Personal Hungary 2018

2018.11.07-08.

Jelentkezem

Helyszín
Budapest, Millenáris “B” épület, 2. ker. Kis Rókus u. 16-20.

Anita előadásai:
-11.07. 09.30-10.00 Az Employer Branding jövője: 3 munkáltatói márka trend amire érdemes odafigyelni.
-11.07. 11:00-11:30 Employer Value Proposition az IT szektorban: identitás vagy szlogen?
-11.07. 15.30-16.00 Employer Brand Expertek bevetésen
-11.08. 09:30-10:00 Employee experience fejlesztése, avagy a megtartás az új toborzás.
-11.08. 13:15-13:45 Miben különbözik a kék galléros és a fehérgalléros employer branding?

Ádám előadása:
-11.08. 12:30-13:00 EVP storytelling az Employer Branding alapköve.
Szilvia előadásai:
-11.07. 10.15-10.45 Integrált Employer Branding Stratégia élesben
-11.07. 13.15-13.45 Legjobb gyakorlat karrier oldal fejlesztéshez. Az online jelöltélmény
Gréta előadása:
-11.08. 11:00-11:30 Hogyan válik a management a munkáltatói márka első nagykövetévé?

Nagy öröm számunkra, hogy idén a szervezők második alkalommal önálló employer branding színpaddal készültek. Zvezdovics Anita, a Brandfizz Chief Fizz Officere felel a munkáltatói márka színpad nívós programjáért, a tartalomért, előadókért és persze a pezsgő hangulatért. Mindkét nap Anita munkáltatói márka szakmai gyorstalpalójával indul, kedvcsinálóként a további előadásokhoz. Nemcsak vele, de számos neves meghívott szakemberrel, előadóval és márkával találkozhattok majd. 

A #teamBrandfizz & előadásait az alábbi időpontokban lehet megnézni:
 
Anita előadásai
-11.07. 09.30-10.00 Az Employer Branding jövője: 3 munkáltatói márka trend amire érdemes odafigyelni.
-11.07. 11:00-11:30 Employer Value Proposition az IT szektorban: identitás vagy szlogen? Esettanulmány.
-11.07. 15.30-16.00 Employer Brand Expertek bevetésen: beszélgetés Magyarország első okleveles munkáltatói márka szakembereivel az integrált szemléletről és arról, a HVG Akadémia-Integrált Employer Brand Expert képzés óta hogyan teremtenek még jobb munkahelyeket.
-11.08. 09:30-10:00 Employee experience fejlesztése, avagy a megtartás az új toborzás. Munkáltatói márka gyorstalpaló a belülről történő építkezéshez.
-11.08. 13:15-13:45 Miben különbözik a kék galléros és a fehérgalléros employer branding? Tippek ahhoz, hogy miért és hogyan építs különböző munkavállalói szegmenseket megszólító munkáltatói márka stratégiát.
Ádám előadása:
-11.08. 12:30-13:00 EVP storytelling az Employer Branding alapköve. Hogyan lesz egy kollégánk története több, mint egy idézet és miként adhatnak a személyes sztorik szárnyakat a cég munkáltatói márkájának?
Szilvia előadásai:
-11.07. 10.15-10.45 Integrált Employer Branding Stratégia élesben: mitől vált pozitívban az NPS és lesz mérhetően social-pozitív a munkáltatói márka az IT piacon? Esettanulmány.
-11.07. 13.15-13.45 Legjobb gyakorlat karrier oldal fejlesztéshez. Az online jelöltélmény “Nice to have” vagy “Must have” a toborzási hatékonyság növeléséhez? Esettanulmány.
Gréta előadása:
-11.08. 11:00-11:30 Hogyan válik a management a munkáltatói márka első nagykövetévé? Inspiráló beszámoló egy valódi vezetői bevonáson és munkavállalói élményen alapuló employer branding stratégia építéséről. Esettanulmány.

A munkáltatói márka színpad részletes programja elérhető itt.

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.