Brandfizz Compass Riport

Országos Munkáltatói Márka Felmérés
2024 Eredmények hamarosan...

Compass Brandfizz employer branding logó

Brandfizz Compass Riport

Országos Munkáltatói Márka Felmérés
2023 Eredmények

Iránytű a jobb munkahelyekhez Magyarországon.

406 cégvezető, HR és marketing vezető, illetve munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó szakértő részvételével, 301 hazai cégtől és 13 iparágból gyűjtöttünk országos felmérésünkben adatokat. Hiánypótló benchmark információk célirányos tervezéshez és vezetői döntéshozáshoz.

Szeretnéd a jelenlegi gazdasági turbulenciában célirányosan fejleszteni a vállalat belső és külső munkáltatói márkáját? Töltsd le a riportot!

Compass Brandfizz employer branding logó
Országos munkáltatói márka felmérés eredmények riport

Iránytű munkaerővel kapcsolatos stratégiai döntésekhez

A vállalatok a gazdasági környezet turbulenciával és a munkaerőhiánnyal egyszerre küzdenek. A felmérés ehhez ad munkaerőpiaci iránytűt 406 vállalati benchmark alapján. Adatok priorizált tervezéshez és vezetői döntéshozáshoz a hatékony toborzás, elkötelezés és megtartás érdekében.

  • Mekkora az éves employer branding budget egyes iparágakban?
  • Roadmap tervezéshez tudnod kellene mit terveznek a hazai vállalatok munkáltatói márkaépítésben?
  • Hogyan mérik a cégek az employer branding eredményességét, milyen KPI-okat használnak mások?
  • Mik a legnagyobb üzleti kihívások munkaerő-toborzásban, elkötelezésben és megtartásban
  • Évtervezés releváns benchmark adatokkal hatékonyabban menne?
  • Kinek a feladata az employer branding és hova riportál szervezeten belül?

Döntéshozáshoz: mit terveznek a versenytársak iparáganként és célcsoportonként, és mi a prioritás munkáltatói márkaépítésben?

Tudd meg a választ a piacot foglalkoztató kérdésekre!

Érdekelnek személyre szabott eredmények?

Állj neki! Töltsd le a riportot és használd. Foglalj időpontot online konzultációra most ingyenesen.

Az első 60 perc boostot megadjuk az évtervezéshez. Az online konzultáció alkalmával roadmap tervezéshez, budget jóváhagyáshoz, vezetői döntéshozáshoz adunk személyreszabott iránytűt, adatalapú riportot és mérhető esettanulmányokat a vállalat számára. Benchmarkok segítségével méret, iparág és célcsoport alapján is lehetőség van az összehasonlításra.

Érdekelnek személyre szabott eredmények?

Állj neki! Töltsd le a riportot és használd. Foglalj időpontot online konzultációra most ingyenesen.

Az első 60 perc boostot megadjuk az évtervezéshez. Az online konzultáció alkalmával roadmap tervezéshez, budget jóváhagyáshoz, vezetői döntéshozáshoz adunk személyreszabott iránytűt, adatalapú riportot és mérhető esettanulmányokat a vállalat számára. Benchmarkok segítségével méret, iparág és célcsoport alapján is lehetőség van az összehasonlításra.

Foglalj időpontot

Brandfizz

PEZSGŐ EMPLOYER BRANDING TRENDEK, FŐ TANULSÁGOK

A Brandfizz Employer Branding Compass – Országos Munkáltatói Márka Felmérés 2023 olyan témákat mér fel konkrét benchmark adatokkal, amelyek eddig tabunak számítottak. A trendek 406 cégvezető, HR és marketing vezető, illetve munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó szakértő szemszögéből, 301 hazai cég részvételévell és 13 iparágból rajzolódtak ki.

Compass Brandfizz employer branding 2024-es anyag.

A munkáltatói márkaépítés hazai trendjei, vállalati kihívásai.

A hazai vállalatok a gazdasági környezet turbulenciával és a munkaerőhiánnyal egyszerre küzdenek. A verseny a tehetséges munkaerő megszerzéséért és megtartásáért olyan erős, hogy a felkészületlen szereplők a háttérbe szorulnak. De mik a fő irányok, trendek?

Ábra

I. A CÉGEK 2024-BEN NÖVEKEDÉSRE SZÁMÍTANAK

Ábra

V. MEGTARTÁS A FÓKUSZBAN

Ábra

II. MUNKAHELYI LÉGKÖRBEN ERŐSEK, FIZETÉSBEN ÉS KARRIER LEHETŐSÉGBEN GYENGÉK A MAGYAR CÉGEK

Ábra

VI. KIEMELT ELVÁRÁS A CÉLCSOPORT ÉS A VERSENYTÁRSAK MEGISMERÉSE

Ábra

III. KIFEJEZETTEN MAGAS AZ EMPLOYER BRANDING AKTIVITÁSI RÁTA, A CÉGEK KULCS SZEREPET SZÁNNAK A MUNKÁLTATÓI MÁRKAÉPÍTÉSNEK

Ábra

VII. A JELÖLTEKÉRT FOLYTATOTT HARCOT FELVÁLTJA A FIGYELEMÉRT FOLYTATOTT TARTALOM HARC

Ábra

IV. AZ EMPLOYER BRANDING A LEGTÖBB CÉGNÉL TOVÁBBRA IS A HR FELELŐSSÉGI KÖRÉHEZ TARTOZIK

Ábra

I. A CÉGEK 2024-BEN NÖVEKEDÉSRE SZÁMÍTANAK

Ábra

II. MUNKAHELYI LÉGKÖRBEN ERŐSEK, FIZETÉSBEN ÉS KARRIER LEHETŐSÉGBEN GYENGÉK A MAGYAR CÉGEK

Ábra

III. KIFEJEZETTEN MAGAS AZ EMPLOYER BRANDING AKTIVITÁSI RÁTA, A CÉGEK KULCS SZEREPET SZÁNNAK A MUNKÁLTATÓI MÁRKAÉPÍTÉSNEK

Ábra

IV. AZ EMPLOYER BRANDING A LEGTÖBB CÉGNÉL TOVÁBBRA IS A HR FELELŐSSÉGI KÖRÉHEZ TARTOZIK

Ábra

V. MEGTARTÁS A FÓKUSZBAN

Ábra

VI. KIEMELT ELVÁRÁS A CÉLCSOPORT ÉS A VERSENYTÁRSAK MEGISMERÉSE

Ábra

VII. A JELÖLTEKÉRT FOLYTATOTT HARCOT FELVÁLTJA A FIGYELEMÉRT FOLYTATOTT TARTALOM HARC

TARTALOM

Energia


Mit terveznek és mennyit költenek a hazai vállalatok 2024-ben?

Létszámcsökkentés, stagnálás vagy növekedés várható?

Hiring freeze vagy továbbra is sok nyitott pozíció?

Helyezések


Hogy alakul a cégek Employer Branding Aktivitási Rátája?

Mennyire foglalkoznak a vállalatok aktívan munkáltatói márkaépítéssel?

Hol áll a téma az üzleti stratégiai prioritások listáján?

Célzás


Mik lesznek az előttünk álló év Employer Branding kihívásai?

A munkaerő toborzás, elkötelezés vagy megtartás kerül a fókuszba?

Melyek a munkáltatói márkaépítés kiemelt mérőszámai, eredményességi mutatói?

Országos munkáltatói márka felmérés eredmények riport

FELSŐVEZETŐI EREDMÉNYÉRTÉKELŐ

A Brandfizz Employer Branding Compass – Országos Munkáltatói Márka Felmérés 2023 eredményeit 6 felsővezetővel vitattuk meg webinar formájában. Ha lemaradtál, nézd vissza az online eseményt.

Ne hagyd ki!  Hasonlóan pezsgő értékelő beszélgetésre kell számítani, mint a BL meccsek végén, nézd meg most!

Brandfizz

Brandfizz Employer Branding Compass Webinar

Az Országos Munkáltatói Márka Felmérés 2023 eredményeit 2023. szeptember 27-én adtuk át a hazai vállalatok számára egy online streamelt esemény keretein belül. A program egyik fontos részeként 6 felsővezetővel vitattuk meg az eredményeket. Ha lemaradtál, nézd vissza az online eseményt most.

Előadók:

Zvezdovics Anita,
Chief Fizz Offizzer, Brandfizz

Horváth Ádám,
Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz

Knáb Anita,
Human Resources Manager, Merkbau Group

Liptay Gabriella,
Marketing and Communications Director, KPMG Hungary

Hosszu Róbert,
VP of EMEA Manufacturing and NI Hungary Managing Director, NI

Koczor Miklós,
Snr Director – Site Lead Budapest, Thermo Fisher Scientific

Szilvási Gábor,
HR Director Optical Retail CE, EssilorLuxottica

Lenk István,
Managing Director Eaton I President ABSL Hungary

Compass Brandfizz employer branding logó

Érdekelnek a pezsgő eredmények!

A Brandfizz Employer Branding Compass – Országos Munkáltatói Márka Felmérés 2023 Eredmények riport az iránytű a jobb munkahelyekhez Magyarországon azoknak a vállalatoknak, amelyek szeretnék a jelenlegi piaci turbulenciában célirányosan fejleszteni belső és külső munkáltatói márkájukat.

406 cégvezető, HR és marketing vezető, illetve munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó szakértő részvételével, 301 hazai cégtől és 13 iparágból gyűjtöttünk országos felmérésünkben adatokat.

Compass riport letöltés

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.