Brandfizz

Munkáltatói márkaépítés eszközei: tűnj ki versenytársaid közül!

Munkáltatói márkaépítés eszközei: versenytárs elemzés

Mik a munkáltatói márkaépítés legjobb eszközei? A szomszéd fűje mindig zöldebb? Mit csinálnak a versenytársaid? Mérhető employer branding stratégián dolgozol és inspirációt gyűjtenél? Cikkünkből megtudhatod, milyen munkálatói márkaépítés eszközöket érdemes alkalmaznod.

Miért építsek munkáltatói márkát?

A munkahelyek rengeteg munkáltatói márka aktivitással vannak jelen a piacon. Legyen szó akár toborzásról, elkötelezésről vagy megtartásról, a verseny már régóta tart a tehetségekért. Sokan vitatkoznának, hogy a versenyt a tehetségek már meg is nyerték.

Mik a munkáltatói márkaépítés eszközei?

A munkáltatói márkaépítés eszközeit két csoportba sorolhatjuk. Ide tartoznak egyrészt a szervezeti működést támogató HR megoldások, másrészt maguk a kommunikációs eszközöket, melyek cégen belül és azon kívül is hordozzák munkáltatói márkánk DNS-ét. Utóbbinak vannak látható lenyomatai, melyből érdemes versenytársaid employer brand aktivitásait feltérképezni.

Munkáltatói márkaépítés eszközei: Marketfizz, munkáltatói márka versenytárs elemzés

Marketfizz: munkáltatói márka versenytárs elemzés

A Marketfizz, munkáltatói márka versenytárs elemzés célja a versenytársak és saját employer brand aktivitásaink eredményeinek számszerűsítése és összehasonlítása. Egy elemzés azoknak lehet hasznos, akik nagy versenyben vannak a munkaerő piacon. Az elemzésből kiderül, pontosan mit csinálnak a versenytársaid online felületeiken, a social mediában elérésben valamint elkötelezésben. Az adatok segítenek a vezetői döntéshozásban és stratégia alkotásban. Megtudhatjuk mely felületeken, milyen üzenetekkel és milyen típusú tartalommal érdemes kommunikálnunk munkáltatóként. A Brandfizzben évente több milliós adatsort elemzünk, hogy átfogó és big data alapú következtetéseket vonhassunk le. Ismerd meg Magyarország top 120 munkáltatói márka kommunikációs tartalmát.

Munkáltatói márkaépítés eszközei: Marketfizz, munkáltatói márka versenytárs elemzés

Munkáltatói márkaépítés eszközei: döntéshozás adatalapon

A közösségi média és a jelöltek online lábnyomának elemzésével a vállalatok big data alapon építhetik fel kommunikációs keretrendszerüket. A Big Data segítségével mérhetővé válik jelöltjeink online viselkedése. A hagyományos piackutatási felmérések és fókuszcsoportok visszatérő kihívása, hogy évente csak néhány száz fő válaszát kapjuk belőlük. Ennél lehetünk gyorsabbak. Átfogó képet szerezhetünk munkáltatói márkánk teljesítményéről és gyorsabban hozhatunk átfogó döntést arról, hogy hol allokáljuk a költségvetést a munkáltatói márkastratégiában vagy akár a napi működésben.

Munkáltatói márkaépítés eszközei: döntéshozás adatalapon.

Ha többet szeretnél tanulni arról, hogy akár házon belül milyen eszközökkel támogathatod a versenytársaid monitorozását, akkor nézd meg mit tanulhatsz háromnapos képzésünkön az Employer Brand Akadémián vagy online a Webuni employer brand alapozó képzését!

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.