Integrált Employer Branding Stratégia
Az Integrált Employer Branding Stratégia alkotás során az Employer Branding üzleti igényből kiindulva feltérképezzük az üzleti célokat és elvárásokat a vezetők bevonásával, majd memetikai Employer Brand diagnózist végzünk a munkáltatói érték ígéret csomag meghatározása érdekében. Gondolati géneket felszínre hozó kutatásunk a saját és a versenytársi környezet megítéléséhez és a célcsoport megértéséhez segít hozzá. Ezt követően a vezetőséggel közös értésben fogalmazzuk meg a lokálisan releváns, versenytársakhoz képest megkülönböztető és a célcsoport számára nem csak vonzó, de egyben hiteles munkáltatói értékcsomagot (employer value proposition – EVP). Ezt követi a megtervezett EVP életre keltésére, fenntartására és fejlesztésére vonatkozó Kreatív Employer Branding Stratégiai Tervezés, amikor minden munkavállalói élménypontba az érintettekkel közösen, az EVP-t erősítő Employer Branding eszközöket építünk be, amikkel az egész életciklust fejlesztjük a három alap cél: bevonzás, elkötelezés és megtartás hatékonyságának érdekében, üzleti eredményességi mérőszámok alapján. A Kivitelezési, - Büdzsé, - & Erőforrás terv készítésekor az Employer Branding stratégiába ágyazott eszközökhöz riportstruktúrát rendelünk, monitorozva az Employer Branding akciók megtérülését az üzleti igények ismeretében. Tesszük ezt a szervezeten belüli érintettek bevonásával, akiknek nemcsak feladata, de addigra célja is lesz az erős munkáltatói márka a cég üzleti működésének érdekében. Az ezt követő fázisok a kialakított, 6 hónapnál rövidebb időszakra vonatkozó stratégia magvalósítására és további, középtávú célokat támogató tervezésre vonatkoznak.





üzleti igény diagnózis
vezetők elkötelezése Employer Branding stratégia alkotásra, változás management terv, üzleti célokat támogató Employer Branding eredményességi mérőszámok
vezetők elkötelezése Employer Branding stratégia alkotásra, változás management terv, üzleti célokat támogató Employer Branding eredményességi mérőszámok
Memetikai Employer Brand Diagnózis
memetkai kvalitatív és kvantitatív kutatási riport, EVP-alkotásra és Employer Branding stratégiai irányokra vonatkozó konklúziók
memetkai kvalitatív és kvantitatív kutatási riport, EVP-alkotásra és Employer Branding stratégiai irányokra vonatkozó konklúziók
Employer Value Proposition (EVP) tervezés
szervezeten belül releváns, versenytársakhoz képest megkülönböztető és célcsoport számára vonzó & hiteles munkáltatói érték ígéret csomag, EVP kézikönyv
szervezeten belül releváns, versenytársakhoz képest megkülönböztető és célcsoport számára vonzó & hiteles munkáltatói érték ígéret csomag, EVP kézikönyv
Integrált Employer Branding Stratégiai tervezés
munkavállalói élmény ciklusba ágyazott ‹6 hó időszakra vonatkozó Employer Branding terv és taktikai eszköztár
munkavállalói élmény ciklusba ágyazott ‹6 hó időszakra vonatkozó Employer Branding terv és taktikai eszköztár
Kivitelezési, -büdzsé & erőforrás terv
Employer Branding terv akcióihoz kapcsolt, az eredményességi mérőszámokkal összehangolt riport struktúra, kivitelezés előkészítéséhez projekt management támogatás
Employer Branding terv akcióihoz kapcsolt, az eredményességi mérőszámokkal összehangolt riport struktúra, kivitelezés előkészítéséhez projekt management támogatás
‘Quick Win’ Employer Brand Management
rövid távú eredményeket hozó Employer Branding akciók kivitelezése
rövid távú eredményeket hozó Employer Branding akciók kivitelezése
Social Employer Brand Management
célcsoport specifikus, EVP-hezés Employer Branding stratégiába integrált tartalom terv, megjelenési és kivitelezési eszköz csomag
célcsoport specifikus, EVP-hezés Employer Branding stratégiába integrált tartalom terv, megjelenési és kivitelezési eszköz csomag
Integrált Employer Brand Management
‹6 hó időszakra vonatkozó, toborzási, elkötelezési és megtartási célokat támogató Employer Branding stratégiai terv kivitelezési projekt management
‹6 hó időszakra vonatkozó, toborzási, elkötelezési és megtartási célokat támogató Employer Branding stratégiai terv kivitelezési projekt management
Belső Employer Brand Management
›6 hó időszakra vonatkozó, elkötelezési és megtartási célokat támogató Employer Branding stratégia kialakítása, kivitelezési projekt management támogatás
›6 hó időszakra vonatkozó, elkötelezési és megtartási célokat támogató Employer Branding stratégia kialakítása, kivitelezési projekt management támogatás
Külső Employer Brand Management
›6 hó időszakra vonatkozó, toborzási célokat támogató Employer Branding stratégiai kialakítása, kivitelezési projekt management
›6 hó időszakra vonatkozó, toborzási célokat támogató Employer Branding stratégiai kialakítása, kivitelezési projekt management
Keltsd életre!
Quick winek, Mérhető Employer Branding eredmények

1Üzleti és HR stratégia felmérés, vezetői elkötelezés, Employer Branding eredményességi mérőszám rendszer felállítása (KPI struktúra), ROI alapok



Social employer branding
Munkáltatói videó, videó álláshirdetés
Kreatív álláshirdetés & toborzási kampány
OnCampus aktiváció
Állásbörze & rendezvény branding
Brand ambassador program
Gamification alapú külső és belső aktiváció
Szakmai meetup, szponzoráció
Belső munkavállalói kommunikáció
Iroda branding
Munkavállalói események
Karrier oldal
Employee Experience Lifecycle
Munkavállalói élményciklus fejlesztés
Az, hogy a potenciális vagy meglévő munkavállaló mit gondol, hall és oszt meg a cégről, mint munkahelyről, hatalmas jelentőséggel bír manapság.
A Brandfizzben minden nap megkérdőjelezzük, hogy a cégek problémái a munkaerőhiányból fakadnak. A munkahelyek versenyképességének kulcsa a megváltozott munkaerő piaci körülményekhez való rugalmas alkalmazkodó képesség: a megkülönböztető munkáltatói értékígéret és munkavállalói élmény csomag meghatározása és vonzóvá tétele a célcsoport számára. Mindezt üzletileg eredményes, fenntartható módon.
Ennek megvalósításához munkavállalói élmény ciklus fejlesztésén alapuló Integrált Employer Branding Stratégiát építünk és Mérhető Employer Branding Kivitelezésben nyújtunk támogatást.
A Brandfizzben minden nap megkérdőjelezzük, hogy a cégek problémái a munkaerőhiányból fakadnak. A munkahelyek versenyképességének kulcsa a megváltozott munkaerő piaci körülményekhez való rugalmas alkalmazkodó képesség: a megkülönböztető munkáltatói értékígéret és munkavállalói élmény csomag meghatározása és vonzóvá tétele a célcsoport számára. Mindezt üzletileg eredményes, fenntartható módon.
Ennek megvalósításához munkavállalói élmény ciklus fejlesztésén alapuló Integrált Employer Branding Stratégiát építünk és Mérhető Employer Branding Kivitelezésben nyújtunk támogatást.

3 egyszerű cél 1 komplex rendszer
A munkavállalói élményciklus minden pontjában integrált
Toborzás
Kiválasztás
Beléptetés, Betanítás
Elkötelezés
Megtartás
Kilépés
Szeretnél kitűnni a tömegből és a cég számára megfelelő mennyiségű és minőségű tehetség érdeklődését hatékonyabban felkelteni? Megtaláljuk milyen csatornákon és milyen eszközökkel érhetsz el eredményeket, és azokat hogyan mérheted! Abban is segítünk, hogy üzleti eredmények mentén indulj, mérjük, hova jutottál, és mi a megtérülés valamint az ennek fényében meghatározott következő cél.
Az employer branding eszközeivel jobban menne az elkötelezés? A munkavállalói élmény ciklus élménypontjaiba integrált employer brand ötletekkel segítünk az elkötelezésben. Munkáltatói márkád elég meggyőzővé tesszük ahhoz, hogy a megfelelő jelölt ne csupán kimondja az IGEN-t, de lojális munkatárssá is váljon. Mindezt segítjük, hogy bizonyítottan elérd a kapcsolódó mérőszámok alapján.
Az employer branding eszközeivel jobban menne a megtartás? Sorra veszünk mindent: az első munkanaptól, a teljes karrier úton, irodai hangulaton és környezeten át, a tréningeken, céges eseményeken és csapatépítőkön keresztül a vezetőkkel való kapcsolat, teljesítmenyértékelések és előléptetésekig. Megmutatjuk, hogy a szervezeti élmény és az ehhez kapcsolt erős munkáltatói márka motiválja az értékes munkaerőt, és azt is, mik ennek számodra az indikátorai.





Az EVP tehát az alap, amire az employer branding eszközeit, ötleteit, csatornáit életre hívva építkezhetünk. Az employer branding eszközeivel az EVP-t fordítjuk le kreatív üzenet struktúrává, vizuális megjelenésekké, üzenet csomagokká és akciókká mindvégig erősítve azt. Ezeket az egész munkavállalói életciklus folyamatba integráljuk, ami ott kezdődik, hogy valaki először hall a cégről és azután is tart, ha valaki felmondott és elment a cégtől.
