A hónap Employer Branding vezetője – Zaharia Gabriella

A hónap Employer Branding vezetője – Zaharia Gabriella

A hónap Employer Branding vezetője – Zaharia Gabriella

Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat, amelyben elismerjük a Hónap Employer Branding vezetőit.

Eddig készült interjúinkban megszólaltattuk már Lázár Gábort, az EY HR vezetőjét, Túri Pétert a Waberers HR vezetőjét valamint Turmezey Lucát, a Qualysoft HR vezetőjét , Szilvási Gábort, a GrandVision HR vezetőjét és Komlósi Gabriellát, az Accor T&C vezetőjét. 

Azok a vezetők, akik elkötelezettek az általuk vezetett szervezetben felmerülő igények megértése iránt és reagálnak is azokra integrált employer branding stratégiával, képesek fenntartható üzleti eredményeket generálni. Ők azok a vezetők, akik világítótoronyként naponta tesznek azért, hogy  utat mutassanak csapatuknak, kollégáik elkötelezésének és hatékonyabb működés érdekében.

Azt gondoljuk, az ilyen szakemberek elismerést érdemelnek. Folytatjuk a “Hónap Employer Branding vezetője” cikksorozatunkat, amelynek keretén belül Zaharia Gabriellát, a TCS Hungary HR vezetőjét szeretnénk elismerni.

Gabriella a TCS Hungary-nél a vezetők sikeres bevonásával erősíti nap-mint-nap a TCS Hungary munkáltatói márkáját. Toborzási folyamatukban bevezetett chatbotukkal  jelentős eredményeket ért el, emellett a globális EVP-t is sikerrel keltik életre magyarországi irodájukban.

Gratulálunk!

 

Zaharia Gabriella – A hónap employer branding vezetője Februárban

 

 

 

Brandfizz: 2020 elején még mindig jóleső érzés visszapillantani a mögöttünk álló éves sikereinkre. Neked mi a legnagyobb büszkeséged a 2019-ben elért eredményeitek közül?

Zaharia Gabriella: Elsőként remek eredménynek tartom, hogy közel 5000 jelentkezőt gyűjtöttünk tudatosan használt online (Facebook hirdetések, chatbot, remarketing) és offline (állásbörzék, workshopok) eszközeinkkel, állásportálokon és direkt jelentkezéseken felül.  Munkavállalóinknak szóló eseményeinken minden évben nő a résztvevőszám. A folyamatosan új elemekkel bővülő családbarát programunk keretében megrendezett Mikulás ünnepségen pedig az előző évhez képest 2019-ben tripla annyi TCS-es szülő vett részt – több, mint 160 fő. A harmardik büszkeségem pedig, hogy a környező országokban lévő TCS telephelyeken most formálódik az employer branding és Magyarországról, tőlünk veszik át a best practiceket.

 

BF: „A colorful place to grow” a TCS Hungary EVP-je – vidám és vonzó üzenet ez kifelé és befelé egyaránt. Hogyan keltitek ezt életre itt Budapesten? Milyen belső aktivitásaitok vannak employer branding téren?

 

Sokszínűségünk alapját a munkavállalóinknak köszönhetjük – több, mint 90 nemzetiség dolgozik a TCS Hungary-nél. A budapesti állásbörzéken debütált új standdizájnunk középpontjában is a „You make us colorful” üzenet áll. A jelentkezők már az állásbörzén az egyéniségükhöz illő matricákkal színesíthetik a standunkat, ezzel még különlegesebbé és egyedivé téve a TCS Hungary megjelenését.

“A jelentkezők már az állásbörzén az egyéniségükhöz illő matricákkal színesíthetik a standunkat, ezzel még különlegesebbé és egyedivé téve a TCS Hungary megjelenését.”

 

 

 

 

Belső aktivitásainkkal is igyekszünk az értékeiket életre kelteni.

Megannyi szolgáltatási területünk és a változatos ügyfélkör is sokszínűségünket tükrözi. A munkavállalók közötti kommunikáció fejlesztése, a belső rotációs lehetőségek bemutatására hoztuk létre a Project Days eseményünket, melyet 2019-ben is megrendeztünk. A négy napos esemény során teret engedtünk projektjeinknek és munkavállalóinknak, hogy kreatív módon bemutathassák mivel is foglalkoznak.

Fontosnak tartjuk, hogy foglalkozzunk a diverzitással, így ennek érdekében több tevékenységünk van. Említeném például az egész napos HR Diversity Trainingünket, a You make us colorful májusi térképes aktivációt, a folyamatos corporate webinarjainkat, valamint az Induction Day social sensitization szekcióját is. Kiadtuk Seize the Day kalendárunkat, amiben éves szinten közel harminc olyan esemény van, aminek megrendezésében segít az employer branding csapat. 

Nagyköveteinkre is nagy hangsúlyt fektetünk. Skool Ambassador programunk keretén belül egy kiválasztott munkavállalói kör folyamatos tréningekben részesül. Fejleszthetik prezentációs készségeiket, munkaidőn belüli és kívüli elfoglaltságokon vehetnek részt, mely színesíti mindennapjaikat.

BF: Egy ilyen nagy vállalatnál kulcsfontosságú a vezetők elkötelezése és bevonása a munkáltatói márka építése során. Ti a TCS Hungarynél hogyan éritek ezt el?

ZG: A TCS-en belül rendszeresen tréningeltetjük, fejlesztjük a vezetőinket. Az employer branding csapat online és offline külső kommunikációs tréningen dolgozik. A különböző szolgáltatási területeink vezetőit meginvitáljuk az állásbörzékre valamin a Project Days-en is megjelent az összes vezető és támogatta saját csapatát, belekóstolhatott más csapatok munkájába. A felsővezetőink a számukra komfortos területeken nagyon aktívak, legyen szó social media megjelenésekről, belső és külső eseményekről, vagy állásbörzékről. A cél, hogy kimozdítsuk őket a komfortzónájukból és minden területen egyre aktívabbak legyenek.

BF: Már több, mint egy éve használjátok Max-et, a digitális toborzási asszisztenseteket, akivel Kagyló Díjat is nyertetek. Milyen tapasztalatokat gyűjtöttetek ez alatt az idő alatt? A díj óta milyen új tanulságokat gyűjtöttetek össze online recruitment téren? Milyen újításokat terveztek?

ZG: Tapasztalatunk, hogy ötször több címzett nyitotta meg a Max-től kapott üzeneteket, mint a jelentkezőknek küldött toborzó jellegű üzeneteinket. Több mint 1100 Messenger beszélgetést folytattak már a chatbotunkkal a jelöltek és közel 100 jelentkezőt gyűjtött be Max. Ezek már most nagyon szép eredmények. Amit emellett tervezünk, hogy tovább szegmentáljunk a célcsoportnak megfelelően, és folyamatos tartalmi frissítéssel még egyedibb jelöltélményt nyújthassunk. A chatbot sikere és népszerűsége arra ösztönöz bennünket, hogy még nagyobb hangsúlyt fektessünk a digitalizációra és meglévő online toborzási felületeink fejlesztésére (karrier oldalunkra, közösségi média oldalunkra), és új toborzási eszközök bevezetésére.

Ha véleményed van, kommentelj bátran a Facebook oldalunkon, vagy írj nekünk közvetlenül!

Felveszem a kapcsolatotAjánlatot kérekNews Fizz

Copyright: Az oldal teljes tartalma, mind az írott, mind a képi tartalmak szerzői jogvédelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). A Brandfizz előzetes írásbeli engedélye nélkül bárminemű terjesztésük, utóközlésük és felhasználásuk (különösen kereskedelmi céllal) szigorúan tilos. Ennek megszegése azonnali jogi intézkedést von maga után.

Copyright © 2016-2020 Brandfizz. Minden jog fenntartva.
Copyright notice. The written and visual contents of this page are protected by copyright. You may not, except with our express written permission, distribute or commercially exploit the content, otherwise the necessary legal steps will be taken immediately.

Copyright © 2016-2020 Brandfizz. All rights reserved.