Megtartó szép üzenet

munkaltatoi marka kepzes

Májusban megkezdte a képzést a HVG Akadémia, az első két témakör az agilis toborzás és a vállalatimárka-építés. A projekt különlegessége, hogy az Akadémián oktatók integrált szemléletet tanítanak.

Employer Brand Akadémia 2018

Gyenis Ágnes készített a témában interjút Blaski Judittal és Zvezdovics Anitával. (forrás: HVG 2018/21 száma)

Az első fordulóban májusban és júniusban tartanak képzéseket, s ősszel következik előbb az ismétlés, majd jövő tavasszal a továbblépés.

Lemaradtál? Jelentkezz az őszi szemeszterre kedvezménnyel!

„Az ősszel mindkét kurzuson (agile recruitment expert és integrált employer branding expert) ezen a szinten folyik ismét a képzés, és a jövő tavasztól tervezzük a következő lépcsőfokot, ahol a mélyebb tudást igénylő szakembereket (agile recruitment strategist és integrált employer branding strategist) képezzük majd” – mondja Blaski Judit, a HVG HR Center vezetője. Szerinte logikus lépés, hogy a hr-rel és azon belül az employer brandinggel (eb) évek óta foglalkozó HVG a könyvek kiadása és az évenként megrendezett szakmai konferenciák szervezése után megjelenik az oktatás területén is.

Az Akadémián belül külön egységet alkot az Employer Brand Akadémia, melynek az a célja, hogy a területen tevékenykedő hr-szakemberek a képzés révén rögtön felhasználható tudást és gyakorlati tapasztalatot szerezzenek, s az új tudásnak köszönhetően mérhető üzleti eredmények elérésére legyenek képesek.

„A résztvevők egyedülálló tematikán alapuló képzést és a HVG által hitelesített okleveles employer branding expert minősítést kapnak” – mondja az oktatás szakmai tartalmáért felelős Zvezdovics Anita, az integrált eb oktatásával foglalkozó Brandfizz cég egyik társalapítója. Ő és a másik alapító, Horváth Ádám az első olyan hazai eb-szakemberek, akiknek a munkáját nemzetközi szinten is jegyzik.

Az integrált eb-stratégia kidolgozásával a munkáltatók fenntartható tervet alakíthatnak ki a munkaerőhiány leküzdésére, s a meghirdetett pozíciókba több és jobb jelentkezőre számíthatnak.

„Azoknak is hasznos lehet az Akadémia, akik relevánsabbá és vonzóbbá akarják tenni az álláshirdetéseiket, s akik úgy vélik, az alacsony lemorzsolódás a jó munkáltatói márka egyik lakmuszpapírja” – hangsúlyozza Zvezdovics Anita. A HVG Akadémia első szintjén képzett eb-szakemberek, teszi hozzá, mérhető javulást érnek el a toborzás és megtartás hatékonyságában, s megtanulják, miként válhat a cégük valóban hiteles munkáltatóvá. Szerinte az integrált szemlélet alkalmazásával a szakemberek sokkal jobban átláthatják az üzleti vezetők szempontjait, s ugyanakkor a vezetők számára is érthetővé tudják tenni a munkáltatói márka építésének fontosságát. „Egymástól független toborzási akciók helyett az eb-szakemberek átfogó stratégiát dolgoznak ki, és képessé válnak az eredmények pontos mérésére is” – magyarázza.

Ha tetszett a cikk, oszd meg azokkal akiket érdekelhet!

Amennyiben kérdésed, véleményed van, kommentelj bátran a Facebook oldalunkon, vagy írj nekünk közvetlenül!

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.