Brandfizz

A Brandfizz társalapítója, Horváth Ádám Pro Facultate elismerésben részesült a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karán

A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara Pro Facultate elismerésben részesítette Horváth Ádámot, a Brandfizz Employer Branding társalapítóját. A díjat Dr. Fehérvölgyi Beáta dékán asszony és  Dr. Abonyi János rektor adták át a kar Diplomaátadó Ünnepségén Veszprémben.

A Pro Facultate díj átvételét követően Horváth Ádám, Brandfizz társalapítója, Chief Sparkle Offizzer

A laudáció során elhangzott, hogy a Pannon Egyetemmel való együttműködésünk hosszú időre nyúlik vissza: a Brandfizz támogatóként, szakmai partnerként, Ádám pedig versenyek zsűritagjaként, vendégoktatóként, szakdolgozat bírálóként és konzulensként, valamint a HR képzési tematika szakértőjeként is segítette a Gazdaságtudományi Kar munkáját. 

Pro Facultate kitüntetési plakett 2024, Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kar

„Egy diófa elültetésére a legjobb időpont 30 éve volt. A második legjobb időpont ma van. Ma tudunk tenni azért, hogy a jövő szakemberei modern, gyakorlatban is alkalmazható tudást szerezzenek és vezetőként jobb munkahelyeket teremtsenek a mostaniaknál. Éppen ezért továbbra is keresni fogjuk a lehetőséget, hogy a Brandfizzben összegyűlt jelentős munkáltatói márka tudást átadjuk az akadémiai szereplőknek, hallgatóknak vendégórák, kutatások, új tantárgyak keretében. Veszprémben nyitottságot, innovatív szemléletet, érdeklődő oktatókat és hallgatókat találtunk, így szép jövő előtt áll az együttműködésünk.” – tette hozzá Horváth Ádám. 

Dr. Abonyi János rektor, Horváth Ádám, Brandfizz társalapítója, Chief Sparkle Offizzer, Dr. Fehérvölgyi Beáta dékán asszony a kar Diplomaátadó Ünnepségén Veszprémben.

„Világszerte látom, hogy az egyetemi előadótermek valóságos retorikai ringgé váltak az elmúlt években: a hallgatók figyelemablaka gyorsan bezáródik, online az óra, fekete a képernyő, sok az impulzus, gyorsan fogy a türelem. Ugyanakkor a személyes találkozások, az élő példák, a vállalati esetek, az alapos felkészültség és az őszinte érdeklődés lelkes energiája átragad a hallgatókra és ilyenkor csodák születhetnek. Minden alkalommal ugyanazzal a céllal állok katedrára: legyen ez az előadás a hallgatók egyetemi pályafutásának legemlékezetesebb órája! Néha talán sikerül is, ezért éri meg csinálni.” – zárta gondolatait.

Fotók: Fux Marcell

Ha Neked is fontos a gyakorlati ismeretek megszerzése és szeretnéd elsajátítani az employer branding szakterület tudásanyagát, akkor vegyél részt őszi Employer Brand Akadémiánkon most 20% kedvezménnyel. Ha hárman érkeztek a cégedtől, akkor pedig használd ki 2+1 akciónkat!

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.