A digitalizáció szerepe a világszínvonalú munkáltatói márkaépítésben – Voices of Industry

world_employer_branding_day_2018

Immár második éve szerepelhetünk az Employer Brand International kiadványában – Magyarországról egyedüliként. 

A Voices of Industry eBook idei második száma a digitalizáció szerepét vizsgálja a munkáltatói márkaépítésben.

A digitális transzformáció a board room-ok aktuális fidget spinnere szinte mindenhol.

Vajon túléli a munkáltatói márkád a digitális stratégiaváltást?

Azok a vállaltok, akik versenyképesek szeretnének maradni, vagy akár piacvezetővé válni alaposan meg kell hogy tervezzék a digitális stratégájukat. El tudod képzelni, hogy az új belépők 50%-át éves szinten új digitális csatornákon keresztül vonzd be a céghez és ráadásul lecsökkentsd ennek a költségeit akár 37%-al? Ez nem csak hogy megvalósítható, hanem egyes versenytársaid, már most is alkalmazzák.

A like-ok és az elérési számok méricskélése már lejárt trend. 2018-ban az aktív felhasználók száma és a teljes konverzió az alkalmazásokra és a végső ajánlatra a meghatározó. Léptesd elő a legelkötelezettebb kollégáidat a munkáltatói márkád nagyköveteivé, hogy másokat is inspirálj és élen járj a változtatásokban! Egyébként a digitális transzformáció szétrombolhatja az óvatosan felépített munkáltatói márkádat.

A munkáltatói márkaépítés vezető szakemberei nyilatkoznak arról, hogy mit tanácsolnak a vállalatok számára, hogy a technológiát kihasználva világszínvonalú munkaadói márkát építhessenek 2020-ig.

Az alábbi linken letöltheted a Voices of Industry kiadvány idei második részét. Minket a 13-14. oldalon találsz.

Ha tetszett a cikk, oszd meg azokkal akiket érdekelhet!

Amennyiben kérdésed, véleményed van, kommentelj bátran a Facebook oldalunkon, vagy írj nekünk közvetlenül!

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz
Brandfizz képzés

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista
Brandfizz képzés
Brandfizz képzés

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz
Brandfizz képzés

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist
Brandfizz képzés
Brandfizz képzés

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz
Brandfizz képzés

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
Brandfizz képzés
Brandfizz képzés

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.