Coca-Cola HBC Magyarország

A közösségi média és karrieroldal titkos összetevői: Hogyan tettük vonzóbbá a Coca-Cola HBC Magyarország kékgalléros pozícióit

  • Partner:

    Coca-Cola HBC Magyarország

  • Szektor:

    Gyártás, logisztika

  • Toborzási célcsoport:

    Kék-galléros raktári dolgozók és operátorok

  • Lokáció:

    Dunaharaszti

  • Projekt kezdeti időtartama:

    3 hónap

  • Fejlesztett élménypontok:

    Online jelöltélmény, közösségi média, karrieroldal

  • EVP szlogen:

    Te vagy a titkos összetevő!

  • A Coca-Cola HBC-ről:

    A világ második legnagyobb Coca-Cola termékpalackozója és Európa legnagyobb palackozója. 3 kontinensen, 29 országban, összesen 51 palackozó üzemben működik, több mint 700 millió fogyasztót szolgál ki évente.

  • Üzleti igény

    Évente több mint 60 nyitott pozíció vár betöltése a Coca-Cola HBC Magyarország termelés és logisztika területén.

  • Megoldás

    Az első három hónap alatt célunk volt, hogy lokalizáljuk a globális értéküzenetet (EVP-t) és releváns, lokális munkavállalói élményekkel, sztorikkal töltsük fel. Mindezt azért, hogy létrehozzunk egy fenntarthatóan működő közösségi média és karrieroldal toborzási rendszert, amely évente képes betölteni a 60 nyitott termelési és logisztikai pozíciót. A projekt eredményeképpen mára heti 30 jelöltet szállít a rendszer.

  • Eszközök

    ✓ Kék-galléros célcsoport igényeinek felmérése
    ✓ Marketfizz adatalapú munkáltatói márka versenytárs elemzés
    ✓ Belső munkavállalói élmény fókuszcsoportok 15 kékgalléros munkavállalóval
    ✓ Globális Coca-Cola HBC EVP irányelvek és üzenetek
    ✓ Közösségi média kommunikációs keretrendszer kialakítása
    ✓ Helyi nagyköveti közösség elindítása
    ✓ Nagyköveti képzés
    ✓ Fotózás és videózás
    ✓ Videó alapú álláshirdetések szöveges alapú hirdetések helyett
    ✓ Karrieroldal, amely kifejezetten a kékgalléros célcsoportra van szabva, hogy maximalizálja a jelölt konverziók arányát
    ✓ UTM címkés linkek, Google Analytics 4, Pixelek bekötése

  • Eredmény:

    ✓+80,3%-os növekedés a közösségi média elérésében 12 hét alatt az előző évhez képest.
    ✓Megdupláztuk a karrieroldal megtekintésének korábbi rekordját.
    ✓ +57,1%-os növekedés a karrieroldal forgalmában saját közösségi média forrásokból.
    ✓ Mára heti 30 jelöltet tudunk szállítani az optimalizált kampány eredményeképp.
    ✓ +25%-os növekedés a karrieroldalról felvett munkavállalók arányában.
    ✓ 4x-es megtérülés (ROI) a befektetett média költségeken.
    ✓ Mára egy jelölt költsége annyi, mint egy 2,25 literes Coca-Cola ára a boltban.

  • Elnyert díjak:


    🥈 Ezüst minősítés: Coca-Cola HBC Magyarország – Best Localisation Programme

    🥈 Ezüst minősítés: Coca-Cola HBC Magyarország – Best Employer Brand Management az FMCG, Food and Beverage Sector

„Egy jó employer branding aktivitásnak sosem szabad csak egy célt szolgálnia. Az operátor és technikus célcsoport megszólítására egy olyan komplex programot építettünk fel, amely több célt szolgált: nemcsak 60 operátor felvételét, hanem a vállalat gyártó cégként való pozicionálását is segítette Magyarországon.”
– Varga Bettina (Coca-Cola HBC Magyarország Employer Brand & Culture Programs Manager)

Employer Brand Management Awards díjátadó 2024

Eredmények

  • +80,3%-os

    növekedés a közösségi média elérésében

  • +57,1%-os

    növekedés a karrieroldal forgalmában saját közösségi média forrásokból

  • 4x-es

    megtérülés (ROI) a befektetett média költségeken

  • +25%-os

    növekedés a karrieroldalról felvett munkavállalók arányában.

Foglalj időpontot

Brandfizz iroda
  • Foglalj időpontot

    "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.