Immár második éve szerepelhetünk az Employer Brand International kiadványában – Magyarországról egyedüliként.
A Voices of Industry eBook idei második száma a digitalizáció szerepét vizsgálja a munkáltatói márkaépítésben.
A digitális transzformáció a board room-ok aktuális fidget spinnere szinte mindenhol.
Vajon túléli a munkáltatói márkád a digitális stratégiaváltást?
Azok a vállaltok, akik versenyképesek szeretnének maradni, vagy akár piacvezetővé válni alaposan meg kell hogy tervezzék a digitális stratégájukat. El tudod képzelni, hogy az új belépők 50%-át éves szinten új digitális csatornákon keresztül vonzd be a céghez és ráadásul lecsökkentsd ennek a költségeit akár 37%-al? Ez nem csak hogy megvalósítható, hanem egyes versenytársaid, már most is alkalmazzák.
A like-ok és az elérési számok méricskélése már lejárt trend. 2018-ban az aktív felhasználók száma és a teljes konverzió az alkalmazásokra és a végső ajánlatra a meghatározó. Léptesd elő a legelkötelezettebb kollégáidat a munkáltatói márkád nagyköveteivé, hogy másokat is inspirálj és élen járj a változtatásokban! Egyébként a digitális transzformáció szétrombolhatja az óvatosan felépített munkáltatói márkádat.
A munkáltatói márkaépítés vezető szakemberei nyilatkoznak arról, hogy mit tanácsolnak a vállalatok számára, hogy a technológiát kihasználva világszínvonalú munkaadói márkát építhessenek 2020-ig.
Az alábbi linken letöltheted a Voices of Industry kiadvány idei második részét. Minket a 13-14. oldalon találsz.
Ha tetszett a cikk, oszd meg azokkal akiket érdekelhet!
Amennyiben kérdésed, véleményed van, kommentelj bátran a Facebook oldalunkon, vagy írj nekünk közvetlenül!