Hogyan lehet integrált egy employer branding stratégia? Mit jelent ez a szervezeti életben?
Készen állsz arra, hogy mélyebben beleásd magad a vállalatod munkaadói márkájának erősítésébe?
Kerülj egy lépéssel közelebb ahhoz, hogy vonzóbb és versenyképesebb munkaadóvá válj!
A Brandfizznél minden nap megkérdőjelezzük, hogy a cégek problémái a munkaerőhiányból fakadnak. A munkahelyek versenyképességének kulcsa a megváltozott munkaerő-piaci körülményekhez való, rugalmas alkalmazkodó képesség. Megközelítésünkkel támogatjuk a rövid és hosszú távú üzleti igényeket a megfelelő mennyiségű és minőségű munkaerő bevonzása, elkötelezése és megtartása érdekében. Aki tudatosan gondozza munkáltatói márkáját, egy lépéssel a piac előtt jár. Aki Integrált Employer Branding Stratégiát épít, annak mindegy, hogy mit lépnek a többiek.
Kreatív energiánkat és szakmai hálózatunkat használjuk az employer branding kivitelezéshez: szervezeti integráláshoz, munkavállalói identitásépítéshez, és munkaerő-piaci kreatív megoldásokhoz. A munkavállalói élményciklusba integrált, mérhető employer branding eszközök, megjelenések, akciók és csatornák rendszerét működtetjük, miközben a teljes életciklus élménypontjait fejlesztjük. Az employer branding iránt elhivatott, gyakorlattal rendelkező szakemberek bevonásával nyújtunk bevonzás, elkötelezés és megtartás eredményességet javító employer branding kivitelezési támogatást.
Nézd meg a videót, amiből meg tudhatod mi az integrált munkáltatói márkaépítés stratégia, milyen az ideális megvalósítás, mire van szükségünk a felépítéséhez és azt, hogy miért fontos ez a cégek számára.
Ha szeretnél jobban elmélyülni a munkáltatói márka fontosságában és gyakorlati employer branding tudást szerezni, jelentkezz Employer Brand Akadémia képzésünkre. Képzésünk elvégzésével, azonnal alkalmazható tudást, eszköztárat és gyakorlati tapasztalatot szerzel, mindemellett az Integrált Employer Branding Stratégia területén szerzett tudásoddal mérhető üzleti eredmények elérésére is képes leszel.