Az eredeti cikk a Kreatív oldalán jelent meg.
Az ALDI Magyarország Bt. 2024 nyarától a Brandfizz Employer Branding Kft.-re bízza karrier témájú online felületeinek (Facebook, LinkedIn) tartalomgyártását, valamint kampány- és hirdetéskezelését, ezzel is még inkább erősítve munkáltatói márkáját és online jelenlétét.
Magyarország meghatározó kiskereskedelmi üzletlánca, az ALDI a jövőben tovább szeretné bővíteni online toborzási aktivitásait, ezért ügynökségi tendert írt ki, amit a Brandfizz nyert el. A pályázat során az ALDI olyan partnert keresett, amely átfogó tapasztalattal rendelkezik a toborzási kommunikáció terén, beleértve a kutatás, stratégiaalkotás és kivitelezés területeit is. A diszkontlánc célja, hogy kreatív megoldásokkal és innovatív stratégiával tűnjön ki a tehetségekért folytatott versenyben, növelve láthatóságát a munkaerőpiacon.
Az kiskereskedelmi vállalat különösen fontosnak tartja, hogy külső kommunikációja mindenki számára közérthető és befogadható legyen, minőségi és változatos tartalmak keretében jelenjen meg a cég leendő munkavállalói számára. A saját online toborzási csatornái fejlesztésével azt szeretné elérni, hogy munkáltatói márkája tovább erősödjön, online jelenléte intenzívebbé váljon, és a nyitott pozíciók betöltése hatékonyabbá legyen.
A 2024. nyarán zárult pályázatot a Brandfizz ügynökség nyerte, az együttműködés augusztusban kezdetét is vette.
Tóth Gergely az ALDI Magyarország HR igazgatója elmondta: „Az ALDI számára kulcsfontosságú, hogy folyamatosan fejlődjünk és lépést tartsunk a munkaerőpiac változásaival. Célunk, hogy munkáltatói márkánk tovább erősödjön, és a tehetséges jelöltek számára még vonzóbbá váljunk. Ennek érdekében elengedhetetlen, hogy online jelenlétünket hatékonyan fejlesszük, és olyan stratégiai megoldásokat alkalmazzunk, amelyek mérhető és kimutatható eredményeket hoznak a toborzásban. Bízunk abban, hogy az új együttműködés révén még közelebb kerülünk céljaink eléréséhez.”
Szörcsök Szilvia, a Brandfizz Chief Client Directora így nyilatkozott: “Izgalmas kihívás elé állított minket az ALDI, ahol egyszerre kellett megfelelnünk a márka előírásainak, miközben innovatív megoldásokkal és globális trendekkel alakítottunk ki új irányvonalat. Együttműködésünk alapja a valós idejű adatalapú döntéshozás lesz, hogy kampányaink valódi mérhető eredményeket hozzanak az ALDI toborzási csapatának.“