Stand-By-Me Díj

2017.03.08.

Időtartam
10:00-17:00h

A zsűri felkeresi a HVG Állásbörze standokat, ahol a szempontrendszer alapján értékelni fogja a példaértékű munkáltatói megjelenést egyidőben felkutatva a felelős szakembereket.

A díjkiosztó gála március 8.—án este 8 órakor kerül megrendezésre, ahol a HVG HR Center, a Brandfizz & Brett Minchington, a világ legelismertebb employer branding szakembere, adják át a díjat.

Díjazzuk az employer brand tudatosságot a HVG Állásbörzén!

Az állásbörze megjelenés komoly szervezést, erőforrást és előkészületeket igényel a cégek részéről. Szeretnénk elismerni azokat a vállalati szakembereket, akik a példaértékű munkáltatói megjelenést megalkották a HVG Állásbörzén.

Nyeremény
Belépőjegy 655 Euro értékben – World Employer Branding Day 2017 Budapest, 2017 Április 27-28.

Annak a céges szakembernek ítéljük oda, aki a legtöbbet tette a vállalati standjának munkáltatói megjelenéséért a HVG Állásbörzén.

STAND BY ME díj elbírálási szempontok
Integrált Employer Branding Megjelenés – A vállalati és employer brand kapcsolata, munkáltatói érték igéretek megjelenítése, innovatív és célcsoportspecifikus kommunikáció szegmentált üzenetekkel, jelölt élmény központúság és a munkáltatói brand ambasszadarok felkészültsége.

Mérhető Eredmények – Call To Action vezérelt munkáltatói megjelenés, eredmény központú állásbörze aktiváció, transzferfelületek minősége, offline megjelenés összekötése az online felületekkel.

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.