Account Manager
(a.k.a. Employer Branding Sparkle Manager, full-time)

Pezsegj Employer Branding Account Managerként a Brandfizznél! Ha rendelkezel három- öt év ügynökségi,  Marketing, vagy Account Manager  területen szerzett tapasztalattal, akkor várunk Téged Európa legpezsgőbb munkáltatói márka laboratóriumában! Vezess integrált employer branding stratégia tervezési és implementációs projekteket A-Z-ig és pezsdítsd fel karriered!

Brandfizz csapat

Mi lesz a feladatod?

Account Managerként, vagy ahogy a Brandfizzben hívjuk, Employer Branding Sparkle Managerként éves szinten kb. 50 millió forint árbevételű projektek menedzseléséért leszel felelős 3+ ügyfélen, akiknek velünk épül a munkáltatói márkája. Ez magában foglalja a munkáltatói márka stratégia kidolgozását és az ehhez kapcsolódó kreatív belső és külső munkavállalói fókuszú kampányok tervezését.

Nálad lesz az éves roadmap tervezése és a teljes megvalósítás projekt menedzsmentje, a projektben résztvevők átfogó koordinálásával, erőforrások kezelésével, ügyfélkommunikációval és a roadmap elemeinek határidőre történő megvalósításával.

Te leszel az ügyfél számára a fő kapcsolattartó és tanácsadó, aki minden employer brandinghez kapcsolódó ügyben szakértőként néz rád, a kreatív megoldásaid mellet az eredményre is kíváncsiak lesznek, így rendszeres riportálás a mindennapok része az ügyfél és Brandfizz vezetősége irányába is.

Nálad lesz a költség és óraszám target kijelölése a projektjeiden, hogy a happy client célok mellet a belső controlling riportunk is zöld legyen. Az ügyféligények folyamatos értése és sales lehetőségek feltérképezése a Te kezedben lesz, így az ügyféllel aláírt együttműködés folyamatos bővítése is.

Brandfizz

Mire lehetsz hatással?



Azon dolgozunk, hogy valóban jobb legyen az embereknek a munkahelyükön eltöltött idő. Jelen pillanatban projektjeinkkel több mint 67.000 munkavállaló élményére vagyunk hatással. És ez csak a kezdet. Ehhez pedig az kell, hogy megbízóink Elon Muskjaival és a HR szakma Lara Croftjaival működj együtt.

Kiktől tanulhatod meg az employer branding szakmát?

A Brandfizz alapítói: Anita (chief fizz officer) és Ádám (chief sparkle officer). Mindkettőjük kapcsolata az employer brandingel 15 éve kezdődött (még jóval a Tinder korszak előtt). Vállalati és ügynökségi oldali hátterüket összekapcsolva itthon egyedülálló, specializált tudást hoznak létre a Brandfizzben.

Milyen projekteken dolgozhatsz?

jlr logo
nn logo
heineken logo
kpmg logo
continental logo
toray logo
accor logo
merkbau
ziehl-abegg logo
ey logo
atos logo
skbm logo
qualysoft logo
tata logo
egis logo
wizzair
varian logo
gentherm logo
sharp3d logo
kinnarps logo
adnovum logo
knorr bremse logo
united consult logo
balluff logo
wuppermann logo
finshape logo
friesland logo
fusion logo
nationale logo
telenor logo
orbico logo
cheppers logo
konica minolta logo
greif logo
fiege logo
memoq logo
altaterra logo
dorsum logo
codecool logo
Trans-Sped logo
bitrise logo
waberer's logo
unisys logo

Miben fejlődhetsz?

Sokrétű üzleti, HR és branding folyamatokat átlátó, stratégiai gondolkodásmód.

Az egyik legizgalmasabb kihívás a munkánkban, hogy sokféle cég szervezeti működésébe látunk bele, elmélyülünk a startup, IT, SSC, Big4, FMCG, gyártó, – és autóipar világában is. Annyit tanulunk 1 év alatt, mintha 10 különböző vállalat HR business partnereként vagy kreatív account managereként is dolgoznánk egyszerre.

Multidiszciplináris területeket átfogó projekt és ügyfél menedzsment készség.

Brandfizz
Brandfizz

Az egyes projekt fázisokban a legkülönbözőbb felépítésű csapatokat koordináljuk, miközben együtt dolgozunk az grafikusokkal, motion designerekkel, filmes stábbal, fotósokkal, rendezvényszervezőkkel, gamification specialistákkal, IT fejlesztőkkel, UX/UI designerekkel, visual DJ-kkel, hálózatkutatókkal, belsőépítészekkel, kivitelezős és díszletgyártókkal, influencerekkel, színészekkel, humoritákkal, termékgyártókkal, nyomdai specialistákkal, podcast gyártókkal, rendezvényhelyszínek felelőseivel, cukrászdákkal, éttermekkel és még sok más érdekes hátterű emberrel.

Mindez szükséges ahhoz, hogy a legjobb szakmai tartalmak, legsikeresebb employer branding projektek és a legmosolygósabb ügyfelek a Brandfizznél lehessenek.

Brandfizz munkatársak előadást tartanak

Milyen lesz nálunk egy napod?

8:30 – Reggeli után átfutod a naptáradat, hogy milyen ügyfél, belső státusz vagy sales meetingeken kell részt venned. Trellon megnézed a heti teendőket, ránézel a prioritásokra és a delegálható feladatokra. Az e-maileket se hagyod ki természetesen 

9:30 – Kezdődik az első ügyfél callod, ahol átbeszélitek a két nap múlva esedékes 2 napos vidéki podcast forgatás agendáját, amin kb. 20 kolléga fog részt venni videóforgatással, fotózással egybekötve. Biztosan korán indultok majd Debrecenbe, de hatékonyan telik el a két nap. Junior kollégád az előzetes inputok alapján már minden szállítóval lefixálta a részleteket, megtörténtek az előzetes felkészítés alkalmak a szereplőkkel. Az ügyfél a call végén jelzi, hogy egy őszi ambassador videóforgatást is szeretnének, így a héten számít egy csomagajánlatra koncepcióval, hogy a francia HR igazgatótól megszerezhesse a szükséges budgetet. 

10:30 – Mivel hónap vége van, a call után ránézel, hogy a csapatod hány órát töltött egy-egy ügyfélprojekten, a tény adatokat pedig összehasonlítod a plan számokkal. Kitöltöd az ehhez kapcsolódó belső riporting rendszert, a BI dashboardot is ellenőrzöd, ahol pedig szükséges, ott korrekciót eszközölsz a következő hónapra. 

10:45 – Mindeközben érkeznek be a chat üzenetek junior és senior kollégáidtól: egyikük éppen egy forgatás helyszínén van és becsekkol, hogy minden a legnagyobb rendben, másikuk pedig a jóváhagyásodat várja egy árajánlatra. 

11:00 – 15 perc múlva kezdődik egy belső státuszod, ahol az egyik ügyfeled H1-es roadmapjét fogjátok véglegesíteni a projekt többi tagjával, illetve véleményezned kell három pályázati anyagot is, aminek a héten van a leadási határideje. Addig pont van annyi időd, hogy rácsörögj az egyik sales leadedre, hogy volt-e lehetősége ránézni a múlt héten kiküldött ajánlatra, illetve megerősíted a hónap végére megbeszélt kávézást az irodába. Ahogy rácsekkolsz a Linkedinre, feltűnik, hogy az egyik régebbi ügyfeled HR igazgatója pozíciót váltott és az egyik BIG4-nál helyezkedett el. Dobsz neki egy üzenetet, hogy gratulálj és vele is lefixálsz egy közös ebédet a rákövetkező hétre. 

12:00 – A belsős státusz hipp-hopp eltelik, utána még marad időd beírni a projekt chatekbe, hogy a delegált határidős feladatok milyen státuszban vannak, illetve gondoskodsz róla, hogy a nem rég megjelent Brandfizz blogcikked eljusson a szakmai kapcsolataidhoz. 

12:30 – Ebédidőben összefutsz a többiekkel a Coffizzban. 

13:30 – Utána a kávé persze elengedhetetlen, hiszen délután se fogsz unatkozni, két belső státusz is vár még rád. 

15:00 – Az egyiken nagy örömödre a teljes negyedéves social media content terv jóváhagyásra került, a másikon pedig szinte kulcsrakész riport anyagot ad át a kollégád egy szerdai vezetői meetingre. Megbeszélitek, hogy kinek mi a prioritás a hétre és az esetleges elakadásokban is tanácsot nyújtasz. 

15:30 – Közeleg a nap vége, ezért leellenőrzöd, hogy minden aktuális ügyfél és beszállító szerződés eljutott-e a pénzügyhöz, bekerült-e a kontrolling rendszerbe. 

17:00 – Jöhet a pihenés: sport, család, mozi. Este beesik egy last minute pár napos utazási lehetőség a hónapra, viszont nem utasítod azonnal vissza, hiszen ad annyi rugalmasságot a Brandfizz, hogy a munkádban és a magánéletedben is meglegyen az egyensúly.

Brandfizz csapat

Ezt jelenti a Sparkle to employer brand,tudsz vele azonosulni?

SHARP: csak a lényegről szól, érthető, betalál

PUMPED: ki van pattintva, jól néz ki, benne van a fizz

ACTION: reálisan megvalósítható, priorizált, tudom mit kell csinálni

RELEVANT: a valódi problémára válaszol

KEEN: feltárja, észleli és lereagálja a szükségleteket

LATEST: a szakma világszintű élmezőnyéből irányítja a hazai trendeket

EFFECTIVE: eredményes, van hatása, mérhető

Brandfizz

Benned is megvan a Sparkle?

Keressük a hozzánk hasonló, employer branding téma iránt elkötelezett és lelkes csapattagokat, a hazai employer branding szakma ‘Sparkle’-jeit, akiknek legnagyobb álma, hogy ezzel foglalkozzanak. Ha kérdésed van, szólíts meg minket bátran élőben, a social felületeken, vagy írj ránk itt: sparkle@brandfizz.hu.

Rajtunk nem múlik, hogy felfrissítsd a karriered, és rajtad?

Íme pár fontos szempont,

Íme pár fontos szempont, amit figyelembe fogunk venni a kiválasztás során.

Brandfizz csapat
Brandfizz legújabb munkatársát keresi Senior Marketing pozícióba.

Juttatások

Az ország legeredményesebb employer branding projektjein pöröghetsz
Projektjeinkben az itthon fellelhető legizgalmasabb ügyfelekkel és rendkívül komplex munkáltatói márka projekteken dolgozunk. Van köztük 80 fős IT fejlesztő startup és 1500 fős nagyvállalatok is. Mindegyik egyedi és egyformán fontos számunkra. 2022-ben 10 díjat nyertünk és a szakmában a legeredményesebb ügynökség lettünk.

Personal Sparkle Plan
Egyedi fejlődési Passportot alakíthatsz ki egy dedikált szakmai mentor segítségével, hogy sikeres lehess és támogassunk egyéni céljaid elérésében.

Szakmai képzések
Ingyenesen vehetsz részt az Employer Brand Akadémián és hozzáférést kapsz a Webuni felületén elérhető képzéseinkhez. Ezeken kívül online toborzási hatékonyság, kreatív szövegírás, Photoshop, Facebook Ads, project management és még hosszú a lista, amiből guruvá válsz majd.

Brandfizz munkatársak
Brandfizz
Brandfizz munkatársak

TeamFizz
Negyedévente csapatépítő TeamFizz eseményeket szervezünk, voltunk már együtt vitorlázni Tihany partjainál, ugráltunk együtt trambulin parkban, bejártuk a Bartók Béla út legjobb helyeit és fergetegeset buliztunk az 5. szülinapunkon.

Employee Experience with Sparkle
Egy kérdés: szerinted milyen lehet egy olyan cégnél dolgozni, aki csak és kizárólag abból él, hogy munkavállalói élményt fejleszt?

A legpezsgőbb csapat a #TeamBrandfizz
Magyarország első Employer Brandingre specializálódott ügynöksége vagyunk, egyúttal a téma legkeresettebb hazai előadói. Pezsgő csapatunk minden tagjának a szakma a szívügye. Katt ide és ismerd meg a jövendőbeli Offizzer kollégáidat!

Nálunk fontos a WLB
A munka-magánélet egyensúlyáról extra negyedéves szabadnapokkal gondoskodunk, a szabadságokat pedig összehangoljuk, hogy Te és az ügyfél is happy legyen.

Home offizz lehetőség
Belépésed napján kapsz laptopot, amivel bárhonnan adagolhatod a Sparkle-t. Hetente pedig 2-3 napot találkozunk az Offizzban.

Offizz perks
Coffizzunkban a kávénk díjnyertes és fröccsnek valót is mindig találsz. Ha pedig elég kitartóan kérdezősködsz, eláruljuk miért van egy plüss csirke a sütőben.

Prémium Offizz lokáció egy prémium csapatnak
A 11. kerületi Szent Gellért téren van az iroda, mi csak úgy hívjuk „Offizz”. A Time Out brit magazin szerint is a világ legmenőbb környékén pezsgünk. Ha nem hiszed járj utána! Ja, a dunai körpanorámát mondtuk már?

Brandfizz iroda
Previous slide
Next slide
Less be employer branding laboratóriumunk kulisszái mögé

Nézd meg milyen a #BrandfizzLife!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.