Hogyan lehet hibrid módon életre kelteni a vállalati értékkommunikáció megoldásait? Nézd meg videóban Zvezdovics Anita (Brandfizz) és Müller Diána (Telenor) HR Festen készült riportját!
A videóban a Telenor „Our nature connect us” értékeknek a szervezeti bevezetéséről tudhattok meg többet, és arról, hogyan keltek életre az értékek és hogyan valósult meg a hatékony értékkommunikáció a cégnél.
Ha Employer Branding, akkor #TEAMBRANDFIZZ!
Ha szeretnél jobban elmélyülni a témában és gyakorlati tudást szerezni, jelentkezz Employer Brand Akadémia képzésünkre!
Az Employer Brand Akadémia szakmai tartalmáért Zvezdovics Anita és Horváth Ádám, a Brandfizz Employer Branding alapítói felelnek. A páros tagjai Magyarország legkeresettebb employer branding előadói, szakmai cikkek népszerű szerzői. Az első hazai szakemberek, akik munkáját nemzetközi szinten is jegyzik, elismerik és díjazzák. Ádám és Anita az Európai Employer Brand Szövetség (EAEBA) elnökségében is képviselik a hazai munkáltatói márka szakmát.
Kettejük két évtizedes munkáltatói márka tapasztalatát és pezsgő energiáit felhasználva, megszerzett tudásodat azonnal alkalmazni tudod toborzási hatékonyság növeléshez és a kollégák megtartásához.
Anitától és Ádámtól azt a gondolkodást tanulhatod el, ami a World Employer Branding Day színpadáig repítette őket 2017-ben és 2018-ban is.
Meghívott vendégeik segítségével számos iparágból gyűjthetsz friss ötleteket, működő megoldásokat, amiket akár másnap ki is próbálhatsz.
Még többet szeretnél tudni az employer branding témaköréről? Olvasd el szakmai cikkeinket, vagy nézd meg videóinkat Youtube csatornánkon!