Brandfizz

Öt HR szakmai díjat zsebelt be a Brandfizz

A hat jelölésből ötöt díjra váltott a Brandfizz Employer Branding Kft. a hétfő esti HRKOMM Awardon. A munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó ügynökség és ügyfelei vitték el az employer branding stratégia, a közösségi média alapú HR kommunikáció és a toborzási kampány kategóriák díjait is.

Az eredeti cikk az alábbi portálokon is megjelent:

            

Az idei, harmadik alkalommal megrendezett HRKOMM Awards díjátadón 24 kategóriában 96 nevező közül díjazták többek között a szakma legkiemelkedőbb toborzási, kiválasztási kampányait, onboarding folyamatait és employer brandig megoldásait, valamint sok más hr kommunikációhoz, employer brandinghez kötődő aktivitást. Az ismert hr és kommunikációs szakemberekből álló zsűri 51 pályamunkát juttatott a döntőbe, amelyek közül a legjobbakat a hétfő esti gálán díjazták. 

[su_note note_color=”#7ab4de”]A döntőbe jutott pályamunkák közül a legtöbbet, összesen hatot a Brandfizz Employer Branding Kft. készített, a hat jelölésből pedig ötöt sikerrel díjra is váltott az ügynökség.[/su_note]

Employer branding stratégia kategóriában arany díjat vihetett haza a Brandfizz és az NN Biztosító. A társaság számára készített stratégia célja az volt, hogy megmutassák az NN globálisan meghatározott értékei mögötti hiteles személyes történeteket, amelyeket munkavállalói élményeszközökkel adtak át a munkavállalók számára. A munkáltatói márkastratégia felépítését az Y és Z generáció fogyasztói szokásaihoz igazították és az élményalapú rendszerek fejlesztésére fókuszáltak. Kommunikációjuk középpontjában az inspiráció volt.

Szintén elismerést kapott az NN számára készített közösségi média alapú toborzási aktivitás, melynek célja az NN online jelöltélményének növelése és önálló, álláshirdetési platformoktól független csatorna kiépítése volt. A zsűri bronz minősítéssel díjazta az NN saját közösségi média alapú toborzási aktivitását, amely az Y és a Z generáció elérésében adott segítséget. Az NN dolgozók legemlékezetesebb pillanatait feldolgozó Inspire Challenge videókampányt pedig közel félmillióan látták.

Az Accor hotellánc új employer branding stratégiáját szintén a Brandfizz készítette, amit a szakmai zsűri ezüst díjjal jutalmazott. A stratégia célja a globális nagyvállalat tizenkilenc magyarországi szállodájának (pl. Sofitel, Novotel, Ibis, Mercure) munkáltatóként történő pozícionálása, illetve láthatóságának növelése volt. Az Accornál nagyköveti program indult, valamint az anyavállalat által kommunikált munkáltatói értékek lokális tartalommal való feltöltésébe is bevonták a kollégákat. Az employer branding stratégia azt támogatja, hogy az Accor hotelek még jobb munkahellyé váljanak.

A Brandfizz Accor hotellánc számára készített toborzási kampánya szintén ezüst díjat kapott a zsűritől. Az integrált employer branding stratégiába illeszkedő online toborzási kampány célja az volt, hogy a globális „Feel Welcome, Feel Valued” értékígéretet lokálissá tegyék és megmutassák a munkavállalói célcsoportoknak a kollégák munkájának értékességét, ezzel téve vonzóvá az Accort a munkaerőpiacon. Ezt vezetői bevonással, ambassador-közösség kialakításával, employer brand frissítéssel és munkáltatói márkatartalmak fejlesztésével érték el.

Az Ernst & Young globális tanácsadócég számára készített toborzási kampányt bronz elismerést kapott a versenyen. A hr kommunikációs aktivitás célja az integrált employer branding stratégia bevezetésén belül az emberi, megközelíthető, ugyanakkor professzionális arculat megerősítése volt. A kampánnyal olyan integrált munkáltatói márka kiépítését tűzték ki célul, mellyel az EY releváns lesz a tanácsadó szakma lehetőségeit kevésbé ismerő Y és Z generáció számára, és amellyel a budapesti tehetségek mellett a vidéki egyetemek hallgatóit is meg tudják szólítani.

Ha véleményed van, kommentelj bátran a Facebook oldalunkon, vagy írj nekünk közvetlenül!

Tartalomjegyzék

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.