World Employer Branding Day 2018 Ajánló

Brandfizz-World-Employer-Branding-Day-2018

A Brandfizz Platinum Country Partnerként 2018-ban ismét együttműködik az Employer Branding International-lel.

Budapest után egy közeli helyszínre, Prágába hozzuk a világ legnagyobb munkáltatói márka eseményét, a World Employer Branding Day 25-27 April 2018 | Prague rendezvényt.

Regisztrálj 100+100 € Brandfizz+Early bird kedvezményért január 31-ig! ››› http://bit.ly/brandfizz_webd

A három eseményekkel teli napon a munkáltatói márkaépítés legjelentősebb nemzetközi szaktekintélyei fognak előadni, olyan ismert cégektől, mint a Google, Adidas, SAP, Accenture és a LinkedIn. Az előadások gyakorlati példákon keresztül mutatják be, a világ vezető cégeinek munkáltatói márka építési stratégiáját.

UnitedHealth Group (#6 helyezett a Fortune 500 listán)

Az UnitedHealth Group prezentációjából kiderül:

  • Hogy használja az UnitedHealth Group a “Tehetség hangja” stratégiáját, hogy a jelöltek és az alkalmazottak véleményén keresztül priorizálja a munkafolyamatait?
  • Milyen mérőszámok számítanak leginkább, hogy fókuszba kerüljön a munkáltatói márkaépítés pozitív hatása a befektetések megtérülésére és az üzletre?

Google (az utóbbi 6 évben folyamatosan elnyeri a legjobb munkahely kategóriát a Fortune besorolásában)

A Google előadásában szó lesz róla, hogy:

  • Milyen stratégiával éri el a Google az évi több mint 3 millió jelentkezőt az álláshirdetéseire?
  • Hogy biztosít a Google hírnevéhez és a piaci elvárásokhoz méltó jelölt élményeket?
  • Mik azok a kulcs elemek a Google munkáltatóimárkaépítési rendszerében, ahová leginkább fókuszálja az erőforrásait?
  • Milyen tervei vannak a Google-nek a jövőben a munkáltatói márkaépítés kapcsán?

Adidas

2020-ra a munkahelyek teljes átalakuláson mennek majd át, ami újfajta megközelítést, új üzleti modelleket és innovatív munkáltatói márkaépítési stratégiát igényel. Az Adidas előadói elmondják, hogy készül a cég ezekre a változásokra, hogy használja a digitalizáció és analitika eszköztárát, hogy személyesebb legyen a jelöltekkel és munkavállalókkal való kommunikációja.

SAP (2017-ben közel 100 díjat nyertek munkáltatói márkaépítés témában)

Az SAP igazán egyedi a piacon, létrehozták a saját kreatív ügynökségüket, saját közösségi média szakértőket, adatelemzőket, videó szerkesztőket, rendezvényszervezőket alkalmaznak, és még saját képregény rajzolójuk is van. Így nagyon gyorsan tudnak reagálni az üzleti változásokra és a munkáltatói márkaépítési kampányaikat is rugalmasan tudják kezelni.

Előadásukon kiderül, hogy csökkentették költségeiket a befektetési megtérülés növelése mellett és hogy biztosítják a stratégiájuk alapját az adatvezérelt eredmények, illetve hogy használják a játékosítást a közösségi médában és milyen stratégiával vitték sikerre a „Perfect Match” Facebook applikációjukat.

Salesforce (Fortune #1 a világ legjobb munkahelye besorolás)

A Salesforce nem mindennapi eredményekkel büszkélkedhet. A cég amellett, hogy #1 a Fortune világ legjobb munkahelyei listáján, szintén #1 helyezést szerzett a Forbes a világ leginnovatívabb cégei listáján és #1 a People magazin „Companies that Care” besorolásában is.

A Salesforce előadásából kiderül, milyen vízióval és stratégiával érik el az alkalmazottak bevonódását a teljes alkalmazási cikluson keresztül. Megosztják velünk azt az 5 módszert, amivel igazi elkötelezettséget tudnak kiépíteni.

LinkedIn

Az üzeneteket egyre nehezebb átadni a fokozódó média zaj miatt. A LinkedIn abban hisz, hogy az új körülmények között a toborzás stratégiája az adatvezérelt információgyűjtésre épülhet. Ez a „tehetség intelligencia” ötlet alapja, aminek segítségével új módon lehet adatokat gyűjteni, hogy a versenyelőnyöket tartalmazva újra épülhessen a felvételi folyamat akár minden lépése.

Brett Minchington (Chairman & CEO – Employer Brand International)

Miközben a munkáltatói márkaépítés fontosságát egyre több cég felismeri, addig hiány van az ezzel foglalkozó szakemberekből. A következő 3-5 évben nagyobb növekedésre lehet számítani a munkáltatói márka vezetői pozíciók számában, mint az előző 20 évben.

Brett Minchington a prezentációjában áttekintést biztosít a globális munkáltatói márkaépítés piacról és rámutat, milyen lehetőségek várnak a vezetőkre, cégekre és ügynökségekre ezen a területen.

Többek között megmutatja mi az a Nr. 1 gyakorlat, ami működik és azt is, ami mindennél jobban félreviheti (és félre is viszi) a munkáltatói márkaépítés stratégiánkat.

Találkozunk Prágában április 25-27-én az év legnagyobb munkáltatói márka eseményén!

Regisztrálj 100+100 € Brandfizz+Early bird kedvezményért január 31-ig! ››› http://bit.ly/brandfizz_webd

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz
Brandfizz képzés

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista
Brandfizz képzés
Brandfizz képzés

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz
Brandfizz képzés

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist
Brandfizz képzés
Brandfizz képzés

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz
Brandfizz képzés

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
Brandfizz képzés
Brandfizz képzés

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.