Coca-Cola HBC Magyarország
Gyártás, logisztika
Kék-galléros raktári dolgozók és operátorok
Dunaharaszti
3 hónap
Online jelöltélmény, közösségi média, karrieroldal
Te vagy a titkos összetevő!
A világ második legnagyobb Coca-Cola termékpalackozója és Európa legnagyobb palackozója. 3 kontinensen, 29 országban, összesen 51 palackozó üzemben működik, több mint 700 millió fogyasztót szolgál ki évente.
Évente több mint 60 nyitott pozíció vár betöltése a Coca-Cola HBC Magyarország termelés és logisztika területén.
Az első három hónap alatt célunk volt, hogy lokalizáljuk a globális értéküzenetet (EVP-t) és releváns, lokális munkavállalói élményekkel, sztorikkal töltsük fel. Mindezt azért, hogy létrehozzunk egy fenntarthatóan működő közösségi média és karrieroldal toborzási rendszert, amely évente képes betölteni a 60 nyitott termelési és logisztikai pozíciót. A projekt eredményeképpen mára heti 30 jelöltet szállít a rendszer.
✓ Kék-galléros célcsoport igényeinek felmérése
✓ Marketfizz adatalapú munkáltatói márka versenytárs elemzés
✓ Belső munkavállalói élmény fókuszcsoportok 15 kékgalléros munkavállalóval
✓ Globális Coca-Cola HBC EVP irányelvek és üzenetek
✓ Közösségi média kommunikációs keretrendszer kialakítása
✓ Helyi nagyköveti közösség elindítása
✓ Nagyköveti képzés
✓
Fotózás és videózás
✓ Videó alapú álláshirdetések szöveges alapú hirdetések helyett
✓ Karrieroldal, amely kifejezetten a kékgalléros célcsoportra van szabva, hogy maximalizálja a jelölt konverziók arányát
✓ UTM címkés linkek, Google Analytics 4, Pixelek bekötése
✓+80,3%-os növekedés a közösségi média elérésében 12 hét alatt az előző évhez képest.
✓Megdupláztuk a karrieroldal megtekintésének korábbi rekordját.
✓ +57,1%-os növekedés a karrieroldal forgalmában saját közösségi média forrásokból.
✓ Mára heti 30 jelöltet tudunk szállítani az optimalizált kampány eredményeképp.
✓ +25%-os növekedés a karrieroldalról felvett munkavállalók arányában.
✓ 4x-es megtérülés (ROI) a befektetett média költségeken.
✓ Mára egy jelölt költsége annyi, mint egy 2,25 literes Coca-Cola ára a boltban.
🥈 Ezüst minősítés: Coca-Cola HBC Magyarország – Best Localisation Programme
🥈 Ezüst minősítés: Coca-Cola HBC Magyarország – Best Employer Brand Management az FMCG, Food and Beverage Sector
„Egy jó employer branding aktivitásnak sosem szabad csak egy célt szolgálnia. Az operátor és technikus célcsoport megszólítására egy olyan komplex programot építettünk fel, amely több célt szolgált: nemcsak 60 operátor felvételét, hanem a vállalat gyártó cégként való pozicionálását is segítette Magyarországon.”
– Varga Bettina (Coca-Cola HBC Magyarország Employer Brand & Culture Programs Manager)
növekedés a közösségi média elérésében
növekedés a karrieroldal forgalmában saját közösségi média forrásokból
megtérülés (ROI) a befektetett média költségeken
növekedés a karrieroldalról felvett munkavállalók arányában.
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."
Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.