World Employer Branding Day 2018 Ajánló

Home / Blog / World Employer Branding Day 2018 Ajánló
World Employer Branding Day 2018 Ajánló

World Employer Branding Day 2018 Ajánló

A Brandfizz Platinum Country Partnerként 2018-ban ismét együttműködik az Employer Branding International-lel.

Budapest után egy közeli helyszínre, Prágába hozzuk a világ legnagyobb munkáltatói márka eseményét, a World Employer Branding Day 25-27 April 2018 | Prague rendezvényt.

Regisztrálj 100+100 € Brandfizz+Early bird kedvezményért december 15-ig! ››› http://bit.ly/brandfizz_webd

A három eseményekkel teli napon a munkáltatói márkaépítés legjelentősebb nemzetközi szaktekintélyei fognak előadni, olyan ismert cégektől, mint a Google, Adidas, SAP, Accenture és a LinkedIn. Az előadások gyakorlati példákon keresztül mutatják be, a világ vezető cégeinek munkáltatói márka építési stratégiáját.

 

UnitedHealth Group (#6 helyezett a Fortune 500 listán)

Az UnitedHealth Group prezentációjából kiderül:

  • Hogy használja az UnitedHealth Group a “Tehetség hangja” stratégiáját, hogy a jelöltek és az alkalmazottak véleményén keresztül priorizálja a munkafolyamatait?
  • Milyen mérőszámok számítanak leginkább, hogy fókuszba kerüljön a munkáltatói márkaépítés pozitív hatása a befektetések megtérülésére és az üzletre?

 

Google (az utóbbi 6 évben folyamatosan elnyeri a legjobb munkahely kategóriát a Fortune besorolásában)

world employer branding day 2018 google

A Google előadásában szó lesz róla, hogy:

  • Milyen stratégiával éri el a Google az évi több mint 3 millió jelentkezőt az álláshirdetéseire?
  • Hogy biztosít a Google hírnevéhez és a piaci elvárásokhoz méltó jelölt élményeket?
  • Mik azok a kulcs elemek a Google munkáltatóimárkaépítési rendszerében, ahová leginkább fókuszálja az erőforrásait?
  • Milyen tervei vannak a Google-nek a jövőben a munkáltatói márkaépítés kapcsán?

 

Adidas

world employer branding day 2018 adidas

2020-ra a munkahelyek teljes átalakuláson mennek majd át, ami újfajta megközelítést, új üzleti modelleket és innovatív munkáltatói márkaépítési stratégiát igényel. Az Adidas előadói elmondják, hogy készül a cég ezekre a változásokra, hogy használja a digitalizáció és analitika eszköztárát, hogy személyesebb legyen a jelöltekkel és munkavállalókkal való kommunikációja.

 

SAP (2017-ben közel 100 díjat nyertek munkáltatói márkaépítés témában)

Employer Branding Day 2018 SAP

Az SAP igazán egyedi a piacon, létrehozták a saját kreatív ügynökségüket, saját közösségi média szakértőket, adatelemzőket, videó szerkesztőket, rendezvényszervezőket alkalmaznak, és még saját képregény rajzolójuk is van. Így nagyon gyorsan tudnak reagálni az üzleti változásokra és a munkáltatói márkaépítési kampányaikat is rugalmasan tudják kezelni.

Előadásukon kiderül, hogy csökkentették költségeiket a befektetési megtérülés növelése mellett és hogy biztosítják a stratégiájuk alapját az adatvezérelt eredmények, illetve hogy használják a játékosítást a közösségi médában és milyen stratégiával vitték sikerre a „Perfect Match” Facebook applikációjukat.

 

Salesforce (Fortune #1 a világ legjobb munkahelye besorolás)

world-employer-braning-day-2018-salesforce

A Salesforce nem mindennapi eredményekkel büszkélkedhet. A cég amellett, hogy #1 a Fortune világ legjobb munkahelyei listáján, szintén #1 helyezést szerzett a Forbes a világ leginnovatívabb cégei listáján és #1 a People magazin „Companies that Care” besorolásában is.

A Salesforce előadásából kiderül, milyen vízióval és stratégiával érik el az alkalmazottak bevonódását a teljes alkalmazási cikluson keresztül. Megosztják velünk azt az 5 módszert, amivel igazi elkötelezettséget tudnak kiépíteni.

 

LinkedIn

Employer Branding Day 2018 LinkedIn

Az üzeneteket egyre nehezebb átadni a fokozódó média zaj miatt. A LinkedIn abban hisz, hogy az új körülmények között a toborzás stratégiája az adatvezérelt információgyűjtésre épülhet. Ez a „tehetség intelligencia” ötlet alapja, aminek segítségével új módon lehet adatokat gyűjteni, hogy a versenyelőnyöket tartalmazva újra épülhessen a felvételi folyamat akár minden lépése.

 

Brett Minchington (Chairman & CEO – Employer Brand International)

world employer branding ay 2018 Brett Minchington

Miközben a munkáltatói márkaépítés fontosságát egyre több cég felismeri, addig hiány van az ezzel foglalkozó szakemberekből. A következő 3-5 évben nagyobb növekedésre lehet számítani a munkáltatói márka vezetői pozíciók számában, mint az előző 20 évben.

Brett Minchington a prezentációjában áttekintést biztosít a globális munkáltatói márkaépítés piacról és rámutat, milyen lehetőségek várnak a vezetőkre, cégekre és ügynökségekre ezen a területen.

Többek között megmutatja mi az a Nr. 1 gyakorlat, ami működik és azt is, ami mindennél jobban félreviheti (és félre is viszi) a munkáltatói márkaépítés stratégiánkat.

Brandfizz-World-Employer-Branding-Day-2018

​ Találkozunk Prágában április 25-27-én az év legnagyobb munkáltatói márka eseményén!

Regisztrálj 100+100 € Brandfizz+Early bird kedvezményért december 15-ig! ››› http://bit.ly/brandfizz_webd

 

Felveszem a kapcsolatotAjánlatot kérekNews Fizz

Copyright notice. The written and visual contents of this page are protected by copyright. You may not, except with our express written permission, distribute or commercially exploit the content.
Copyright © 2017 Brandfizz. All rights reserved.