A hónap Employer Branding vezetője – Turmezey Luca

[ms_row] [ms_column style=”1/3″ align=”left” class=”” id=””][mpsl Bogi][/ms_column] [ms_column style=”2/3″ align=”left” class=”” id=””]

Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel.

[su_note note_color=”#669fff”]Azok a vezetők, akik elkötelezettek az általuk vezetett szervezetben felmerülő igények megértése iránt és reagálnak is azokra integrált employer branding stratégiával, képesek fenntartható üzleti eredményeket generálni. Ők azok a vezetők, akik világítótoronyként naponta tesznek azért, hogy  utat mutassanak csapatuknak, kollégáik elkötelezésének és hatékonyabb működés érdekében.[/su_note]

Azt gondoljuk, az ilyen szakemberek elismerést érdemelnek. Emiatt elindítjuk a “Hónap Employer Branding vezetője” díjat, amelyet havonta ítélünk oda az arra érdemes vezetőnek.

Áprilisban Turmezey Luca, a Qualysoft Informatikai Zrt. HR Recruitment Managere érdemelte ki az elismerést. A Qualysoftnál 2017-ben elindított 3 éves integrált employer branding stratégia eredményei, a felfrissített, rendszeres, csapatra szabott és személyes belső kommunikáció, valamint a nemrég megrendezett „Oscar átadó” remek példák arra, hogyan kel életre egy vállalat munkáltatói márkája.

Gratulálunk!

Turmezey Luca, a Qualysoft HR Igazgatója

 

Brandfizz: Szerinted melyek azok a trendek, amelyek jelenleg az Employer Branding szakma helyzetét alakítják?

Turmezey Luca: Az emberek olyan helyen akarnak dolgozni, ahova szívesen járnak be.

[su_note note_color=”#669fff”]A korábbi szemlélet megváltozott – nem azért dolgoznak, hogy munka után jól érezhessék magukat, hanem hogy jól érezzék magukat a munkájukban, a munkahelyen.[/su_note]

Ezen belül sok szempont előkerül: fontosak az érdekes feladatok, a megfelelő fizetés, a kellemes környezet, a munka-magánélet egyensúly, a kutya az irodában, a gyermekbarát hozzáállás, az önállóság – ezekre kell nekünk reagálnunk. Nagy az igény a rugalmasságra, a home-office-ra, a távmunkára. Törekednünk kell a lapos szervezeti felépítésre is: több felelősséget és nagyobb önállóságot kell biztosítanunk kollégáinknak. Recruitment szempontból fontos, hogy legyen egy könnyen kezelhető app a munkakeresésre, videók, infó a Qualysoft életéről. Itt nem feltétlenül a céggel kapcsolatos tényekre, sokkal inkább azokra a benyomásokra gondolok, amik alapján el tudja képzelni a jelölt, hogyan fogja magát érezni nálunk, ha csatlakozik a Qualysoft-hoz.

 

Qualysoft Oscar-díjak

 

BF: Mi az, ami számodra a legérdekesebb a Qualysoft integrált employer branding stratégiájából? Mivel foglalkoztok jelenleg?

TL: Tavaly inkább fókuszáltunk a megtartásra, a jelöltek irányába a social médián volt a hangsúly. Az idei évben a recruitment közeli témák legalább olyan fontosan lesznek – a karrier oldal fejlesztése, a jelöltélmény fokozása. Emellett erős fókusz van a belső kommunikáción, erre most zajlik a stratégia alakítás. A kedvenc eseményem, ami tavaly talán a legjobban sikerült, a Real IT Breakfast, egy szakmai témát bemutató rövid rendezvény finom reggeli mellett. Ez még több alkalommal jelentkezik idén, de szeretnénk tökéletesíteni is. A tartalomgyártás a belső és külső kommunikációhoz továbbra is fontos téma marad.

 

Real IT breakfast a Qualysoftnál

 

BF: Mit tanácsolnál azoknak, akik most fognak bele egy integrált employer branding stratégia építésébe?

TL: Ez nem egy kampány, hanem hosszú távú munka. Lehetnek és kellenek is „quick win-ek”, de az igazi eredmény nem az első pillanatban jön.

Nekünk az első szinte egy év azzal telt, hogy elfogadtattuk, hogy legyen egyáltalán egy integrált employer branding stratégiánk, majd a felmérés, a tervezés jött. Ezután kezdődött csak az implementáció. A felsővezetők elkötelezése fontos, hogy ők váljanaka legfőbb ambassadorokká. Meg kell számukra mutatnunk, hogy milyen üzleti hatása van az employer brandingnek. Így tudjuk legjobban elkötelezni őket. Fontos emellett, hogy a HR ne vállalja magára a teljes menedzselést, hanem minél jobban próbálják bevonni a kollégákat, hogy a feladatok egy részét már saját maguk végezzék és vigyék tovább.

Amennyiben kérdésed, véleményed van, kommentelj bátran a Facebook oldalunkon, vagy írj nekünk közvetlenül!

[/ms_column][/ms_row]

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.