Pezsegj részmunkaidős Employer Branding Offizzerként egyetem mellett és mélyülj el social media employer branding, belső kommunikáció fejlesztésben és irányíts projekteket mérhető employer branding kivitelezésben.
Az Employer Branding Offizzer pozíció nálunk egy átfogó feladatkört takar: üzleti célokat támogató, munkavállalói élményciklusra alapozott Integrált Employer Branding Stratégia alkotásban, valamint mérhető employer branding kivitelezésben is irányítod a projekteket.
Projektjeinkben az itthon fellelhető legizgalmasabb ügyfelekkel és rendkívül komplex munkáltatói márka projekteken dolgozunk. Van köztük 80 fős IT fejlesztő startup és 1500 fős nagyvállalatok is. Mindegyik egyedi és egyformán fontos számunkra.
Azon dolgozunk, hogy valóban jobb legyen az embereknek a munkahelyükön eltöltött idő. Jelen pillanatban projektjeinkkel több mint 40.000 munkavállaló élményére vagyunk hatással. És ez csak a kezdet. Ehhez pedig az kell, hogy megbízóink Elon Muskjaival és a HR szakma Lara Croftjaival működj együtt.
A Brandfizz alapítói: Anita (chief fizz officer) és Ádám (chief sparkle officer).Mindkettőjük kapcsolata az employer brandingel 9 éve kezdődött (még jóval a Tinder korszak előtt). Vállalati és ügynökségi oldali hátterüket összekapcsolva itthon egyedülálló, specializált tudást hoznak létre a Brandfizzben.
Sokrétű üzleti, HR és branding folyamatokat átlátó, stratégiai gondolkodásmód
Az egyik legizgalmasabb kihívás a munkánkban, hogy sokféle cég szervezeti működésébe látunk bele, elmélyülünk a startup, IT, SSC, Big4, FMCG, gyártó, – és autóipar világában is. Annyit tanulunk 1 év alatt, mintha 10 különböző vállalat HR business partnereként vagy kreatív account managereként is dolgoznánk egyszerre.
Multidiszciplináris területeket átfogó projekt és ügyfél menedzsment készség
Az egyes projekt fázisokban a legkülönbözőbb felépítésű csapatokat koordináljuk, miközben együtt dolgozunk az MTA Szociológiai Intézet memetikai kutatóival, grafikusokkal, filmes stábbal, fotósokkal, rendezvényszervezőkkel, gamification specialistákkal, IT fejlesztőkkel, UX/UI designerekkel, visual DJ-kkel, hálózatkutatókkal, belsőépítészekkel és még sok más érdekes hátterű emberrel.
Mindez szükséges ahhoz, hogy a legjobb szakmai tartalmak, legsikeresebb employer branding projektek és a legmosolygósabb ügyfelek a Brandfizznél lehessenek.
Reggeli után a napot egy ügyfél callal indítod. Most indult el egy social media videó kampányod, amiben Kiss Ádám is szerepel. Emellett hónap közepe van és ideje megtervezned a következő havi social media tartalmakat a Facebook és Instagram karrier oldalukra. Számos ötlettel készültél. Az ügyfél nagyon elégedett és még ad pár támpontot, amit be tudsz építeni. A call után megszerkeszted a havi tartalmi tervet, megírod a posztok szövegeit és egy-két vizuális tartalmat is összedobsz Photoshopban. Már kívülről-belülről ismered az ügyfelet, hogy mi tetszik a célcsoportjának így nem is munkának éled ezt meg, olyan mintha alkotnál. Ebéd után van egy kis időd végigscrollozni más cégek social media felületét, YouTube csatornáját és weboldalát, készítesz is pár ötletes tartalomról screenshotot, amiket bedobsz a közös csapat chatbe, hátha inspirálja a többieket is. Szeretsz benchmarkokat gyűjteni, legjobb gyakorlatokat beépíteni. Mielőtt nekivágsz a délutánnak, készítesz egy boomerangot a többiekkel az erkélyen, amit fel is tolsz a Brandfizz Instagram oldalára. Fél kettő. Meetinged van az Employer Brand Sparkle Managerrel. Most beszélt az ügyféllel, egy teljes belső és külső kommunikációs kampányt kell összeállítanotok a Brandfizz által leforgatott, jövő hónapban megjelenő 5 ambassador videó tartalomhoz. Megbeszélitek milyen aktivitások lesznek, hány poszt és milyen ütemezéssel kerül ki a Facebook oldalra és a belső céges Facebook csoportba. Majd toltok egy brainstormingot a vizuális koncepcióról, amiről a jegyzetet és teendőket el is küldöd a grafikusnak. Napvégére egy riport PowerPoint prezentáció fordítása maradt. Az egyik ügyfélnél két nap múlva board prezentációt tart a csapat az elmúlt negyedév eredményeiről és most derült ki, hogy az egyik külföldi tulajdonos is jelen lesz a meetingen. Aztán jöhet a pihenés: sport, család, mozi vagy egy jó fröccs. De lehet, hogy aznap egy meetupra nézel inkább be vagy éppen csapatépítő bulira mentek a többiekkel. Az egész csapattal együtt fogsz bulizni és nem érzed többé szenvedésnek a reggeli kelést – már ha éppen be kell menned az irodába, mert akár otthonról is dolgozhatsz!
SHARP: csak a lényegről szól, érthető, betalál
PUMPED: ki van pattintva, jól néz ki, benne van a fizz
ACTION: reálisan megvalósítható, priorizált, tudom mit kell csinálni
RELEVANT: a valódi problémára válaszol
KEEN: feltárja, észleli és lereagálja a szükségleteket
LATEST: a szakma világszintű élmezőnyéből irányítja a hazai trendeket
EFFECTIVE: eredményes, van hatása, mérhető
Jelentkezz!
Keressük a hozzánk hasonló, employer branding téma iránt elkötelezett és lelkes csapattagokat, a hazai employer branding szakma ‘Sparkle’-jeit, akiknek legnagyobb álma, hogy ezzel foglalkozzanak. Ha kérdésed van, szólíts meg minket bátran élőben, a social felületeken, vagy írj ránk itt: sparkle@brandfizz.hu.
Rajtunk nem múlik, hogy felfrissítsd a karriered, és rajtad?
amit figyelembe fogunk venni a kiválasztás során.
Az ország legeredményesebb employer branding projektjein pöröghetsz
Projektjeinkben az itthon fellelhető legizgalmasabb ügyfelekkel és rendkívül komplex munkáltatói márka projekteken dolgozunk. Van köztük 80 fős IT fejlesztő startup és 1500 fős nagyvállalatok is. Mindegyik egyedi és egyformán fontos számunkra. 2022-ben 10 díjat nyertünk és a szakmában a legeredményesebb ügynökség lettünk.
Personal Sparkle Plan
Egyedi fejlődési Passportot alakíthatsz ki egy dedikált szakmai mentor segítségével, hogy sikeres lehess és támogassunk egyéni céljaid elérésében.
Szakmai képzések
Ingyenesen vehetsz részt az Employer Brand Akadémián és hozzáférést kapsz a Webuni felületén elérhető képzéseinkhez. Ezeken kívül online toborzási hatékonyság, kreatív szövegírás, Photoshop, Facebook Ads, project management és még hosszú a lista, amiből guruvá válsz majd.
TeamFizz
Negyedévente csapatépítő TeamFizz eseményeket szervezünk, voltunk már együtt vitorlázni Tihany partjainál, ugráltunk együtt trambulin parkban, bejártuk a Bartók Béla út legjobb helyeit és fergetegeset buliztunk az 5. szülinapunkon.
Employee Experience with Sparkle
Egy kérdés: szerinted milyen lehet egy olyan cégnél dolgozni, aki csak és kizárólag abból él, hogy munkavállalói élményt fejleszt?
A legpezsgőbb csapat a #TeamBrandfizz
Magyarország első Employer Brandingre specializálódott ügynöksége vagyunk, egyúttal a téma legkeresettebb hazai előadói. Pezsgő csapatunk minden tagjának a szakma a szívügye. Katt ide és ismerd meg a jövendőbeli Offizzer kollégáidat!
Home offizz lehetőség
Belépésed napján kapsz laptopot, amivel bárhonnan adagolhatod a Sparkle-t. Hetente pedig 2-3 napot találkozunk az Offizzban.
Offizz perks
Coffizzunkban a kávénk díjnyertes és fröccsnek valót is mindig találsz. Ha pedig elég kitartóan kérdezősködsz, eláruljuk miért van egy plüss csirke a sütőben.
Prémium Offizz lokáció egy prémium csapatnak
A 11. kerületi Szent Gellért téren van az iroda, mi csak úgy hívjuk „Offizz”. A Time Out brit magazin szerint is a világ legmenőbb környékén pezsgünk. Ha nem hiszed járj utána! Ja, a dunai körpanorámát mondtuk már?
Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.