Brandfizz

PPC Marketing Specialist (Freelance)

Imádod az ügynökségi pezsgést? Rendelkezel több éves social media és digital marketing tapasztalattal? Rendelkezel több éves multiplatform menedzsmenttel és PPC gyakorlattal? Álmodból felkeltve is simán megoldasz egy Facebook Ads Manager error kódot? Még a pincérnek is megjegyzed, ha van egy typo a menülapon? Beragadtál a megbízásokkal vagy csak megérett benned a váltás gondolata? 

Mi lesz a feladatod?

Image 1

Online Employer branding stratégia

Üzleti igényeknek megfelelő online employer branding stratégia kidolgozása, KPI-ok meghatározása, budget kezelés, majd eredménymutatók (CPM, CPV, CPC, ROAS, ROI) elemzése és riportálása az ügyfél felé. Mindez magában foglalja a nyomonkövethetőségnek a biztosítását is, UTM tagelés és Google Analytics segítségével. A stratégia részeként versenytárselemzés, piaci benchmarkok keresése és célcsoportok meghatározása, perszonalizált üzenetek kidolgozása az EVP-k alapján.

Image 2


Kreatív tartalomtervezés és tartalomgyártás

Közösségi média, landing page, blog és hírlevél szövegek írása kreatívan, az ügyfél tone of voice guideline-jának és a perszónáknak megfelelően, kiváló helyesírással magyar és angol nyelven. Együttműködés grafikusokkal, innovatív grafikák tervezése, Photoshop template használat & grafikus briefing.

Image 3

Közösségi média menedzsment

Közösségi média felületek létrehozása, social media guideline és emergency plan kidolgozása. Az ügyfél közösségi média oldalainak teljes körű kezelése: tartalomtervezés, posztok időzítése, moderálása és kríziskezelés. Projektmenedzsment operatív és vezetői szinten.

Image 4

Hirdetés és kampánymenedzsment

Hirdetési fiókok létrehozása és az ügyfél üzleti igényeinek és HR stratégiai céljainak megfelelő integrált, online fizetett kampányok tervezése és megvalósítása. Hirdetések kezelése, célcsoport- és hirdetésoptimalizálás, remarketing: Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok felületeken. Kampány eredmények nyomon követése és riportálása.

Miben fejlődhetsz?

Ügyfél portfóliónk révén több szektor működésébe és folyamataiba is beleláthatsz, bővül a piaci ismereted, nemzetközi szinten is.

Szerteágazó a tevékenységünk, színesek a feladatok és a szolgáltatás portfóliónk. Tuti lesz olyan amivel még nem találkoztál.

Megoldásfókuszúak és eredményorientáltak vagyunk, a szótól a tettig csapatmunkában nyomunk mindent és rengeteget tanulunk egymástól.

Online és social media marketing
Online és social media marketing

A Brandfizznél kutyaévekben fejlődünk – nálunk egy eltöltött év = 7 multis év. Rálátsz majd pénzügyekre, a jogi kérdésekre, projekteket, beszállítókat, juniorokat managelsz. Mindent megteszünk, hogy szakmai magabiztosságod fejlődjön.

Folyamatainkat mi alakítjuk, nincsenek globál processek, semmi nincs kőbe vésve. Úgy csináljuk ahogy mindenkinek jó és üzletileg hatékony. Ehhez Tőled is várunk javaslatokat.

Brandfizz munkatársak

Milyen lesz nálunk egy napod?

9:00: Reggel felkelsz, találkozunk az irodában 9 óra körül. Vagy ma home office-ban vagy?

9:30: Bent megtervezed a napodat Trellon, felkészülsz egy belsős callra az egyik projekt csapattal. Státuszoltok az aktuális social kampányokról.

10:00: Heti ügyfél call. A projektcsapatod behívott egy ügyfél callra, most mutatod be a megtervezett online toborzási stratégiát: content plan-t, tone of voice-t, vizuális keretrendszert és még hirdetési stratégiát is összeállítottál. Imádni fogják!

10:30  Az Art Directorral fél órában brainstormingoltok az egyik új ügyfelünk social media megjelenéseinek vizuális megújításáról. Te jobban tudod mire kapja fel a fejét a célcsoport.

11:00 A Facebook újított a hirdetési rendszeren, ezért lesz egy callod a Brandfizz Facebook Expertjével Angliából, hogy implementálni tudjuk a változásokat. Utána még gyorsan egy belső komm-ot is írsz róla a csapatnak.

12:00: Ebédidőben összefutsz a többiekkel a Coffizzban és értékelitek melyik környéki ebéd lelőhely ma milyen értékelést kapjon.

13:30: Két hét múlva esedékes a negyedéves online recruitment riport az egyik projekteden, ezért nekiugrasz az analitikáknak és a prezinek. Vajon teljesítettünk minden KPI-t? Vár a Google Analytics! Közben rád chatel az egyik offizzer, akinek segítesz egy Ads Manager elakadásban. Tök jófej vagy!

15:30: Negyedéves social leadás előtt vagyunk, ezért megtervezed a content plan-t és megírod a posztokat az ügyfélnek, vigyázva, hogy tuti a célcsoportnak megfelelő legyen a copy és benne legyen az EVP és az UTM tag is! Átnézed és csekkolod, hogy tuti nincs-e semmiben typo.

16:30 Csörög a telód. Egy offizzer keres, az egyik projektjén az ügyfél landing oldalt szeretne létrehozni egy kampányhoz, remarketinggel. Szerveztek egy call-t, amiben kick-offoljátok a projektet, ahova te is becsatlakozol. Közben el is kezded nézegetni ehhez a benchmarkokat.

17:30: Egyik ügyfélprojekteden ma elértétek az 1000. socialből érkezett jelentkezőt, ezért megjutalmazzátok magatokat egy fröccsel, miközben lőttök egy selfie-t a Brandfizz instára az erkélyen az epic kilátással.

 

Brandfizz munkatársak

Ezt jelenti a Sparkle to employer brand,tudsz vele azonosulni?

SHARP: csak a lényegről szól, érthető, betalál

PUMPED: ki van pattintva, jól néz ki, benne van a fizz

ACTION: reálisan megvalósítható, priorizált, tudom mit kell csinálni

RELEVANT: a valódi problémára válaszol

KEEN: feltárja, észleli és lereagálja a szükségleteket

LATEST: a szakma világszintű élmezőnyéből irányítja a hazai trendeket

EFFECTIVE: eredményes, van hatása, mérhető

Brandfizz

Benned is megvan a Sparkle?

Keressük a hozzánk hasonló, employer branding téma iránt elkötelezett és lelkes csapattagokat, a hazai employer branding szakma ‘Sparkle’-jeit, akiknek legnagyobb álma, hogy ezzel foglalkozzanak. Ha kérdésed van, szólíts meg minket bátran élőben, a social felületeken, vagy írj ránk itt: sparkle@brandfizz.hu

Íme pár fontos szempont, amit figyelembe fogunk venni a kiválasztás során

Brandfizz munkatársak

Horváth Ádám
Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz
Elnökségi tag, Európai Employer Brand Szövetség
Elnök, Employer Branding Tagozat, Magyar PR Szövetség

Zvezdovics Anita
Chief Fizz Offizzer – Brandfizz
Elnökségi tag – Európai Employer Brand Szövetség

Brandfizz munkatársak

Juttatások

Az ország legeredményesebb employer branding projektjein pöröghetsz.

Projektjeinkben az itthon fellelhető legizgalmasabb ügyfelekkel és rendkívül komplex munkáltatói márka projekteken dolgozunk. Van köztük 80 fős IT fejlesztő startup és 1500 fős nagyvállalatok is. Mindegyik egyedi és egyformán fontos számunkra. 2022-ben 10 díjat nyertünk és a szakmában a legeredményesebb ügynökség lettünk.

Personal Sparkle Plan
Egyedi fejlődési Passportot alakíthatsz ki egy dedikált szakmai mentor segítségével, hogy sikeres lehess és támogassunk egyéni céljaid elérésében.

Brandfizz munkatársak
Brandfizz
Brandfizz munkatársak

TeamFizz
Negyedévente csapatépítő TeamFizz eseményeket szervezünk, voltunk már együtt vitorlázni Tihany partjainál, ugráltunk együtt trambulin parkban, bejártuk a Bartók Béla út legjobb helyeit és fergetegeset buliztunk az 6. szülinapunkon.

Employee Experience with Sparkle
Egy kérdés: szerinted milyen lehet egy olyan cégnél dolgozni, aki csak és kizárólag abból él, hogy munkavállalói élményt fejleszt?

A legpezsgőbb csapat a #TeamBrandfizz
Magyarország első Employer Brandingre specializálódott ügynöksége vagyunk, egyúttal a téma legkeresettebb hazai előadói. Pezsgő csapatunk minden tagjának a szakma a szívügye. Katt ide és ismerd meg a jövendőbeli Offizzer kollégáidat!

Home office helyett benéznél hozzánk? Téged is vár az Offizz!
A 11. kerületi Szent Gellért téren van az iroda, mi csak úgy hívjuk “Offizz”. A Time Out brit magazin szerint is a világ legmenőbb környékén pezsgünk. Ha nem hiszed járj utána! Ja, a dunai körpanorámát mondtuk már?

Offizz perks
Coffizzunkban a kávénk díjnyertes és fröccsnek valót is mindig találsz. Ha pedig elég kitartóan kérdezősködsz, eláruljuk miért van egy plüss csirke a sütőben.

Brandfizz iroda
Previous slide
Next slide
Less be employer branding laboratóriumunk kulisszái mögé

Nézd meg milyen a #BrandfizzLife!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.