A hónap Employer Branding vezetője – Turmezey Luca

Home / Blog / A hónap Employer Branding vezetője – Turmezey Luca
A hónap Employer Branding vezetője – Turmezey Luca

A hónap Employer Branding vezetője – Turmezey Luca

Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel.

Azok a vezetők, akik elkötelezettek az általuk vezetett szervezetben felmerülő igények megértése iránt és reagálnak is azokra integrált employer branding stratégiával, képesek fenntartható üzleti eredményeket generálni. Ők azok a vezetők, akik világítótoronyként naponta tesznek azért, hogy  utat mutassanak csapatuknak, kollégáik elkötelezésének és hatékonyabb működés érdekében.

Azt gondoljuk, az ilyen szakemberek elismerést érdemelnek. Emiatt elindítjuk a “Hónap Employer Branding vezetője” díjat, amelyet havonta ítélünk oda az arra érdemes vezetőnek.

Áprilisban Turmezey Luca, a Qualysoft Informatikai Zrt. HR Recruitment Managere érdemelte ki az elismerést. A Qualysoftnál 2017-ben elindított 3 éves integrált employer branding stratégia eredményei, a felfrissített, rendszeres, csapatra szabott és személyes belső kommunikáció, valamint a nemrég megrendezett „Oscar átadó” remek példák arra, hogyan kel életre egy vállalat munkáltatói márkája.

Gratulálunk!

Turmezey Luca, a Qualysoft HR Igazgatója

 

Brandfizz: Szerinted melyek azok a trendek, amelyek jelenleg az Employer Branding szakma helyzetét alakítják?

Turmezey Luca: Az emberek olyan helyen akarnak dolgozni, ahova szívesen járnak be.

A korábbi szemlélet megváltozott – nem azért dolgoznak, hogy munka után jól érezhessék magukat, hanem hogy jól érezzék magukat a munkájukban, a munkahelyen.

Ezen belül sok szempont előkerül: fontosak az érdekes feladatok, a megfelelő fizetés, a kellemes környezet, a munka-magánélet egyensúly, a kutya az irodában, a gyermekbarát hozzáállás, az önállóság – ezekre kell nekünk reagálnunk. Nagy az igény a rugalmasságra, a home-office-ra, a távmunkára. Törekednünk kell a lapos szervezeti felépítésre is: több felelősséget és nagyobb önállóságot kell biztosítanunk kollégáinknak. Recruitment szempontból fontos, hogy legyen egy könnyen kezelhető app a munkakeresésre, videók, infó a Qualysoft életéről. Itt nem feltétlenül a céggel kapcsolatos tényekre, sokkal inkább azokra a benyomásokra gondolok, amik alapján el tudja képzelni a jelölt, hogyan fogja magát érezni nálunk, ha csatlakozik a Qualysoft-hoz.

 

Qualysoft Oscar-díjak

 

BF: Mi az, ami számodra a legérdekesebb a Qualysoft integrált employer branding stratégiájából? Mivel foglalkoztok jelenleg?

TL: Tavaly inkább fókuszáltunk a megtartásra, a jelöltek irányába a social médián volt a hangsúly. Az idei évben a recruitment közeli témák legalább olyan fontosan lesznek – a karrier oldal fejlesztése, a jelöltélmény fokozása. Emellett erős fókusz van a belső kommunikáción, erre most zajlik a stratégia alakítás. A kedvenc eseményem, ami tavaly talán a legjobban sikerült, a Real IT Breakfast, egy szakmai témát bemutató rövid rendezvény finom reggeli mellett. Ez még több alkalommal jelentkezik idén, de szeretnénk tökéletesíteni is. A tartalomgyártás a belső és külső kommunikációhoz továbbra is fontos téma marad.

 

Real IT breakfast a Qualysoftnál

 

BF: Mit tanácsolnál azoknak, akik most fognak bele egy integrált employer branding stratégia építésébe?

TL: Ez nem egy kampány, hanem hosszú távú munka. Lehetnek és kellenek is „quick win-ek”, de az igazi eredmény nem az első pillanatban jön.

Nekünk az első szinte egy év azzal telt, hogy elfogadtattuk, hogy legyen egyáltalán egy integrált employer branding stratégiánk, majd a felmérés, a tervezés jött. Ezután kezdődött csak az implementáció. A felsővezetők elkötelezése fontos, hogy ők váljanaka legfőbb ambassadorokká. Meg kell számukra mutatnunk, hogy milyen üzleti hatása van az employer brandingnek. Így tudjuk legjobban elkötelezni őket. Fontos emellett, hogy a HR ne vállalja magára a teljes menedzselést, hanem minél jobban próbálják bevonni a kollégákat, hogy a feladatok egy részét már saját maguk végezzék és vigyék tovább.

Amennyiben kérdésed, véleményed van, kommentelj bátran a Facebook oldalunkon, vagy írj nekünk közvetlenül!

Felveszem a kapcsolatotAjánlatot kérekNews Fizz

Copyright: Az oldal teljes tartalma, mind az írott, mind a képi tartalmak szerzői jogvédelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). A Brandfizz előzetes írásbeli engedélye nélkül bárminemű terjesztésük, utóközlésük és felhasználásuk (különösen kereskedelmi céllal) szigorúan tilos. Ennek megszegése azonnali jogi intézkedést von maga után.

Copyright © 2016-2019 Brandfizz. Minden jog fenntartva.
Copyright notice. The written and visual contents of this page are protected by copyright. You may not, except with our express written permission, distribute or commercially exploit the content, otherwise the necessary legal steps will be taken immediately.

Copyright © 2016-2019 Brandfizz. All rights reserved.