Tegnap este átadták a HRBEST díjátadón a legjobb HR-megoldásoknak járó elismerést. A Talent Attraction kategória a legjobb toborzási megoldásokat gyűjtötte össze, ahol kiderült melyek voltak az év legjobb employer branding projektjei.
HRBEST Talent Attraction díjazottjai
- Arany minősítés: Transzformatív vezetés, transzformatív kiválasztás – JournEY Accelerator Online Course Summer Camp 2021/2022 – Ernst & Young Tanácsadó Kft. & Brandfizz Employer Branding Kft.
- Ezüst minősítés: Kezdd nálunk a jövőd! – Abesse Informatikai Tanácsadó Zrt
- Bronz minősítés: Közös Utazás Közös Ambíciók 100%-ban nagyköveteink bevonásával – KUKA Hungária Kft. & Brandfizz Employer Branding Kft.
- Employer Branding Különdíj powered by Brandfizz: KÉSZ Group Minecraft kampány – KESZ Group & Positive by Hinora Group Kft.
- Shortlist: GrandVision We Care program: Mi így toborzunk, így törődünk – GrandVision Hungary Kft. & Brandfizz Employer Branding Kft.
Ezúton is gratulálunk a kategória díjazottjainak!
EY: Kiválasztási folyamatból edukáció.
Az EY az egyik legismertebb könyvvizsgáló, adó-, tranzakciós, jogi és üzleti tanácsadást nyújtó vállalatként Z generációs munkavállalók bevonzására hozott egyedi megoldást, mely egyszerre épít közösséget és hoz létre valódi értéket. A kiválasztási folyamatot edukációs folyamattá transzformáló 5 hetes JournEY Accelerator Online Course Summer Camp nyerte el a Talent Attaction kategória arany minősítését. Az EY esettanulmányát itt tudod végignézni.
KUKA: Az employer branding üzleti funkció.
A KUKA Hungária Kft. az elmúlt években olyan munkáltatói márkát épített fel, aminek köszönhetően a kék és a fehérgalléros körben a tavalyi évben a fluktuáció 4%-kal csökkent és 19%-kal nőtt az ajánlási hajlandóság. Nagyköveti csapatuk és “Közös Utazás Közös Ambíciók” belső szervezetfejlesztési programjuk 100%-ban a kollégák bevonásával történik. A Közös Utazás Közös Ambíciók program bronz minősítést vihetett haza.
GrandVision: WE CARE, mi így törődünk.
A GrandVision ékes példája annak, hogy egy öt éve tartó tudatos építkezés mennyire stabil hátteret adhat egy vállalat életében. Az Ofotért és Vision Express üzletek, valamint a központi irodai és raktárházi dolgozók toborzási céljaik elérésében a GrandVision a jelöltélménytől kezdve, az onboarding élményen át egészen a belső vezető utánpótlási programig a teljes toborzási életciklust lefedi. A munkavállalók élménye? WE CARE, törődünk veletek.
A KÉSZ csoport zsebelte be az Employer Branding Különdíjat powered by Brandfizz
A KÉSZ Group vihette haza a HRBEST Employer Branding Különdíját powered by Brandfizz. “A tavalyi évi sikeres Hexathlon kampányukat követően kíváncsian vártuk, hogy meg tudnak-e újulni. Gamer célcsoportot célzó Minecraft kampányával a KESZ Group & Positive by Hinora Group Kft. idén is sikeresen tudta építőipari szereplőként megszólítani a számára releváns tehetségeket.” emelte ki Zvezdovics Anita, a Brandfizz Employer Branding Kft alapítója, aki a díjat átadta.
Mi a HRBEST díj?
A HRBEST díj kiemeli és bemutatja azokat a HR-megoldásokat, amelyek sikeresebbé teszik a vállalatokat és élhetőbbé és emberibbé a munka világát. A díj különlegessége, hogy kiemelt szerepben van az üzleti szemlélet: CEO-k és az ország meghatározó HR vezetői zsűrizik a legjobb HR-megoldásokat. A Brandfizzben is abban hiszünk, hogy egy munkáltatói márka stratégia vagy kampány nemcsak hiteles, hanem eredményes is kell legyen. Ezért is támogatjuk a HR Fest HRBEST díját és vagyunk az Employer Branding különdíj szakmai támogatói évek óta. A HR BEST Talent Attraction aranydíjat korábban az SK Battery Manufacturing vihette haza.