Miért jó a rendszeresen megtervezett kreatív tartalmakkal történő belső kommunikáció?
Hogyan segíti a fejlesztése a munkavállalói elégedettséget?
A megtartás egyik legjobb eszköze a belső kommunikációnak a fejlesztése. Fontos, hogy a célcsoportodnak megfelelően, azaz az ő nyelvén fogalmazz. Ezt mind vizuálisan, és mind szövegesen érdemes átgondolni. Mi az ami számukra érdekes lehet?
Nálatok hogyan valósul meg a belső kommunikáció? Két percben megosztunk veled mindent, amit érdemes tudni! Nézd meg videónkat!
Ha employer brandingről van szó, legtöbbször a kifelé irányuló megjelenés, kommunikáció és image jut eszünkbe. Azonban ahhoz, hogy munkáltatói értékígéreted ne csak egy ígéret maradjon, elengedhetetlen, hogy a kollégák is minden egyes nap megtapasztalják céged EVP-it. Ennek pedig az egyik leghatékonyabb módja nem más, mint a belső kommunikáció fejlesztése.
A belső kommunikációra nemcsak egy olyan pluszként tekinthetünk, amit megengedhetünk a cégnek, miután minden alapvető folyamat jól működik. Hanem úgy is, mint egy olyan elsődleges lépés, amire támaszkodhatunk, hogy a legegyszerűbb munkafolyamatok is gördülékenyen folyhassanak le. Azzal egyidejűleg, hogy a munkavállaló értesül a céggel kapcsolatos legfontosabb hírekről, tudja mi zajlik az irodában, transzparens a munkavégzés, azzal átérzi a céghez való tartozást, ami a belső kommunikáció célja.
Kattints a videóért!
Még többet szeretnél tudni az employer branding témaköréről? Olvasd el szakmai cikkeinket, vagy nézd meg videóinkat Youtube csatornánkon!
Ha szeretnél jobban elmélyülni a témában és gyakorlati tudást szerezni, jelentkezz Employer Brand Akadémia képzésünkre!
Ne habozz, ne maradj le Te sem! Tarts velünk és tanulj a világ legjobb munkáltatói márkaépítés példáiból pezsgő hangulatban!
Amennyiben kérdésed, véleményed van, kommentelj bátran a Facebook oldalunkon, vagy írj nekünk közvetlenül!