2022 Április Hónap Employer Branding Vezetője: Nováczky Regina

Novaczky_Regina_oklevel

Eddig készült interjúinkban megszólaltattuk már Lázár Gábort, az EY HR vezetőjétTúri Pétert a Waberers HR vezetőjét, Turmezey Lucát, a Qualysoft HR vezetőjét , Szilvási Gábort, a GrandVision HR vezetőjét és Komlósi Gabriellát, az Accor T&C vezetőjét, Zaharia Gabriellát, a TCS Hungary HR vezetőjétKaszab Stellát és Németh Mihályt, a H1 Systems HR és Marketing- és Ügyvezető Igazgatóját, Boglár Katalint, a Toray Industries Hungary Kft HR Managerét, Szekeres Szabinát az EY Talent Attraction & Acquisition Expertjét, illetve Nacsa Évát, a Thermo Fisher Scientific Senior Talent Acquisition Managerét.


Hónap Employer Branding Vezetője díjjal azokat szeretnénk elismerni, akik példaértékű szakmai munkájukkal irányt mutatnak az egész HR szakmában, és akik nap mint nap azért dolgoznak, hogy kiemelkedően sikeres employer brand aktivitásokat hívjanak életre és valósítanak meg.

2022 Április Hónap Employer Branding Vezetője: Nováczky Regina, EMEA Talent Acquisition
Manager, NI

Brandfizz: Globális brandnek lokális Employer Brand-et építeni korántsem
egyszerű. Hogyan sikerült meggyőzni a globális vezetőket a lokális Employer
Brand fontosságáról?

Nováczky Regina: Őszintén szólva, nem volt egy könnyű feladat. Két fontos tényező segített a meggyőzésben. Az egyik az, hogy bár az NI Hungary-nek megvannak a lokális kulcsüzenetei és erősségei, de a globál brand segítségével ezek csak közvetetten tudtak eljutni a célcsoportunkhoz, és ez a jelenlegi piaci helyzetben egyszerűen nem elég. A global brand irányt ad nekünk, viszont a versenyt helyi
szinten, Debrecenben is meg kell nyernünk.  
A másik fontos sikertényező az, hogy van egy elkötelezett ügyvezető igazgatónk Hosszu Róbert személyében, aki partnerként tekint a HR-re, és felismerte a lokális employer branding fontosságát. Csapatként gondolkozunk és dolgozunk együtt, és nem szabad elfelejtenünk azt sem, hogy lokális sikereink és teljesítményünk globális érdek.

Brandfizz: Hogyan foglalnád össze az NI Hungary munkáltatói értékígéretét?

Nováczky Regina: Az NI fő erőssége az emberei és azon értékei, amelyek köré szerveződik. Be Bold, Be Kind, Be Connectors, azaz, az emberközpontú, támogató, bevonó cégkultúra, amit mind a négy fal között, mind az online térben is megélhetünk a napi munka során. Több mint 10 éve dolgozom multinacionális környezetben és ezt az emberközpontú szemléletet itt érzem a legerősebbnek.

Még ha a pandémia miatt nem is tudtunk egy térben dolgozni, az értékek, amelyek mentén a mindennapi munkánkat végezzük, ez az igazi kapocs közöttünk. A vírus helyzetben, vagy éppen a most indult ukrán menekültek áttelepítését támogató NI Restart program előkészületei kapcsán is különösen előtérbe került az, hogy az emberi oldalon tesznek bele nagyon sok pluszt a munkatársak. Az NI Hungary munkáltatói értékígérete ebben a részletgazgazdagságban rejlik. 

Brandfizz: Miért jött létre a Zoom in NI kampány?

Nováczky Regina: Globális, high-tech vállalatként kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy ne csak technológiai értelemben fejlődjünk, hanem olyan környezetet hozzunk létre, amelyben munkatársaink jól és biztonságban érzik magukat, ez pedig elősegíti az egymás közti kommunikációt, közös gondolkozást. Munkatársainkat az élet számos területén támogatjuk juttatási csomagunkkal, de például sok esetben kaptuk azt a visszajelzést új belépő kollegáinktól, hogy az a nagyon sok pozitívum, ami megfogta őket, kívülről nem látszik. 

A PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díj 3. helyezettje vagyunk gyártó iparágban, mégis úgy érzékeltük, hogy van még mit megmutatnunk a kommunikációban.  A Zoom in NI kampány lényege tehát, hogy közelebb hozzuk az embereket az NI Debrecen falain belülre és megmutassuk, mennyi apró részlet rejlik a szervezetben, ami miatt szakmailag és emberileg is jó itt dolgozni. Olyan gazdag kultúrával rendelkezünk, hogy bármire ránagyíthatunk, nem fog minket csalódás érni: legyen szó egy vezetőkkel való lángosozásról, a kismama parkolóról, a középiskolásoknak szóló technikusi tankönyvünkről vagy a Women in Tech programunkról… Ezeket a részleteket szeretnénk kifelé is megmutatni a toborzási kommunikáció során. Zoomoljatok ránk!  

Brandfizz: Az elmúlt hónapok employer brand aktivitásából melyik eredményetekre vagy a legbüszkébb és miért?

Nováczky Regina: Arra vagyok a legbüszkébb, hogy sikerült az NI Hungary történetében először local employer branding stratégiát alkotni a Brandfizz segítségével. Ez egy tudatos döntés volt, a vezetők, a HR és munkatársaink bevonásával együtt. Úgy gondolom, hogy a stratégia mindennek az alapja, és az employer branding végre professzionális területté vált. Nagyon sokat tanulunk Tőletek és a mögöttünk álló hónapok alatt egy csapattá kovácsolódtunk. Tényleg nagyon fontos az a szakmai támogatás, amit adtok, és jó érzéssel tölt el, hogy csapatként tudunk együtt dolgozni. Ez is az NI kultúra része.

Brandfizz: Mit tanácsolnál azoknak, akik most fognak bele egy integrált employer branding stratégia építésébe?

Nováczky Regina: Hiszek abban, hogy az employer branding csak akkor tud hitelesen működni, ha igaz az, amire épül. Ha egy jól működő és erős vállalati értékekkel rendelkező cégről van szó, akkor azonnal elkezdeném ennek a kommunikációját, hiszen ez egy igazi versenyképességet differenciáló tényező. Ha a cég reputációja még nem az igazi, akkor először házon belülre fókuszálnám az erőforrásokat, hogy biztos alapokra tudjon épülni az employer branding. 

Rendkívül fontos, hogy az employer branding stratégia a vállalati stratégia integrált részét képezze. Nekünk, HR szakembereknek, kell elérnünk azt, hogy a felsővezetés felismerje ennek a fontosságát és stratégiai szintre emelje. 

Ha egy vállalat azért fél belevágni az employer brandingbe, mert házon belül nincsen elegendő kapacitása, akkor se féljenek elkezdeni, hanem merjenek külső ügynökséggel csapatot alkotni. Bármi legyen is az adott helyzet, a cél mindig az, hogy csináljuk. 

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.