A Brandfizz Platinum Country Partnerként 2018-ban ismét együttműködik az Employer Branding International-lel.
Budapest után egy közeli helyszínre, Prágába hozzuk a világ legnagyobb munkáltatói márka eseményét, a World Employer Branding Day 25-27 April 2018 | Prague rendezvényt.
Regisztrálj 100+100 € Brandfizz+Early bird kedvezményért január 31-ig! ››› http://bit.ly/brandfizz_webd
A három eseményekkel teli napon a munkáltatói márkaépítés legjelentősebb nemzetközi szaktekintélyei fognak előadni, olyan ismert cégektől, mint a Google, Adidas, SAP, Accenture és a LinkedIn. Az előadások gyakorlati példákon keresztül mutatják be, a világ vezető cégeinek munkáltatói márka építési stratégiáját.
UnitedHealth Group (#6 helyezett a Fortune 500 listán)
Az UnitedHealth Group prezentációjából kiderül:
- Hogy használja az UnitedHealth Group a “Tehetség hangja” stratégiáját, hogy a jelöltek és az alkalmazottak véleményén keresztül priorizálja a munkafolyamatait?
- Milyen mérőszámok számítanak leginkább, hogy fókuszba kerüljön a munkáltatói márkaépítés pozitív hatása a befektetések megtérülésére és az üzletre?
Google (az utóbbi 6 évben folyamatosan elnyeri a legjobb munkahely kategóriát a Fortune besorolásában)
A Google előadásában szó lesz róla, hogy:
- Milyen stratégiával éri el a Google az évi több mint 3 millió jelentkezőt az álláshirdetéseire?
- Hogy biztosít a Google hírnevéhez és a piaci elvárásokhoz méltó jelölt élményeket?
- Mik azok a kulcs elemek a Google munkáltatóimárkaépítési rendszerében, ahová leginkább fókuszálja az erőforrásait?
- Milyen tervei vannak a Google-nek a jövőben a munkáltatói márkaépítés kapcsán?
Adidas
2020-ra a munkahelyek teljes átalakuláson mennek majd át, ami újfajta megközelítést, új üzleti modelleket és innovatív munkáltatói márkaépítési stratégiát igényel. Az Adidas előadói elmondják, hogy készül a cég ezekre a változásokra, hogy használja a digitalizáció és analitika eszköztárát, hogy személyesebb legyen a jelöltekkel és munkavállalókkal való kommunikációja.
SAP (2017-ben közel 100 díjat nyertek munkáltatói márkaépítés témában)
Az SAP igazán egyedi a piacon, létrehozták a saját kreatív ügynökségüket, saját közösségi média szakértőket, adatelemzőket, videó szerkesztőket, rendezvényszervezőket alkalmaznak, és még saját képregény rajzolójuk is van. Így nagyon gyorsan tudnak reagálni az üzleti változásokra és a munkáltatói márkaépítési kampányaikat is rugalmasan tudják kezelni.
Előadásukon kiderül, hogy csökkentették költségeiket a befektetési megtérülés növelése mellett és hogy biztosítják a stratégiájuk alapját az adatvezérelt eredmények, illetve hogy használják a játékosítást a közösségi médában és milyen stratégiával vitték sikerre a „Perfect Match” Facebook applikációjukat.
Salesforce (Fortune #1 a világ legjobb munkahelye besorolás)
A Salesforce nem mindennapi eredményekkel büszkélkedhet. A cég amellett, hogy #1 a Fortune világ legjobb munkahelyei listáján, szintén #1 helyezést szerzett a Forbes a világ leginnovatívabb cégei listáján és #1 a People magazin „Companies that Care” besorolásában is.
A Salesforce előadásából kiderül, milyen vízióval és stratégiával érik el az alkalmazottak bevonódását a teljes alkalmazási cikluson keresztül. Megosztják velünk azt az 5 módszert, amivel igazi elkötelezettséget tudnak kiépíteni.
Az üzeneteket egyre nehezebb átadni a fokozódó média zaj miatt. A LinkedIn abban hisz, hogy az új körülmények között a toborzás stratégiája az adatvezérelt információgyűjtésre épülhet. Ez a „tehetség intelligencia” ötlet alapja, aminek segítségével új módon lehet adatokat gyűjteni, hogy a versenyelőnyöket tartalmazva újra épülhessen a felvételi folyamat akár minden lépése.
Brett Minchington (Chairman & CEO – Employer Brand International)
Miközben a munkáltatói márkaépítés fontosságát egyre több cég felismeri, addig hiány van az ezzel foglalkozó szakemberekből. A következő 3-5 évben nagyobb növekedésre lehet számítani a munkáltatói márka vezetői pozíciók számában, mint az előző 20 évben.
Brett Minchington a prezentációjában áttekintést biztosít a globális munkáltatói márkaépítés piacról és rámutat, milyen lehetőségek várnak a vezetőkre, cégekre és ügynökségekre ezen a területen.
Többek között megmutatja mi az a Nr. 1 gyakorlat, ami működik és azt is, ami mindennél jobban félreviheti (és félre is viszi) a munkáltatói márkaépítés stratégiánkat.
Regisztrálj 100+100 € Brandfizz+Early bird kedvezményért január 31-ig! ››› http://bit.ly/brandfizz_webd