Brandfizz

A magyar HR szakma legjobbjai között ismerték el a Merkbaut – HRBEST díjátadó 2024

Átadták a HRBEST díjátadón a legjobb HR-megoldásoknak járó elismerést. A Talent Attraction kategória a legjobb toborzási megoldásokat gyűjtötte össze, ahol kiderült melyek voltak az év legjobb employer branding projektjei.

Kónya László (CEO, Deutsche Telekom IT Solutions) a HR BEST Talent Attraction kategóriájának díjátadóján.

Mi a HRBEST díj?

A HRBEST díj bemutatja és kiemeli azokat a HR-megoldásokat, amelyek növelik a vállalatok hatékonyságát és a munkavégzés emberközpontúságát. A díj különlegessége abban rejlik, hogy hangsúlyozottan figyelembe veszi az üzleti szempontokat: CEO-k és az ország meghatározó HR vezetői zsűrizik a legjobb HR-megoldásokat, több mint 100 fős létszámmal. A Brandfizzben abban hiszünk, hogy a munkáltatói márka stratégia nem csupán hiteles, hanem mérhető is kell, hogy legyen. Ezért támogatjuk immár évek óta a HR Fest HRBEST díját és ezért vagyunk az Employer Branding különdíj szakmai támogatói. A HR BEST Talent Attraction arany díját a korábbi években az Ernst & Young és az SK Battery Manufacturing vihette haza.

Zvezdovics Anita (Brandfizz, Chief Fizz Offizzer); Szörcsök Szilvia (Brandfizz, Chief Client Director), Knáb Anita (Merkbau Zrt, HR vezető), Horváth Ádám (Brandfizz, Chief Sparkle Offizzer)

Merkbau Zrt. Merkautó: beszélgetések négy keréken

A Merkbau Zrt.-nek 650 fős építőipari, magyar családi vállalkozásként tartania kell a versenyt a nagyobb multikkal. Célcsoportjaik kékgallér, mérnök és irodai dolgozók az ország 8 pontján. 2021-ben még az online toborzási eszközök távol álltak tőlük. Akkoriban kevés olyan mérnök volt, aki tudta volna, hogy a Merkbau milyen munkahely. A Merkbau vezetősége tartotta a lépést a korral és felvette a versenyt a munkaerőpiacon. Erre a célra készült az „Elviszlek magammal” stílusú, két évados videósorozat „Merkautó: beszélgetések négy keréken”. A projekt 100%-ban a Merkbau vezetőivel és munkatársaival, összesen 172 fő bevonásával valósult meg. A két éves időszak alatt 38x nőtt a vállalat online elérése, 41x nőtt a karrieroldal látogatók száma és a social media 5. helyről az 1. helyre került jelölt forrásként. A Merkbau esettanulmányát itt tudod végignézni.

Nézd meg a Merkautó kampány összefoglaló videóját!

A Telekom zsebelte be az Employer Branding Különdíjat powered by Brandfizz

A Telekom vihette haza a HRBEST Employer Branding Különdíját powered by Brandfizz. “Öt helyett négy napos munkahét? Miért ne lehetne megkérdőjelezni, amit a munkáról gondolunk? A Telekom pályázata kutatáson alapul, a 4 napos munkahét Telekomos tesztje 150 kolléga részvételével indult. Stratégiai megközelítéssel vitték végig az integrált projektet: hatottak a munkavállalói élményre, a munkáltatói márka ismertség építésére és egy meghatározott tematika mentén tették még vonzóbbá a Telekomot, mint munkahelyet. Gratulálunk a Telekom csapatának!” foglalta össze Zvezdovics Anita, a Brandfizz Employer Branding Kft. alapítója, aki a különdíjat átadta. 

HRBEST Employer Branding Különdíj powered by Brandfizz: Telekom – Miért ne lehetne megkérdőjelezni, amit a munkáról gondolunk?

HRBEST Talent Attraction díjazottjai 2024-ben

  • Arany minősítés: KIRCHHOFF Hungária Kft. – Metálgyár
  • Ezüst minősítés: OTP Bank Nyrt. – A jövő fiatal tehetség ökoszisztémája az OTP Banknál
  • Bronz minősítés: PwC Magyarország – #ProudDaddy Junior Auditor kampány
  • Employer Branding Különdíj powered by Brandfizz: Magyar Telekom – Miért ne lehetne megkérdőjelezni, amit a munkáról gondolunk?
  • Shortlist: Merkbau Zrt. és Brandfizz Employer Branding Zrt. – “Merkautó: beszélgetések négy keréken” Építőipari employer branding kampány
  • Shortlist: Brightly Kft. – Continental Balaton R&D Veszprém

Ezúton is gratulálunk a kategória díjazottjainak!

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.