Brandfizz

Próbanap a Telenornál Szegeden az ügyfélcentrikusság jegyében

Próbanap a Telenornál Szegeden az ügyfélcentrikusság jegyében

Próbanap a Telenornál Szegeden az ügyfélcentrikusság jegyében

A vezérigazgató, a belső kommunikációs vezető és a szegmens menedzser besétálnak a lakossági ügyfélszolgálatra. Milyen történet kezdete lehet ez? Ősszel Próbanap kampányunk második részét forgattuk a Telenor számára.
A képen személy, beltéri, padló, csoport látható

Automatikusan generált leírás

A Próbanap kampány célja

Egy éve újította meg lokális vállalati értékeit a Telenor Magyarország. Az „Our nature connects us”, azaz a „Természetünk összeköt” értékkampány esszenciája, hogy a zsigeri ösztöneik, a legalapvetőbb értékeik kötik össze a Telenornál dolgozó kollégákat. A farkasfalka szelleme, az oroszlán bátorsága, a kolibri gyorsasága, az agár kitartása és a ló szenvedélye inspirálja őket nap mint nap. Ennek a szimbolikának az ötlete kollégáktól jövő kezdeményezésből, fókuszcsoportos beszélgetésekből indult. Az élőlények karakterei, legfőbb tulajdonságai testesítik meg az adott munkahelyi értékeket, könnyebben érthetővé, befogadhatóvá téve az üzeneteket.

Az idáig vezető út

Júliusban videósorozattal startolt a Próbanap Kampány, mely az ügyfélközpontúság értéke köré épült. A sorozat első részében Kiss Ádám humorista látogatott el a Telenor Astoria üzletébe, ahol egy napig különböző hétköznapi – és kevésbé hétköznapi – kihívásokkal kellett megbirkóznia, valódi körülmények között. A kampányvideóval a Telenor üzenete több, mint 86 ezer emberhez jutott el, így a folytatás nem volt kérdés.

“A második Próbanap videóban a saját kollégáink kerültek fókuszba, hiszen az ügyfélközpontúság a Telenoron belül is ezernyi formában jelenik meg – dolgozzunk az üzletekben vagy a központban, az ügyfélélmény mindannyiunk számára prioritás. Hisszük, hogy értékeink összekötnek bennünket, ezért fontos számunkra, hogy a törökbálinti irodaházunkban dolgozók és az ügyfelekkel közvetlen napi kapcsolatban álló kollégáink tanulni tudjanak egymástól.” – fejti ki Müller Diána, a Telenor Magyarország szervezetfejlesztési vezetője. Dia 2021 novemberében elnyerte a Hónap Employer Branding Vezetője díjat. Olvasd el interjúnkban, milyen eszközökkel építi a Telenor munkáltatói márkáját.

Ilyen volt a Próbanap Szegeden

A videósorozat második részében három, a székházban dolgozó kolléga látogatott el a Telenor szegedi lakossági ügyfélszolgálatára, ahol az ügyfélkiszolgálás különbözői területein mérettethették meg magukat. Ideiglenes “munkakörükben” többek között PUK kód és új adatcsomag beállításával, ügyfélelégedettség-visszaméréssel és videochates segítségnyújtással telt a napjuk. A szegedi kollégák a teljes folyamat alatt támogatták őket szakmai tudásukkal és tanácsaikkal, így közös erővel az összes kihívást sikeresen teljesítették.

“A kihívás nagyon tanulságos volt számomra, hiszen belső kommunikációs vezetőként ritkán van alkalmam a szegedi ügyfélszolgálatos kollégák munkájába belelátni. Nagyon motiváló volt testközelből megtapasztalni, hogy milyen alapos munkát végeznek nap mint nap.” – számolt be élményeiről az egyik kihívott, Seres Niki a különleges nap után.

Meglepetésvendég

Természetesen a Próbanap kampányra jellemző csavar most sem maradhatott el: a kihívottak között Seres Niki és Árvai Ábel junior szegmens menedzser mellett nem más, mint a Telenor Magyarország vezérigazgatója, Peter Gazik is kipróbálta call centeres képességeit.

“A Telenornál tudjuk, hogy az ügyfélcentrikusság nem állhat meg az üzletek és az ügyfélszolgálatunk szintjén – ez egy olyan érték, ami az összes kollégánk mindennapjait átszövi, így természetesen az enyémet is. Minden, amit és ahogyan csinálunk, az ügyfeleinkre vezethető vissza, hiszen maga a cég is miattuk, értük létezik.” – nyilatkozta Peter, miután sikeresen lebonyolította élete első videochates ügyféltanácsadását.

A kampány felületei és időzítése

A kampányvideó, illetve a kiegészítő teaser és behind the scenes tartalmak online organikusan és fizetetten a Telenor Karrier Facebook (https://www.facebook.com/watch/?v=191522059788461) és a Telenor Hungary LinkedIn (https://www.linkedin.com/posts/telenor-hungary_pr%C3%B3banap-a-szegedi-%C3%BCgyf%C3%A9lszolg%C3%A1latn%C3%A1l-activity-6877587500081152000-kM0K) oldalakon futottak. Emellett a Telenor Hungary TikTok csatornájára is kikerültek teaser, illetve behind the scenes tartalmak.

A Próbanap eredményei

Egy hónap alatt a kampányvideók mintegy 30 ezer emberhez juttatták el a Telenor #CustomerOriented értékét, ezzel több mint 600 olyan potenciális jelöltet értek el, akik a videók megtekintése után a vállalat karrieroldalát is felkeresték.

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.