Genesys Cloud Services Hungary Kft.
K+F
250+
IT
2023
Budapest
jelölt elkötelezés, munkavállalói élmény, kulcsember megtartás, employee branding
Magyarországon több mint 40 000 cég és 600+ startup tevékenykedik, nagy a verseny az IT tehetségekért. A Genesys Cloud Services Hungary legfontosabb célkitűzése az volt, hogy releváns alternatívát nyújtson az IT szektor legjobb munkáltatói mellett, és 200 főre bővítse létszámát 2024-re. A toborzáson felül a 2021-ben alakult csapatukból közösséget kívántak formálni, és létrehozni egy olyan közös, alulról szerveződő projektet, amelyet a csapat szívvel-lélekkel végezhet és magáénak érezhet.
Az employer branding stratégia egyik részeként a Genesys podcast sorozatot indított, melynek címe: "GENESYS FM: Don’t talk so cloud!". A podcast sorozat célja, hogy a legmodernebb és gyakran bonyolultnak tűnő IT technológiákról eloszlassák a felhőket. A podcast célja a toborzási folyamat során a jelöltek elkötelezése, azáltal, hogy ízelítőt kapnak leendő kollégáikról, a céges kultúráról és magáról a technológiáról. Nem mellékesen a podcast készítése a kollégákat összekovácsoló projektnek bizonyult. Mivel az ő kezükben volt az adás témák kiválasztása és maga a produkció is, a részvétel növelte a munkavállalók összetartását, magabiztosságát és kommunikációs készségeit is.
Egyedi és vonzó podcast tartalomkoncepció kreatív kidolgozása.
A résztvevő kollégák számára felkészítő tréningeket szerveztünk, hogy javítsák történetmesélési készségeiket.
Az epizódok professzionális vágása és hangmarketingje.
Megjelenés Spotify, Apple Music, Soundcloud platformokon a podcast széles körű elérhetősége érdekében.
Aktív közösségi média (Facebook & LinkedIn) jelenlét és promóció.
Karrieroldalra terelt jelentkezőforgalom.
A teljes hallgatóság 40,16%-a 28-34 év közötti senior célcsoportból került ki.
457 515 social media elérés.
5 118 átkattintás a karrieroldalra.
991 adás hallgató az első 3 hónapban.
1,4% fluktuáció csökkenés.
92% Great Place To Work trust index.
„Vezetői szemmel érdekes volt látni, hogy kezdetben az introvertált mérnökök alig jelentkeztek a beszélgetésekre. Majd valami átfordult, híre ment a kollégák között, hogy tényleg a szakmai tartalmon van a hangsúly és a Genesys szakértőjeként ülhetnek a mikrofonhoz. A kollégák körében nagyon sikeres lett, már ezért megérte szerintem, jó volt látni, hogy megmozgatta a közösséget.”
Vassy Attila (Genesys Hungary, VP of R&D Digital and AI, Site Lead)
social media elérés
átkattintás a karrieroldalra
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."
Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.
Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát
Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár
Utókövetés
Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.