Brandfizz

senior employer branding offizzer

Maracska Flóra

a.k.a. Solution Quizzer

"Az egyetlen hely, ahol az 'eredmény' megelőzi a 'munkát', az a szótár."

Maracska Flóra Brandfizz munkatárs
balluff logo
memoq logo
skbm logo
Ismerj meg

SPARKLE BEMUTATKOZÁS

Mi a különbség employer branding és employer branding között? A tudatosság! Hiszen annak a cégnek is van márkaértéke, amelyik nem tud róla.

Szeretem az első pillantás és a sokadik ránézés közötti átmenetet, a folyamatot. Utólag, az elért eredmények fényében pedig szeretem felidézni a kiindulópont és cél közötti kontrasztot. A legjobb példa erre, mikor rajztudás nélkül lerajzolsz egy madarat. Először csak két ívelt vonal találkozása, ugye?! Távolról, laikusként nézve ez az employer branding. Viszont ha kicsit közelebbről megnézed és fejleszted magad, már nem elégszel meg a két vonallal. Miért is tennéd? 

Senior Employer Branding Offizerként az egyik legélvezetesebb feladatomnak azt tartom, hogy több perspektívából, munkáltatói és munkavállalói szemszögből is megismerhetek egy adott vállalatot.

Ha az alapok kirajzolódtak, a következő lépés a színpalettám, azaz egy employer branding stratégia felépítése és annak megvalósítása, legyen az egy rendezvény, PR-kampány, vagy social media kommunikáció. Szeretem, hogy a munkám során olyan, mérhető eredményekkel is alátámasztott új nézőpontot mutathatok partnereinknek, amely számukra addig nem volt ismert vagy elismert. 

Szeretem, hogy mindezt a Brandfizz csapatával együtt tehetem meg. 

Ha vezetőként egyetértesz azzal, hogy a legjobb toborzás a megtartás, és szeretnéd, hogy a munkáltatói márkád magáért beszéljen, növekedjen a belső elégedettség és alacsonyabb toborzási költségen tudd bevonzani a számodra fontos munkaerőt, akkor nézzük meg együtt a lehetőségeket!

SPARKLE KÉPESSÉG

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.