Az Employer Branding Compass-ról
Elindult a Brandfizz Employer Branding Compass, az Országos Munkáltatói Márka Felmérés. A felmérés célja, hogy vállalati szakértők és vezetők véleményét összegezve tisztább képet kapjunk a hazai munkáltatók jelenegi kihívásairól és prioritásairól. A Compass kitöltésével a hazai munkáltatók véleménye bekerül az iparágat és a jövő évi tervezéseket alakító, támogató insightok közé.
Merre tart az employer branding szakma? Mik a legnagyobb munkaerő toborzási, elkötelezési és megtartási kihívások a piacon? Mennyit költenek a vállalatok munkáltatói márkára? Többek között ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat Magyarország legfoglalkoztatottabb employer branding ügynökségeként.
Kiknek szól a Munkáltatói Márka Felmérés?
Cégvezetők, üzleti vezetők, HR, toborzási és marketing vezetők részvételével keressük a válaszokat a hazai munkáltatókat leginkább égető kérdésekre, abból a célból, hogy segítsünk a vállalatoknak még jobb munkahelyekké válni.
Mikor kerülnek publikálásra az eredmények?
A kutatás eredményeit 2023 őszén publikáljuk. 6 percért cserébe teljes átfogó képet adunk a hazai munkáltatói márka iparágról. A felmérés kitöltői értesülnek elsőként a munkaerő toborzás, elkötelezés és megtartási trendekről a piacon.

Hol lehet kitölteni a felmérést?
A bejegyzés elején találod beágyazva a kérdőívünket. Amennyiben nem töltődik be, kérlek kattints ide! Tudd meg mik a legnagyobb kihívások munkaerő toborzás, elkötelezés és megtartás területén a piacon és értesülj elsőként az eredményekről!