Iránytű a jobb munkahelyekhez Magyarországon.
406 cégvezető, HR és marketing vezető, illetve munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó szakértő részvételével, 301 hazai cégtől és 13 iparágból gyűjtöttünk országos felmérésünkben adatokat. Hiánypótló benchmark információk célirányos tervezéshez és vezetői döntéshozáshoz.
Szeretnéd a jelenlegi gazdasági turbulenciában célirányosan fejleszteni a vállalat belső és külső munkáltatói márkáját? Töltsd le a riportot!
A vállalatok a gazdasági környezet turbulenciával és a munkaerőhiánnyal egyszerre küzdenek. A felmérés ehhez ad munkaerőpiaci iránytűt 406 vállalati benchmark alapján. Adatok priorizált tervezéshez és vezetői döntéshozáshoz a hatékony toborzás, elkötelezés és megtartás érdekében.
Döntéshozáshoz: mit terveznek a versenytársak iparáganként és célcsoportonként, és mi a prioritás munkáltatói márkaépítésben?
Tudd meg a választ a piacot foglalkoztató kérdésekre!
Állj neki! Töltsd le a riportot és használd. Foglalj időpontot online konzultációra most ingyenesen.
Az első 60 perc boostot megadjuk az évtervezéshez. Az online konzultáció alkalmával roadmap tervezéshez, budget jóváhagyáshoz, vezetői döntéshozáshoz adunk személyreszabott iránytűt, adatalapú riportot és mérhető esettanulmányokat a vállalat számára. Benchmarkok segítségével méret, iparág és célcsoport alapján is lehetőség van az összehasonlításra.
Állj neki! Töltsd le a riportot és használd. Foglalj időpontot online konzultációra most ingyenesen.
Az első 60 perc boostot megadjuk az évtervezéshez. Az online konzultáció alkalmával roadmap tervezéshez, budget jóváhagyáshoz, vezetői döntéshozáshoz adunk személyreszabott iránytűt, adatalapú riportot és mérhető esettanulmányokat a vállalat számára. Benchmarkok segítségével méret, iparág és célcsoport alapján is lehetőség van az összehasonlításra.
A Brandfizz Employer Branding Compass – Országos Munkáltatói Márka Felmérés 2023 olyan témákat mér fel konkrét benchmark adatokkal, amelyek eddig tabunak számítottak. A trendek 406 cégvezető, HR és marketing vezető, illetve munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó szakértő szemszögéből, 301 hazai cég részvételévell és 13 iparágból rajzolódtak ki.
A hazai vállalatok a gazdasági környezet turbulenciával és a munkaerőhiánnyal egyszerre küzdenek. A verseny a tehetséges munkaerő megszerzéséért és megtartásáért olyan erős, hogy a felkészületlen szereplők a háttérbe szorulnak. De mik a fő irányok, trendek?
I. A CÉGEK 2024-BEN NÖVEKEDÉSRE SZÁMÍTANAK
V. MEGTARTÁS A FÓKUSZBAN
II. MUNKAHELYI LÉGKÖRBEN ERŐSEK, FIZETÉSBEN ÉS KARRIER LEHETŐSÉGBEN GYENGÉK A MAGYAR CÉGEK
VI. KIEMELT ELVÁRÁS A CÉLCSOPORT ÉS A VERSENYTÁRSAK MEGISMERÉSE
III. KIFEJEZETTEN MAGAS AZ EMPLOYER BRANDING AKTIVITÁSI RÁTA, A CÉGEK KULCS SZEREPET SZÁNNAK A MUNKÁLTATÓI MÁRKAÉPÍTÉSNEK
VII. A JELÖLTEKÉRT FOLYTATOTT HARCOT FELVÁLTJA A FIGYELEMÉRT FOLYTATOTT TARTALOM HARC
IV. AZ EMPLOYER BRANDING A LEGTÖBB CÉGNÉL TOVÁBBRA IS A HR FELELŐSSÉGI KÖRÉHEZ TARTOZIK
I. A CÉGEK 2024-BEN NÖVEKEDÉSRE SZÁMÍTANAK
II. MUNKAHELYI LÉGKÖRBEN ERŐSEK, FIZETÉSBEN ÉS KARRIER LEHETŐSÉGBEN GYENGÉK A MAGYAR CÉGEK
III. KIFEJEZETTEN MAGAS AZ EMPLOYER BRANDING AKTIVITÁSI RÁTA, A CÉGEK KULCS SZEREPET SZÁNNAK A MUNKÁLTATÓI MÁRKAÉPÍTÉSNEK
IV. AZ EMPLOYER BRANDING A LEGTÖBB CÉGNÉL TOVÁBBRA IS A HR FELELŐSSÉGI KÖRÉHEZ TARTOZIK
V. MEGTARTÁS A FÓKUSZBAN
VI. KIEMELT ELVÁRÁS A CÉLCSOPORT ÉS A VERSENYTÁRSAK MEGISMERÉSE
VII. A JELÖLTEKÉRT FOLYTATOTT HARCOT FELVÁLTJA A FIGYELEMÉRT FOLYTATOTT TARTALOM HARC
Mit terveznek és mennyit költenek a hazai vállalatok 2024-ben?
Létszámcsökkentés, stagnálás vagy növekedés várható?
Hiring freeze vagy továbbra is sok nyitott pozíció?
Hogy alakul a cégek Employer Branding Aktivitási Rátája?
Mennyire foglalkoznak a vállalatok aktívan munkáltatói márkaépítéssel?
Hol áll a téma az üzleti stratégiai prioritások listáján?
Mik lesznek az előttünk álló év Employer Branding kihívásai?
A munkaerő toborzás, elkötelezés vagy megtartás kerül a fókuszba?
Melyek a munkáltatói márkaépítés kiemelt mérőszámai, eredményességi mutatói?
A Brandfizz Employer Branding Compass – Országos Munkáltatói Márka Felmérés 2023 eredményeit 6 felsővezetővel vitattuk meg webinar formájában. Ha lemaradtál, nézd vissza az online eseményt.
Ne hagyd ki! Hasonlóan pezsgő értékelő beszélgetésre kell számítani, mint a BL meccsek végén, nézd meg most!
Az Országos Munkáltatói Márka Felmérés 2023 eredményeit 2023. szeptember 27-én adtuk át a hazai vállalatok számára egy online streamelt esemény keretein belül. A program egyik fontos részeként 6 felsővezetővel vitattuk meg az eredményeket. Ha lemaradtál, nézd vissza az online eseményt most.
Zvezdovics Anita,
Chief Fizz Offizzer, Brandfizz
Horváth Ádám,
Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz
Knáb Anita,
Human Resources Manager, Merkbau Group
Liptay Gabriella,
Marketing and Communications Director, KPMG Hungary
Hosszu Róbert,
VP of EMEA Manufacturing and NI Hungary Managing Director, NI
Koczor Miklós,
Snr Director – Site Lead Budapest, Thermo Fisher Scientific
Szilvási Gábor,
HR Director Optical Retail CE, EssilorLuxottica
Lenk István,
Managing Director Eaton I President ABSL Hungary
Knáb Anita
Human Resources Manager
Szilvási Gábor
HR Director Optical Retail CE
Liptay Gabriella
Marketing and Communications Director
Lenk István
Managing Director Eaton I President ABSL Hungary
Hosszu Róbert
VP of EMEA Manufacturing and NI Hungary Managing Director
Koczor Miklós
Snr Director – Site Lead Budapest
Zvezdovics Anita
Chief Fizz Offizzer
Horváth Ádám
Chief Sparkle Offizzer
A Brandfizz Employer Branding Compass – Országos Munkáltatói Márka Felmérés 2023 Eredmények riport az iránytű a jobb munkahelyekhez Magyarországon azoknak a vállalatoknak, amelyek szeretnék a jelenlegi piaci turbulenciában célirányosan fejleszteni belső és külső munkáltatói márkájukat.
406 cégvezető, HR és marketing vezető, illetve munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó szakértő részvételével, 301 hazai cégtől és 13 iparágból gyűjtöttünk országos felmérésünkben adatokat.
Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.