Online Toborzási Konferencia 2017

2017.09.27.

Jelentkezem

Rendezők
HVG Szemináriumok és Konferenciák

Helyszín
Budapest, MOM Kulturális Központ, 12. ker. Csörsz u. 18.

Anita és Ádám előadása
10.50-11.10 Amikor az Employer Branding az üzleti stratégia részévé válik

Évek óta beszélünk a legújabb online eszközökről és csatornákról, amelyek mellett ma már applikációkról, szoftveres és felhő-megoldásokról, digitalizált HR folyamatokról, mérhetőségről, ROI-ról és adatalapú toborzásról kell gondolkodnunk.

A világ vezető szakemberei mind egyetértenek abban, hogy a hagyományos eszközeink, a személyes hálózatunk fenntartása és bővítése mellett fejlesztenünk kell digitális tudásunkat is. Főként a most piacra lépő generációk elérése, bevonzása és elkötelezése, valamint a sorra születő új szakmák, feladatkörök és speciális szervezeti kultúrák sikeres kiszolgálása érdekében.

A HR felé megfogalmazott üzleti elvárásokat már évek óta olyan hatások alakítják, amelyeknek csak akkor tudunk megfelelni, ha a toborzásra nem pusztán támogató funkcióként, de üzleti fókusszal tekintünk. A Konferencián a legújabb online és digitális megoldások továbbá sikeres hazai, illetve nemzetközi gyakorlatok bemutatásával erre a szemléletváltásra helyeződik a hangsúly. A Brandfizz alapítói pedig arról fognak beszélni, hogy válik az Employer Branding az üzleti stratégia részévé.

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.