„Azok a dolgok tesznek egyedivé, amiben különbözünk másoktól.”
Horogh Nándor vagyok, a fenti idézet pedig egy plüssmacitól, Micimackótól származik. Bizonyára mindenki kedvenc mackója sem tudta, milyen egy jól működő employer branding stratégia vagy mi a csoda az az EVP. Még szerencse, hogy mi a Brandfizznél pontosan tudjuk, mitől lesz tele a mézesbödön.
Az én feladatom, sőt, hivatásom, hogy segítsek megtalálni, mi kerüljön a bödönbe, mellyel olyan munkakörnyezetet teremthetünk, ahol élmény dolgozni. Hogy miért lehetek én egy ideális partner ebben a folyamatban? Hadd meséljek Neked a helyről, ahol dolgozom.
A Brandfizznél minden nap más és más lehetek. A social media managerrel kezdve, a grafikuson, sales-esen át a copywriter vagy épp a projektmenedzserig. Én pedig az leszek, akire éppen szükséged van. Félre ne érts, nem értek mindenhez. De nálunk biztosan találsz olyat, aki a legjobb valamiben.
És hogy miben lehetek én a segítségedre? Egy jól menő álláshirdetés fejlesztők számára? Bumm, tessék 3 féle változat, válassz. A social media postjaid vizualitásának megújítása, hogy még több kékgalléros munkatársat tudj bevonzani? Naponta több, mint ezer lehetséges jelölthöz szólnak ilyen jellegű posztjaink. Tudni szeretnéd, hogy versenytársaid milyen tartalommal jelentkeznek a LinkedIn-en? Nemrégiben egy kaliforniai IT cég vezetőinek prezentáltam Marketfizz platformunkat, amit Neked is szívesen bemutatok. Vagy netán belső ajánlási kommunikációs anyagokra lenne szükséged? Az 5. munkanapomon egy ilyen projekt talált meg, így ebben is van tapasztalatom.
Célom, hogy a munkáltatói márkaépítés legtöbb folyamatában a segítségedre lehessek, ehhez pedig nem is lehetnék jobb helyen, mint a Brandfizznél.
Így csak arra kérlek, hogy; „Gondolj, gondolj, gondolj…” Én pedig segítek aranyló méZZé varázsolni mindazt, amit kigondoltál.
Micimackó már tudja, hogy mi a jól működő employer branding sikerének titka. Te tudod?