Együttműködésbe kezdett az ALDI a Brandfizz-zel

Az eredeti cikk a Kreatív oldalán jelent meg.

Az ALDI Magyarország Bt. 2024 nyarától a Brandfizz Employer Branding Kft.-re bízza karrier témájú online felületeinek (Facebook, LinkedIn) tartalomgyártását, valamint kampány- és hirdetéskezelését, ezzel is még inkább erősítve munkáltatói márkáját és online jelenlétét.

Magyarország meghatározó kiskereskedelmi üzletlánca, az ALDI a jövőben tovább szeretné bővíteni online toborzási aktivitásait, ezért ügynökségi tendert írt ki, amit a Brandfizz nyert el. A pályázat során az ALDI olyan partnert keresett, amely átfogó tapasztalattal rendelkezik a toborzási kommunikáció terén, beleértve a kutatás, stratégiaalkotás és kivitelezés területeit is. A diszkontlánc célja, hogy kreatív megoldásokkal és innovatív stratégiával tűnjön ki a tehetségekért folytatott versenyben, növelve láthatóságát a munkaerőpiacon.

Az kiskereskedelmi vállalat különösen fontosnak tartja, hogy külső kommunikációja mindenki számára közérthető és befogadható legyen, minőségi és változatos tartalmak keretében jelenjen meg a cég leendő munkavállalói számára. A saját online toborzási csatornái fejlesztésével azt szeretné elérni, hogy munkáltatói márkája tovább erősödjön, online jelenléte intenzívebbé váljon, és a nyitott pozíciók betöltése hatékonyabbá legyen.

A 2024. nyarán zárult pályázatot a Brandfizz ügynökség nyerte, az együttműködés augusztusban kezdetét is vette.

Tóth Gergely az ALDI Magyarország HR igazgatója elmondta: „Az ALDI számára kulcsfontosságú, hogy folyamatosan fejlődjünk és lépést tartsunk a munkaerőpiac változásaival. Célunk, hogy munkáltatói márkánk tovább erősödjön, és a tehetséges jelöltek számára még vonzóbbá váljunk. Ennek érdekében elengedhetetlen, hogy online jelenlétünket hatékonyan fejlesszük, és olyan stratégiai megoldásokat alkalmazzunk, amelyek mérhető és kimutatható eredményeket hoznak a toborzásban. Bízunk abban, hogy az új együttműködés révén még közelebb kerülünk céljaink eléréséhez.”

Szörcsök Szilvia, a Brandfizz Chief Client Directora így nyilatkozott: “Izgalmas kihívás elé állított minket az ALDI, ahol egyszerre kellett megfelelnünk a márka előírásainak, miközben innovatív megoldásokkal és globális trendekkel alakítottunk ki új irányvonalat. Együttműködésünk alapja a valós idejű adatalapú döntéshozás lesz, hogy kampányaink valódi mérhető eredményeket hozzanak az ALDI toborzási csapatának.“

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.