Brandfizz

5 shortlistet 5 díjra váltott a Coca-Cola HBC és a KUKA Hungária az Employer Brand Management Awards-on!

A nemzetközi Employer Brand Management Awards (EBMA) szakmai versenyen kapott díjat két hazai munkáltató: a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. és a KUKA Hungária Kft. A két díjnyertes projekt nevező ügynöksége a Brandfizz Employer Branding Kft.

A 2024-es Employer Brand Management Awards-on ismerték el Európa azon munkáltatóit, amelyek kiemelkedő teljesítményt nyújtottak employer brand kommunikáció területén. A díjátadót immár kilencedik éve rendezik meg és évente több mint 20 kategóriában, több száz jelölés érkezik Európa minden szegletéből. A zsűrizési folyamatban employer brand és toborzási szakemberek vesznek részt olyan nagyvállalatoktól, mint a Jaguar Land Rover vagy a Microsoft. A zsűri az employer branding projektek kidolgozottságát, kreatív megoldásait, innovációját és eredményességét értékelte.

Az EBMA 2024-es díjátadó ünnepségére Londonban, a Kensington Royal Garden Hotelben került sor, ahonnan a Brandfizz és a Coca-Cola HBC Magyarország két ezüst, a KUKA Hungária pedig egy arany, egy ezüst és egy bronz minősítéssel térhetett haza.

Más országokból többek között az Adidas, az EY és a Tesco pályázata is díjazott lett, a magyarok pedig 5 shortlistelt projektből végül mind az 5 kategóriában hozhattak haza – egy arany, három ezüst és egy bronz – minősítést a szeptember 12-én megrendezett londoni gála keretében. “Az EBMA évről évre egyre nagyobb és ezáltal egyre magasabb a szakmai színvonal is. Nagy öröm számunkra, hogy idén a Brandfizz nagy magabiztossággal, 5 shortlisttel és mindkét nevezett ügyfelével képviseltette magát a döntőn.” mondták az EBMA szervezői.

KUKA Hungária és Brandfizz Employer Branding: díjazott és shortlistes kategóriák

Arany minősítés⭐ Best Brand Ambassador Programme

Ezüst minősítés⭐ Best Employer Brand Management from the Engineering and Manufacturing Sector

Bronz minősítés⭐ Best Employee Wellbeing Initiative

A KUKA Hungária 2in1 nagyköveti programja egyedülálló abban, hogy nemcsak a vállalati munkáltatói márka ismertségének növelését célozta, hanem a szervezetfejlesztési céljait is támogatta. A program első évében 270 új munkavállaló felvételét tette lehetővé, miközben az alkalmazottak körében az ajánlási hajlandóság 19%-kal nőtt. A program részeként a munkavállalói jólét támogatására is külön figyelmet fordítottak.

Coca-Cola HBC Magyarország és Brandfizz Employer Branding: díjazott és shortlistes kategóriák

Ezüst minősítés⭐ Best Localisation Programme

Ezüst minősítés⭐ Best Employer Brand Management az FMCG, Food and Beverage Sector

A Coca-Cola HBC Magyarország employer branding programjának célja az volt, hogy a globális munkáltatói márka értékígéretét (EVP) Magyarországra szabva hatékonyan kommunikálják a kékgalléros munkaerő felé, ezzel támogatva a toborzási folyamatokat. A lokalizált EVP és az ezzel összhangban lévő kommunikáció révén olyan online toborzási rendszert alakítottak ki, amely évente akár 60 nyitott pozíciót tud betölteni. Az FMCG szektorban is kiemelkedő projekt eredményesen építi és menedzseli munkáltatói márkát ezen a területen.

Zvezdovics Anita, Chief Fizz Offizzer (Brandfizz) és Szörcsök Szilvia, Chief Client Director (Brandfizz) a londoni EBMA díjátadón.

Zvezdovics Anita, a Brandfizz Employer Branding ügynökség társalapítója szerint: „Az EBMA nem csak az egyes díjazottak számára jelent elismerést, hanem az egész hazai munkáltatói márkaépítési szakma számára is meghatározó esemény. A Brandfizzben immár nyolc éve azon dolgozunk, hogy a legújabb employer branding trendeket és nemzetközi legjobb gyakorlatokat elsőként vezessük be és osszuk meg a szakmai közösséggel Magyarországon.”

“A KUKA Hungária csapatával három éve, a Coca-Cola HBC Magyarországgal pedig két éve működünk együtt szorosan munkáltatói márkáik fejlesztésén. Hatalmas öröm számunkra, hogy közös munkánk eredményeit nemzetközi szinten is elismerték. Ezek a díjak további motivációt adnak számunkra, hogy a jövőben is innovatív employer branding megoldásokkal tegyük még vonzóbbá a hazai munkahelyeket mind a meglévő, mind a leendő munkavállalóik számára.” nyilatkozta Szörcsök Szilvia, a Brandfizz Employer Branding ügynökség Chief Client Directora, a projektek szakmai vezetője.

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.