Employer Branding látványkonyha a #truBudapesten

2017.05.25.

Jelentkezem

Helyszín
Budapest

Évek óta a fejünkben motoszkál, milyen lenne úgy beszélni az employer brandingről, hogy… hát hogy nem beszélünk róla, hanem végre csináljuk. Csináljuk, mache, a két kezünkkel, közösen.

Mi is ez az employer branding workshop?
– max. 8-10 fős csapat,
– ahol mindenki más-más cégtől jön,
– 6 órát kap,
– hogy kidolgozzon egy employer branding stratégiát és/vagy kampányt egy előre megadott témáról. Határ a csillagos ég!

A 6 óra végén lesz egy prezentáció, igazából egy nap-záró nagy beszélgetés. Tapasztalatokról, találmányokról, utakról, kérdésekről és válaszokról.


Mi fontos még? Jaaa, a látványkonyha!

Mert bár a két csapat egész nap workshop-ol, a többi truBudapest résztvevő bármikor, mint egy téma/beszélgetés esetében is, odamehet, belehallgathat, kérdezhet a konyhához/ba/tól (persze nem trollkodhatja szét a munkát, de, mondjuk így, érdeklődhet, beleláthat, megérthet). Ott lehet és van és lesz, mint egy látványkonyhánál (think Vapiano), nézheti, megfigyelheti, hogyan dolgoznak a többiek. Hogyan jutnak el A-ból B-be.

Hogyan értik meg, mégis, mi fán terem az igazi employer branding.

Figyelem, max. 20 főt fogadunk be erre a programra! Ingujjat felcsavarni könyékig!

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.