Átadták a HRBEST díjátadón a legjobb HR-megoldásoknak járó elismerést. A Talent Attraction kategória a legjobb toborzási megoldásokat gyűjtötte össze, ahol kiderült melyek voltak az év legjobb employer branding projektjei.
Mi a HRBEST díj?
A HRBEST díj bemutatja és kiemeli azokat a HR-megoldásokat, amelyek növelik a vállalatok hatékonyságát és a munkavégzés emberközpontúságát. A díj különlegessége abban rejlik, hogy hangsúlyozottan figyelembe veszi az üzleti szempontokat: CEO-k és az ország meghatározó HR vezetői zsűrizik a legjobb HR-megoldásokat, több mint 100 fős létszámmal. A Brandfizzben abban hiszünk, hogy a munkáltatói márka stratégia nem csupán hiteles, hanem mérhető is kell, hogy legyen. Ezért támogatjuk immár évek óta a HR Fest HRBEST díját és ezért vagyunk az Employer Branding különdíj szakmai támogatói. A HR BEST Talent Attraction arany díját a korábbi években az Ernst & Young és az SK Battery Manufacturing vihette haza.
Merkbau Zrt. Merkautó: beszélgetések négy keréken
A Merkbau Zrt.-nek 650 fős építőipari, magyar családi vállalkozásként tartania kell a versenyt a nagyobb multikkal. Célcsoportjaik kékgallér, mérnök és irodai dolgozók az ország 8 pontján. 2021-ben még az online toborzási eszközök távol álltak tőlük. Akkoriban kevés olyan mérnök volt, aki tudta volna, hogy a Merkbau milyen munkahely. A Merkbau vezetősége tartotta a lépést a korral és felvette a versenyt a munkaerőpiacon. Erre a célra készült az „Elviszlek magammal” stílusú, két évados videósorozat „Merkautó: beszélgetések négy keréken”. A projekt 100%-ban a Merkbau vezetőivel és munkatársaival, összesen 172 fő bevonásával valósult meg. A két éves időszak alatt 38x nőtt a vállalat online elérése, 41x nőtt a karrieroldal látogatók száma és a social media 5. helyről az 1. helyre került jelölt forrásként. A Merkbau esettanulmányát itt tudod végignézni.
A Telekom zsebelte be az Employer Branding Különdíjat powered by Brandfizz
A Telekom vihette haza a HRBEST Employer Branding Különdíját powered by Brandfizz. “Öt helyett négy napos munkahét? Miért ne lehetne megkérdőjelezni, amit a munkáról gondolunk? A Telekom pályázata kutatáson alapul, a 4 napos munkahét Telekomos tesztje 150 kolléga részvételével indult. Stratégiai megközelítéssel vitték végig az integrált projektet: hatottak a munkavállalói élményre, a munkáltatói márka ismertség építésére és egy meghatározott tematika mentén tették még vonzóbbá a Telekomot, mint munkahelyet. Gratulálunk a Telekom csapatának!” foglalta össze Zvezdovics Anita, a Brandfizz Employer Branding Kft. alapítója, aki a különdíjat átadta.
HRBEST Talent Attraction díjazottjai 2024-ben
- Arany minősítés: KIRCHHOFF Hungária Kft. – Metálgyár
- Ezüst minősítés: OTP Bank Nyrt. – A jövő fiatal tehetség ökoszisztémája az OTP Banknál
- Bronz minősítés: PwC Magyarország – #ProudDaddy Junior Auditor kampány
- Employer Branding Különdíj powered by Brandfizz: Magyar Telekom – Miért ne lehetne megkérdőjelezni, amit a munkáról gondolunk?
- Shortlist: Merkbau Zrt. és Brandfizz Employer Branding Zrt. – “Merkautó: beszélgetések négy keréken” Építőipari employer branding kampány
- Shortlist: Brightly Kft. – Continental Balaton R&D Veszprém
Ezúton is gratulálunk a kategória díjazottjainak!