Time Out brit magazin szerint is a világ legmenőbb környékén pezsgünk. Ha nem hiszed járj utána! Ja, a dunai körpanorámát mondtuk már?
Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.